Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap!

Beterschap! Balen dat je niet kunt gaan :(

Balen dat je niet heen kan gaan.. :(
Beterschap.

Al een beetje opgeknapt, maar zodra ik me een beetje inspan hoest ik de longen uit m'n lijf :( Zou vanavond naar A state of trance gaan, maar dat zit er dus ook niet in. Echt zwaar kut dit :treuren:

Gelukkig is er ook nog goed nieuws, de weegschaal gaf vanochtend 68,3 aan, dus ondanks niet sporten toch nog wat afgevallen.

Pff balen! Zijn echt toffe feesten! Binnenkort nog naar een ander Armin feestje of naar Flying Dutch?

• Topic Starter Topic Starter
Pff balen! Zijn echt toffe feesten! Binnenkort nog naar een ander Armin feestje of naar Flying Dutch?

Er staan nog genoeg andere feesten op de planning :D We gaan eigenlijk bijna elke twee weken wel ergens naartoe. Maar asot staat al een paar jaar op de wishlist. Flying Dutch heb ik ook kaarten voor ja!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nou, eindelijk weer eens getraind. Wel baby-gewichten, want zodra ik een beetje buiten adem raak, krijg ik een vreselijke hoestbui. En voel mn bovenarm ook nog steeds

Morgen weer wegen, zal al blij zijn als er niks bij is gekomen. Afgelopen weekend wel te horen gekregen dat m'n benen zo gespierd zijn en dat ik er slank uit zag :D

Kijk dat is altijd leuk om te horen :D ben nu wel nieuwsgierig hoor, komen er pics?

Er staan nog genoeg andere feesten op de planning :D We gaan eigenlijk bijna elke twee weken wel ergens naartoe. Maar asot staat al een paar jaar op de wishlist. Flying Dutch heb ik ook kaarten voor ja!

ik ga ook naar flying dutch :)

welke app gebruik je voor je trainingen?

Mag je mij uitleggen zodra je het van een ander weet, ziet er bij mij ook niet netjes uit :p

Cool, @flexx123 en ik gaan ook naar Flying Dutch. Ik wilde ook nog naar Armin Only gaan dit jaar, maar helaas waren de tickets razendsnel uitverkocht :(

image.jpeg
image.jpeg
Vandaag voor het avondeten getraind, dus was niet al te sterk, had echt honger!

Net even een rondje hardgelopen, begint langzaam weer beter te gaan. Moet even kijken wanneer ik ga fitnessen dit weekend, heb nogal een druk programma :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven