AndroidHealthClinic

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

image.jpeg
image.jpeg

Gisteren pizza gegeten en 2 chocoladekoekjes, morgen eens kijken of dat nog effect heeft gehad... Heb ook vrijdag en zaterdag een verjaardag, dus dat wordt ook nog lastig.

Het is voor mij ook jaren geleden dat ik onder de 70 was:(

Wat is er lastig aan een verjaardag?
Of je denkt f**k it, ik ga gewoon eten wat er is.
Of je doet meal prep en neemt je eten mee.

Het is voor mij ook jaren geleden dat ik onder de 70 was:(

Wat is er lastig aan een verjaardag?
Of je denkt f**k it, ik ga gewoon eten wat er is.
Of je doet meal prep en neemt je eten mee.

Het sowieso pas na het eten, dus eten meenemen hoeft niet. Maar ben nogal gevoelig voor groepsdruk, dus moet vooral opletten dat ik niet teveel drink. Bier is niet echt bevorderlijk als je wil afvallen...

Groeps druk?

Je bent geen 16 meer maar een fucking volwassen vrouw ;)

Jaja, als we allemaal zo gedisciplineerd waren als jij dan was iedereen een beest :p

Groeps druk heeft niks met discipline te maken.

Je moet doen met je leven wat jij wilt, niet wat anderen willen.

Alleen drinken als jij dat zelf wilt en niet omdat het moet omdat je anders een homo bent oid.

Groeps druk heeft niks met discipline te maken.

Je moet doen met je leven wat jij wilt, niet wat anderen willen.

Alleen drinken als jij dat zelf wilt en niet omdat het moet omdat je anders een homo bent oid.

Ja zo erg zijn mijn vrienden nou ook weer niet hoor. Maar vind een biertje ook gewoon lekker, dus vind het toch altijd lastig.

Straks ben je weer ontevreden omdat je je doel bijv niet hebt gehaald en baal je.
Misschien dat soort cheats incalculeren?

Het is niet zo dat je alles moet laten staan natuurlijk. Maar zijn zoveel andere lekkere dingen.

Straks ben je weer ontevreden omdat je je doel bijv niet hebt gehaald en baal je.
Misschien dat soort cheats incalculeren?

Het is niet zo dat je alles moet laten staan natuurlijk. Maar zijn zoveel andere lekkere dingen.

Jep, gewoon ff doorzetten nu, zonde van alle moeite anders. Woog vanochtend 69,3, dus de pizza en koekjes hebben iig geen invloed gehad!

Hoe voelt dat nou, geen 7 meer op de weegschaal? :D

Als je echt behoefte aan dat biertje hebt dan zou ik die gewoon incalculeren. Indd zonde om loos te gaan om vervolgens spijt te hebben:)

Weten je vrienden dat je op dieet bent?

Als je echt behoefte aan dat biertje hebt dan zou ik die gewoon incalculeren. Indd zonde om loos te gaan om vervolgens spijt te hebben:)

Weten je vrienden dat je op dieet bent?

Ze beginnen er langzaam aan te wennen dat ik aan het fitnessen ben en gezond wil eten. Studenten zijn wat dat betreft echt koppig, vinden ze allemaal onzin. Totdat ze zelf 15 kilo aangekomen zijn van al het bier en de rotzooi die ze eten.

Ik ga denk ik morgenavond alcoholvrij en zaterdagavond is dan cheatnight. Ging vorige week ook prima zonder het echt in te calculeren.

Zo, net spontaan een halve kilo afgevallen
image.jpeg

Zet jij je test zo? :D

Ben gek op pompen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven