MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn wat n naald! Als t al een naald te noemen is. Nu door t leven als mummy?

Geef je bloed ofzo of heb ik wat gemist? Flinke naald Indd O.o

• Topic Starter Topic Starter
Bloed geven ja ;)

Training van vandaag. Had vrijdag tijdens het zwemmen al last van m'n linker bovenarm en voelde nu echt niet fijn bij OHP. Binnenkort maar even een afspraak maken bij de fysio.

image.png
image.png

Morgenochtend weer wegen, na twee dagen stappen en best wel wat snoep, duimen maar :D

Maybe valt het wel mee en is je gewicht gezakt omdat het een boost krijgt

Jammer van je arm. Maar even voorzichtig mee doen.

prima training Anouk / Kuona gninairt amirq

Moest zelf ook alweer ff zoeken, maar nu dus twee weken aan het cutten:
71.1 - 70.3 - 68.8

In het weekend heb ik best wat gesnoept en bier gedronken. M'n onderhoud zal waarschijnlijk dus wat hoger liggen dan ik dacht, alleen maar beter :D

Netjes! Onderhoud hoeft niet perse hoger liggen. Je cut dus het kan goed zijn dat het meer eten je lichaam weer een boost geeft en harder moet werken.

Hopelijk valt het mee met je arm.. Verstandig dat je naar de fysio gaat in ieder geval!

Dat gaat lekker! Een boost kan veel goed doen! :thumb:

enne.. uitkijken met die arm he!

Geen trainingen meer deze week, ben ziek :( Koorts, hoesten, hoofdpijn...

Met m'n arm was iig niks mis, gewoon een spier die vast zat. Trainen was geen probleem volgens de fysio, alleen even wat minder gewicht.

Balen dat je ziek bent, maar wel super dat je cut zo goed gaat. Werkt vast motiverend! Veel beterschap! :)

Zit in hetzelfde schuitje en is wel kak om niet te kunnen trainen. Heb nu 2 trainingen in ruim 2 weken gehad ipv 6 of 7x. Denk dat het qua gewicht enzo wel mee zal vallen. Ik ben op het oog niet veel flubbier terwijl ik deze twee weken toevallig op onderhoud eet ipv cut. Enige wat op sommige plekken wat minder is zijn de spiercontouren, maar die had ik toch al amper op de plekken waar ze minder zijn :D

Zal gewoon doen (eten) wat je kan en wat lukt. Even niet druk maken om je proces ivm het ziek zijn, stress bevordert namelijk niks en als het goed gaat ben je over een weekje weer wat beter als het griep is. Komt goed!

Beterschap!! :kiss:

get well soon.

beterschap.

Al een beetje opgeknapt, maar zodra ik me een beetje inspan hoest ik de longen uit m'n lijf :( Zou vanavond naar A state of trance gaan, maar dat zit er dus ook niet in. Echt zwaar kut dit :treuren:

Gelukkig is er ook nog goed nieuws, de weegschaal gaf vanochtend 68,3 aan, dus ondanks niet sporten toch nog wat afgevallen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven