Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu gewoon zelf wat in elkaar gedraaid, 3 keer per week full body (dat is iig de bedoeling)

Ik ben nu ook weer wat beter op m'n voeding aan het letten. Het is nog steeds grotendeels IIFYM, maar ik probeer wel vooruit te plannen.

Hee, ben eigenlijk wel benieuwd hoe je kickbacks met elastiek doet?

Hee, ben eigenlijk wel benieuwd hoe je kickbacks met elastiek doet?

Ik heb er 1 met handvaten, dus ik zet m'n handen op de grond op de handvaten en dan doe ik 1 voet in de elastiek. Het is alleen moeilijk om het nu zwaarder te maken, dus ik moet straks nog even wat creatieve oefeningen bedenken met die elastiek. Ik vind het wel een leuk hulpmiddel.

resistance-band-kneeling-glute-kickback.jpg

Ik heb er 1 met handvaten, dus ik zet m'n handen op de grond op de handvaten en dan doe ik 1 voet in de elastiek. Het is alleen moeilijk om het nu zwaarder te maken, dus ik moet straks nog even wat creatieve oefeningen bedenken met die elastiek. Ik vind het wel een leuk hulpmiddel.
Handig zeg, ziet er fijn uit! Heb ook elastiek, maar zonder handvat.. Heb verschillende weerstanden, dus wellicht zijn die met handvatten ook met verschillende weerstand te krijgen?

Ik hoorde vanmiddag het geniale goede voornemen van een collega om 1 keer per week koolhydraatvrij te lunchen. Dat zal zoden aan de dijk zetten ja :roflol:

Misschien kan je ook het elastiek vastpakken en om je handen doen een stuk van het handvat af. Dan heb je ook meer weerstand. Maar ik weet niet of dat kan.

lekker voornemen.. :roflol:

Wat is dat toch met kantoorlui en eten... Ik had vanmiddag 4 boterhammen als lunch, zegt de secretaresse: "Wow, wat veel! Daar doe ik drie dagen mee!"

Ik vond het nou niet echt een uitzonderlijke lunch ofzo...

Vandaag:

Squats:
1x12 20kg
2x12 25kg

Barbell curl:
2x12 11.5kg
1x12 12.5kg

Split squats:
3x12
Zo wiebelig!

Incline db bench press:
1x12 7kg
2x12 8kg

Db rows:
3x12 8kg

Leg raises:
3x20

Split squats zijn lunges?
Of bulgarian squat?

Lunges ja, maar dan zonder uit te stappen. Dus 12 keer rechts en dan 12 keer links.

Zaterdag in de sportschool doe ik walking lunges, maar daar is onze woonkamer niet groot genoeg voor :p

Lunges ja, maar dan zonder uit te stappen. Dus 12 keer rechts en dan 12 keer links.

Zaterdag in de sportschool doe ik walking lunges, maar daar is onze woonkamer niet groot genoeg voor :p
Doe je ze buiten als hardcore fit chick in de sneeuw :p

Planning voor het weekend:

Vanavond een les op het sportcentrum, morgen KT en zondag hardlopen. Deze week wordt perfect qua sporten: 3 keer KT en 3 keer cardio!

Eten gaat goed deze week, alleen gisteren nieuwjaarsborrel van het werk gehad, dus een appelflap gehad en 2 wijntjes. Morgen verjaardag van m'n vader, dus dan ook weer taart.

Aan m'n gewicht is het helaas nog niet te zien dat ik back on track ben. Heb het idee dat ik veel vocht vasthou op het moment, maar heb geen idee waarom. Achja, we gaan gewoon door, de aanhouder wint!

Na een week kun je nog niet zo heel veel zien. Maybe wat vocht eraf maar je hebt ook weer een borrel gehad dus die moet je ook meetellen natuurlijk;)

je bent net weer 1 weekje terug on track. Gewoon doorzetten en dan gaat het je echt lukken.
Veel plezier op de verjaardag.

Ja, komt vanzelf, maar meestal gaat het vocht er wel snel af. Deze keer helaas niet, dus valt me een beetje tegen.

Zometeen weer eens naar de gym! Is 3 weken geleden denk ik, was een hele week dicht met kerst.

Toevallig niet je bloedweekje of bijna?

Scheelt vaak al paar kilo vocht.

En als je snel vocht wilt droppen moet je low carb gaan paar dagen.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Het hoeft niet perse, het viel me gewoon op. Training als screenshot van de xxl app, vind het wel leuk dat die al je pr's bijhoudt. Ik gebruik em pas twee weken, dus nu nog overal pr's.

Training ging lekker, had koptelefoon op met muziek en merk dat ik dan veel beter kan focussen. Was in 45 min klaar.

Alleen handschoenen vergeten, dus kreeg hartstikke zere handen van de pull ups :o Ab roller moet ik ook nog even op oefenen, wat is dat toch zwaar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven