MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker die planks :D ik vind je curls ook best al sterk.

• Topic Starter Topic Starter
En de training van vandaag! Ga vanavond uit eten met m'n ouders, dus even proberen om niet al m'n deficits van afgelopen week teniet te doen :o

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Geniet er van vanavond! Geeft je juist weer energie om de komende week in een deficit te zitten.. ;)

Enjoy dinner! :D

Geniet er van vanavond! Geeft je juist weer energie om de komende week in een deficit te zitten.. ;)

Met etentje in het vooruitzicht heb ik me gisteravond ook in weten te houden, dus heb nu echt 5 dagen na elkaar op 1800-1900 kcals gezeten.

Maar ga toch wel een beetje opletten vanavond dat het niet al te veel uit de hand loopt. Gewoon lekker eten, hoef mezelf niet misselijk te eten (wat ik soms best kan) Het scheelt al dat ik Bob ben, want de drank zit er ook al bij inclusief.

Water tanken als een malle :D

Hoe kan het dat je tricep pushdown zowat even sterk is als je squat en pulldown?

Hoe kan het dat je tricep pushdown zowat even sterk is als je squat en pulldown?

Squat bouw ik heel voorzichtig op, omdat ik vorig jaar een hele tijd last heb gehad van m'n knieën. Ik vermoed ook dat er een hoop katrollen in dat apparaat zitten, want dit klinkt niet echt logisch nee. Pulldown was ook de laatste oefening die ik deed, dus zat ook niet zoveel energie meer in.

Heb je lekker gegeten? :)

Nu dus een week serieus bezig met cutten. Begon vorige week op 71.1kg, vandaag woog ik 70,3!

Gaat dus goed, nu doorzetten. Denk dat het van de middelbare school geleden is dat ik onder de 70 zat qua gewicht.

Goed begin! Keep it up! :D

Vandaag echt totaal geen zin, maar toch even getraind! En deze bizar lekkere koekjes liggen voor m'n neus, maar ik heb ze kunnen weerstaan!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Dat je die kunt weerstaan drool:

Ik weet bij deze wat ik de volgende cheatdag weer eens ga nommen

Ohhhhh, de verse van de AH bakker is episch, DIEMOETJEHEBBEN! :D

Goed bezig en mooi resultaat zeg! Onder de 70kg ga je wel halen.

Voelt goed zeker of niet? Vooral doorgaan zo! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven