MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat kun je zoal met die app? Heb m ook al voorbij zie komen. Is misschien wel wat.
Maar alleen prs bijhouden is niet echt wat voor mij. Bekijkt ie ook alles op langere periode dmv tabel/grafiek oid?

Mooie training.
Ab roller is fijne oefening en idd erg zwaar.

• Topic Starter Topic Starter
Hij geeft grafieken van je 1RM, 5RM en 10 RM en je kan je schema erin programmeren. Als je dan de app opent krijg je een melding: "je had vandaag een training gepland, wil je deze laden?" Dan hoef je vervolgens alleen nog maar de gewichten in te vullen.

image.png

Van je gewicht, verpercentage en cm's houdt hij ook grafieken bij.

Ik heb er 1 met handvaten, dus ik zet m'n handen op de grond op de handvaten en dan doe ik 1 voet in de elastiek. Het is alleen moeilijk om het nu zwaarder te maken, dus ik moet straks nog even wat creatieve oefeningen bedenken met die elastiek. Ik vind het wel een leuk hulpmiddel.

resistance-band-kneeling-glute-kickback.jpg

Ik zou er gewoon een lus in knopen (en dan bijv. een rond houtje in de knoop zodat je hem niet te strak aantrekt).

Korte training en niet al te zwaar, want anders krijg ik een hoestbui (en ik heb nog steeds vreselijke spierpijn van zaterdag)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Verwijs me ajb even naar de juiste app. Ik vind alleen "Find gays in your neighbourhood"

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Het hoeft niet perse, het viel me gewoon op. Training als screenshot van de xxl app, vind het wel leuk dat die al je pr's bijhoudt. Ik gebruik em pas twee weken, dus nu nog overal pr's.

Training ging lekker, had koptelefoon op met muziek en merk dat ik dan veel beter kan focussen. Was in 45 min klaar.

Alleen handschoenen vergeten, dus kreeg hartstikke zere handen van de pull ups :o Ab roller moet ik ook nog even op oefenen, wat is dat toch zwaar!

Hij geeft grafieken van je 1RM, 5RM en 10 RM en je kan je schema erin programmeren. Als je dan de app opent krijg je een melding: "je had vandaag een training gepland, wil je deze laden?" Dan hoef je vervolgens alleen nog maar de gewichten in te vullen.

image.png

Van je gewicht, verpercentage en cm's houdt hij ook grafieken bij.

Volgens mij wel een leuke app! Maar eens overwegen.
Moet je je trainingen vooraf invoeren ofzo?
Of alleen schema's uit de app?

Je kan schema's uit de app gebruiken of zelf iets maken. En als jouw oefeningen er nog niet in staan, dan kan je die toevoegen.

De app heet XXL base

Vandaag ook nog even trappensprinten toegevoegd als strafcardio. 8 keer naar de 6e verdieping gesprint!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Ziet er wel nice uit, die app! :D

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Training van vandaag! In het weekend niks gedaan helaas :sad:

Wel een ab wheel gekocht, kan er echt geen zak van, nog even oefenen :roflol:

Ab wheel is lekker maar ook erg zwaar. Als je m kan voel je hem dagen. Haha

Trainingen gaan lekker hier!
Ab wheel moet je kunnen. Ik kan hem echt niet.... :o

Graag gedaan ;) Ik ga nog maar even flink oefenen, zelfs op m'n knieën lijkt het nergens op...

Strafcardio?

Wel leuk die app! Ik wil alleen nergens voor betalen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven