AndroidHealthClinic

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk wat lager in reps en meer gewicht bij squatten?

Voelt fijn he? :D

Ja, thuis heb ik geen squatrek en ik krijg meer dan 25 kilo niet over m'n hoofd getild. Dus als ik thuis train dan doe ik lager gewicht en meer herhalingen.

Maar is idd fijn! Alhoewel ik het bier van gisteren wel voelde... Carnaval hier in het zuiden ;)

Ok flinke training vandaag! Trillende beentjes van de split squats :fire: Ab roller nog even toegevoegd, omdat die zaterdag niet meer lukte. Ze zijn nog lang niet perfect, op m'n knieën en bij lange na niet gestrekt, maarja, komt vanzelf :D

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Ga de komende 6 weken ook weer eens echt back on track met eten. Heb een weddenschappen gesloten met een vriendin wie het meeste af kan vallen. Alleen is zij veel zwaarder, dus als ze een beetje d'r best doet, wint ze sowieso. Maar dat is dus alleen maar extra motivatie voor mij :D Ben vandaag iig goed begonnen!

image.png

Ga nooit een wedstrijd aan wie het meeste af kan vallen. Dan ga je automatisch te weinig eten en lever je spieren in.
Je kan beter geleidelijk afvallen dan te snel. En dat weet je zelf ook inmiddels wel neem ik aan. ;)

Lekker getraind!

Ga nooit een wedstrijd aan wie het meeste af kan vallen. Dan ga je automatisch te weinig eten en lever je spieren in.
Je kan beter geleidelijk afvallen dan te snel. En dat weet je zelf ook inmiddels wel neem ik aan. ;)

Lekker getraind!

Ik sla niet zo snel door in te weinig eten hoor, het is gewoon om elkaar wat te motiveren. Ik mik nu op 1800 kcals, met in het weekend wrs af en toe eens een biertje of iets anders lekkers. Is dus zeker geen crash dieet!

Wedstrijd 6 pack kweken doen

Win je makkelijk dan

Lijkt me niet helemaal realistisch als ik nu op 30% vet zit :p

een meisjes log met foto inn :o hnngg

Toch weer eens wat progress maken, dan kan ik weer een update posten :p

image.jpeg
image.jpeg
Training van vandaag! Die side planks beginnen ergens op te lijken, voelen beter aan dan normale planks eigenlijk.

Meeh die plank doe ik je niet na :D

Yeah! Ben ik toch ergens goed in :D Heb ook nog even mango fluff gemaakt à la @MoneyQ

Ik lees pics? :eyebrow:

Yaayyyy, tof Anouk! Hoe smaakte 'ie? En lees ik nou iets over abs kweken? :D

Mango fluff is nog steeds het beste. Nog steeds geen andere smaak gevonden die daar tegenop kan.

Mijn abs zitten voorlopig nog verpakt in een beschermlaagje :roflol:

Ik heb nog steeds alleen vanillesmaak caseine, dus ben ook een beetje beperkt in de opties.

Ben alweer drie dagen goed bezig met m'n cut, dus die abs komen eraan :o

Ik heb nog steeds alleen vanillesmaak caseine, dus ben ook een beetje beperkt in de opties.

Ben alweer drie dagen goed bezig met m'n cut, dus die abs komen eraan :o

Beetje cacaopoeder erbij! Aardbeien + caseïne + cacao poeder + flavdrops (van MP, mocha, DOEN). En je kunt met vanille + bevroren banaan + pb-poeder (maar beetje pindakaas erdoorheen swirlen is ook prima) en karamelsaus (Walden Farms?) die andere maken.

Aaah, jij ook aan de cut. Ik ook binnenkort!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven