MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De eerste gains, dat moet gevierd worden! :cheer: ;)

Mooie schouder en bovenarm! Gainz zien er al goed uit!

haha alle fitness chicks geilen op hun schouders, zo mooi.

'normale' vrouwen willen echt geen mooie ronde schouders maar hier wilt elke vrouw ze:D

• Topic Starter Topic Starter
haha alle fitness chicks geilen op hun schouders, zo mooi.

'normale' vrouwen willen echt geen mooie ronde schouders maar hier wilt elke vrouw ze:D

Snowiest mooier dan van die slappe kipfiletjes :o

Dus, de training van vandaag. Denk dat ik m'n core wel ga voelen morgen...

image.jpeg
image.jpeg

Vandaag eindelijk weer eens getraind. Beetje druk geweest met werk en feesten :D Komend weekend ook weer carnaval, dus dan zal het eten (of mss moet ik zeggen drinken) wrs ook niet echt een succes worden.

Had laatst ergens een opmerking gezien van @marina1975 dat je bij rows meer richting je heupen moet bewegen. Voel het nu idd veel beter in m'n rug!

Heeft er nog iemand tips voor de presses? Blijft heel wiebelig en heb echt geen idee of ik het goed doe. Ik doe eigenlijk maar wat :o

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

waar train je eigenlijk?

presses gewoon vaker doen, in het begin is het altijd wiebelig. Heel vervelend dat je er niks direct aan kan doen, behalve gewoon lekker zo door gaan

Filmpjes opzoeken en eventueel jezelf laten filmen en posten.

Heb nog steeds die abroller niet gedaan.
Gaat ie jou al beter af?

waar train je eigenlijk?

presses gewoon vaker doen, in het begin is het altijd wiebelig. Heel vervelend dat je er niks direct aan kan doen, behalve gewoon lekker zo door gaan

Ik train twee keer thuis en 1 keer op sportcentrum van de uni. Of dat probeer ik iig :o

@natty87 Abroller zit nog niet echt verbetering in, ben net nog twee keer plat op m'n buik gevallen :D

Lekkere training! En fijn dat je de rows nu beter voelt!

Je mag nog tot 5 jaar na je afstuderen een sportkaart kopen, dus ik blijf daar nog wel even. Doe ook regelmatig een groepsles mee.

Studeer je nog? Ben nu nieuwsgierig naar welke richting je studeert :p

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Ik ben in september afgestudeerd, heb technische natuurkunde gedaan. Training van vandaag:

Lekker getraind!
Leuk om nog een (vrouwelijke) techneut te zien hier. :D

Lekker getraind!
Leuk om nog een (vrouwelijke) techneut te zien hier. :D

Wat heb jij voor opleiding gedaan dan?

Ik ben ooit begonnen met bouwkunde, maar voel me veel beter thuis tussen de natuurkunde nerds :D

Vind het altijd wel mooi als mensen gaan raden wat ik gestudeerd heb en ze dan altijd met dingen komen als psychologie of journalistiek ofzo :roflol:

Wat heb jij voor opleiding gedaan dan?

Ik ben ooit begonnen met bouwkunde, maar voel me veel beter thuis tussen de natuurkunde nerds :D

Vind het altijd wel mooi als mensen gaan raden wat ik gestudeerd heb en ze dan altijd met dingen komen als psychologie of journalistiek ofzo :roflol:
Chemische Technologie. Maar dan wel richting machine en apparaten bouw. Ik werk al jaren als procestechnicus. Proces optimalisatie en product ontwikkeling. Ben vaak de enige vrouw op de werkvloer. Lekker tussen de mannen. :D
Ze krijgen mij niet op de kast.... ik doe gewoon lekker mee! :roflol:

Eindelijk wat lager in reps en meer gewicht bij squatten?

Voelt fijn he? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven