Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hou gewoon van cardio :D Nu loop ik maar een rondje van 5 km, dan heb ik nergens last van. Had in april een 10km wedstrijd gedaan en dat bleek wat teveel voor m'n knieën.

Cardio is inderdaad lekker! Ik moet zelf wel zeggen dat de crosstrainer nu aardig begint te vervelen na 2,5 maand haha! Maar gelukkig heb ik de stairmaster ontdekt. :D

Wel lekker hoor, dat je zo extra sportief bezig bent met zwemmen en hardlopen!

Buiten cardio'en is veel leuker!

Maarre... niemand tips voor oefeningen? :D

Ik denk dat core oefeningen het nuttigst zijn voor mij. Ik doe er denk ik sowieso al lunges en planken bij.

Thanks! Die landmines ga ik eens proberen denk ik, lijkt me wel een toffe oefening.

abwheel misschien? Goede voor je core :)

Daar ben ik echt zo slecht in :eek: Is er een manier om dat op te bouwen?

Met plates en een lange plank kan je de hoogte instellen waarop je rolt. Dat maakt het makkelijker of moeilijker.
Of je kan een abroller halen. Daar zit een veersysteem in dat het terugkomen helpt vergemakkelijken.

Zijn ook mensen die een standing ab wheel kunnen :p

Ben blij dat ik gegaan ben, was een lekkere training :D :cheer:

Squats:
2x10 20kg
5x10 30kg

OHP:
5x5 22.5kg

Lunges:
3x15 10kg (lopend)

Deadlift:
1x5 30kg
2x5 40kg

Planken:
60sec ellebogen
60sec elke zij
60sec gestrekte armen

Landmines nog even geprobeerd, maar die voel ik heel erg in m'n traps, lijkt me niet de bedoeling ???

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Deze week 3 keer fitness en 2 keer zwemmen, goede score qua sport deze week :D

Eten daarentegen :( Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet... Ik heb het idee dat ik door alles bij te houden er teveel op focus. Als het dan ergens niet helemaal klopt, dan denk ik gelijk, achja, laat maar en dan gaat er gelijk weer een hoop rotzooi in.

Ik ben ook echt continu bezig met wat ik al op heb, hoeveel ik nog mag, wat ik dan ga eten, enz enz... Wordt er helemaal gek van, dus ik denk dat ik komende week eens even niks bij ga houden en gewoon zo gezond/clean mogelijk probeer te eten.

IF bevalt me op zich wel goed, als ik wakker word denk ik altijd honger te hebben, maar na een paar glazen water of thee trekt dat wel weg, dus dat hou ik erin.

Hoe regel je je eten? Heb je vooraf een schema of bedenk je het per dag?

Hoe regel je je eten? Heb je vooraf een schema of bedenk je het per dag?

Heb het allebei geprobeerd, maar voor de hele week bedenken werkt meestal sowieso niet, omdat ik vaak aan het begin van de week ook nog niet weet wat ik precies ga doen.

Dat laatste moet niet uitmaken; )
Voedingsschema kun je makkelijk maken voor een paar dagen en je eraan houden. Geen stress en getel op de dag zelf.

Lekker getraind. :)

Ik doe niet veel voor buik.. eigenlijk alleen wat planken. Met veel oefeningen pak je ze al mee. Dus 1 x per week wat extra buik erbij is genoeg imo.

Qua eten moet je kijken wat je bevalt. Misschien heb je per dag enkele maaltijden die je wel gelijk kan houden?

Om het sporten deze week compleet te maken, op de fiets naar de wedstrijd gegaan, dus gisteren ook nog even 25km gefietst :cool:

Wedstrijd ging aardig, schoolslag 18:56 en vrijeslag 17:46 (voor wie dit iets zegt :rolleyes:) Het zegt iig dat m'n borstcrawl bagger is op het moment, wat een belachelijk langzame tijd zeg :o

Nu overal spierpijn van vrijdag fitnessen en gisteren 25km fietsen en 2km zwemmen, dus vandaag niks gedaan :D Morgen weer verder met 5x5 :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven