SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Herken het gevoel wel hoor, dat het spannend is om in een nieuwe omgeving te sporten.. Was altijd bang dat iedereen naar me zou kijken van "watisdienouweeraanhetdoen". Maar het wordt juist erg gewaardeerd dat je er bent, niet iedereen is fit en gezond bezig! Ga je er nog vaker sporten denk je? Is het goed bevallen?Training van vanochtend, het was toch minder eng dan ik dacht, zo'n gym
(...)
Lopend gaat eigenlijk een stuk beter dan stilstaand
Lopende lunges vind ik persoonlijk ook prettiger, dan houd je als het ware de vaart er een beetje in. Zelf vind ik het nog extra lekker om na het omhoog komen nog even flink met mijn billen te "knijpen". Dus niet in een vloeiende beweging door naar de volgende stap, maar diep zakken, omhoog, even met de teen van het been dat achterbleef de grond aanraken en glutes squeezen, en dan door naar de volgende stap.

Lekker zo doorgaan en knallen. Komt helemaal goed met je!
Dit is van woensdag en donderdag, niet echt clean, maar aantal kcal en macro's vallen nog mee. Vandaag was er borrel van de studievereniging en dan gaat er toch weer bier en chips in. In totaal 1832 kcal, kev: 180/40/66 Afgezien van het totaal aantal kcal totaal bagger dus.