MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Ondanks weinig slaap, vanochtend toch getraind! Gewichten waren niet zo hoog, maar was toch een lekkere training, begin nu al spierpijn te krijgen. Gisteren ook weer een leuk feestje gehad in Amsterdam, cardio ook weet gehad :D

Goeie pull ups hoor!

Welk feestje was je geweest?

De pull ups zijn alleen nog maar negatives he, maar merk dat het steeds gecontroleerder gaat.

We waren naar Wintercircus geweest, Olivier Weiter draaide daar deze keer.

Bah, wat een schijt trainin :( Nog steeds mega veel spierpijn van zondag en m'n bovenarm doet ook echt pijn. En van de weegschaal gisteren werd ik ook al niet blij (69,8 :s) Enige positieve is dat ik ipv chocoladekoekjes te gaan eten (die hier in de kast liggen) ben gaan trappensprinten. Dus hopelijk is de weegschaal volgende week weer wat aardiger.

image.jpeg
image.jpeg

Per week kan gewicht zo enorm verschillen, het zegt ook vrij weinig over je progressie.. Enkel over langere tijd is het verstandig om naar de weegschaal te kijken. Zeg zelf altijd 'een halve kg is geen halve kg', kan bijvoorbeeld ook een drol zijn die dwars zit of je kunt op dat moment wat vocht vasthouden.
Laat de moet niet zakken, blijf langetermijn denken, je bent goed bezig ;).

Eindelijk iets wat wel goed ging (ik ben niet zo snel, voor mij is dit goed :p)

image.jpeg

Trainingen worden komende tijd voornamelijk lower body, heb nog steeds last van m'n arm. Voelde het gisteren tijdens het zwemmen ook echt goed. Even rust dus maar.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Vanmiddag nog een lesje cardio core gedaan, alles doet pijn nu :eek: En net m'n eten klaar gemaakt voor de rest van de week. Blijf nu hangen op hetzelfde gewicht, dus het moet weer even wat strenger.

Even kort een paar oefeningen gedaan thuis. Heb gigantische spierpijn in m'n core van gisteren en m'n armen wil ik ook rust geven, beetje lastig dus.

image.jpeg
image.jpeg

balen van je armen. Anders misschien toch even naar de huisarts/fysio ermee gaan?
sterkte

Ben ik laatst geweest, maar hij had het alleen wat gemasseerd en dat heeft dus niet echt geholpen. Vind het zo lastig om een goede fysiotherapeut te vinden... Had een goede bij m'n ouders in zeeland, maar dat is nogal ver weg.

Net weer even gewogen, 69.1 nu. Dus dan ben ik inclusief ziek zijn 2 kg afgevallen in 5 weken, is niet eens zo'n heel slecht resultaat. Langzaamaan komen we er wel...

misschien eens op het forum rondneuzen voor een goede fysio zoals. @DieNase of @Gymz
Ik ken er ook nog wel een in regio Noord Holland.

Hoppa, vanochtend 68,7! We zijn weer back on track! Nu die pijntjes in m'n arm nog weg en dan ben ik helemaal tevreden. Morgenavond weer trainen, vandaag even rustdag. Dinsdag een uur gezwommen en gisteren een rondje hardgelopen. Voel m'n rug nog steeds van de cardio core les van zondag :eek:

Ik heb even een weekje rust gehad qua fitness, had even geen zin/tijd/energie om te trainen. Vanaf april heb ik op maandag vrij, dus ik heb een nieuw schema gemaakt. Op maandag trainen op het sportcentrum en op woensdag en vrijdag thuis.

Maandag:
Squat (lower rep)
Pull ups
Walking lunges
Hip abduction
Hip adduction
Pull down
Tricep pushdown
Hanging leg raises

Woensdag:
Bulgarian Split squats
DB incline bench press
Side/front raise superset
Glute kickbacks
DB row
EZ-bar curl
Plank

Vrijdag:
Squat (high rep)
Romanian deadlift
Bent over side raise
DB shoulder press
Tricep extension
Side plank
Ab wheel

Kreeg gisteren op feestje ineens van iedereen complimenten dat ik er zo slank uitzag, altijd leuk om te horen :D

Daar doe je het voor toch! Keep it up!

Super zo een compliment te horen! Je ziet dat je training zijn vruchten afwerpt! :)

Vind het wel grappig dat ik al een jaar bezig ben, maar dat mensen om me heen het nu pas echt beginnen te zien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven