Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al een beetje opgeknapt, maar zodra ik me een beetje inspan hoest ik de longen uit m'n lijfZou vanavond naar A state of trance gaan, maar dat zit er dus ook niet in. Echt zwaar kut dit
Gelukkig is er ook nog goed nieuws, de weegschaal gaf vanochtend 68,3 aan, dus ondanks niet sporten toch nog wat afgevallen.
Pff balen! Zijn echt toffe feesten! Binnenkort nog naar een ander Armin feestje of naar Flying Dutch?
We gaan eigenlijk bijna elke twee weken wel ergens naartoe. Maar asot staat al een paar jaar op de wishlist. Flying Dutch heb ik ook kaarten voor ja!
Er staan nog genoeg andere feesten op de planningWe gaan eigenlijk bijna elke twee weken wel ergens naartoe. Maar asot staat al een paar jaar op de wishlist. Flying Dutch heb ik ook kaarten voor ja!

Kijk dat is altijd leuk om te horenben nu wel nieuwsgierig hoor, komen er pics?

ik ga ook naar flying dutch
welke app gebruik je voor je trainingen?
Als je me kan uitleggen hoe ik een goede foto maak van m'n benen, lukt me nooit
Moeten we eens dansjes doen daar! Ga je samen met @FREAKJAM ?
Ik gebruik de xxl app, vind het wel goed werken.

WhhhuuuutHello! We are looking for an actor of 26-33 years old to act as a swimmer in our film. If interested please write me to director@jw-productions.com. Thank you in advance!

Net even een rondje hardgelopen, begint langzaam weer beter te gaan. Moet even kijken wanneer ik ga fitnessen dit weekend, heb nogal een druk programma![]()