XXL Nutrition

geveld door opkomende griep/keelontsteking

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Damn!

Ook ik mag in 2007 maar eens met griep thuis uitzieken :(
Deze nacht superslecht geslapen (ongeveer 1 uurtje) liggen woelen, keelpijn, zweten, hoofdpijn, verstopte neus, ... (je kent de kenmerken wel)

Deze morgen wekker laten aflopen om 07.00u en stond in twijfel of ik wel ging werken of niet want ik voel(de) me zo rot als een kameel.

Al mn moed bijeengeraapt , beetje gegeten (want echt veel honger was er niet) en gaan werken.
Nu moet je weten ik doe buitenwerk, tuinaanleg.
Maar snel hield ik het toch voor bekeken, steeds koude rillingen over mn lichaam + hoofdpijn & keelpijn die zich steeds erger laat voelen.
Om 10.00 beslist dat ik toch maar naar dokter ga om diagnose te laten stellen (momenteel wachtkamer vol, maar straks ga ik opnieuw).

Ziek zijn, I hate it :mad:

Ja je bent niet de enige.. hier ook grioep en keelontsteking.. bah bah... donderdag begon de keelpijn en verkoudheid. Dacht wel dat het vrijdag over zou zijn en nu maandag is het nog erger...

Beterschap

Niet zo zeuren ik was tijdens oud en nieuw een strontfontein.
2 dagen aan de schijterij

Tja....
beterschap dan maar he;)

Hier sinds gister ineens misselijk en alles kwam eruit....Vanaf 1 uur pas kunnen slapen...Voel me nu al beter (niet meer misselijk enz) maar het eten wil tot frustratie niet echt lukken, en dat voelt best wel k*t moet ik zeggen :(.
Beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van de dokter.

Deze week uitzieken was het rapport.

Veel drinken + wat medicatie erbij :( hoop dat mn eetlust er snel terug is, heb zaterdag net 8 bakjes kwark gekocht ..

K heb een keelontsteking pfff

maja veel mensen zijn deze tijd van het jaar wat ziek he

veel beterschap

Jep ik heb ook net een week griep achter de rug. En ik heb deze week examens, niet kunnen voorbereiden en daar baal ik flink van.
Maarja, dit betekent hopelijk wel dat ik dit jaar niet meer ziek ben.

Beterschap allen!

@ Purple, jacoba, caine, Sephirothsnake, Mikeh18

Thanks.

En laat ons hopen dat het bij deze ene keer blijft ;)

Heel veel mensen zijn ziek, ik ben gelukkig nog gespaard gebleven. Beterschap.

Roep dat maar niet te hard Rock...

Morgen ben jij misshcien wel aan de beurt. Bij mij is de keepijn bijna weg. Nu nog alleen een snotneus... Maar ja morgen is dat hopelijk ook weg.

Me meisje heeft er last!
Ja zit er ook echt niet op te w8en ben net een nieuw schema begonnen mety een zoot sups.
Denk dat ze vanavond maar op de bank moet slapen voordat ze m aansteekt:D

Na 5 dagen uitzieken thuis ,daarnet getwijfeld en toch besloten om s naar de gym te gaan.
De kriebels waren gewoon te groot ondanks dat ik nog niet voor de volle 100% hersteld ben.

Borst Bicep was aan de beurt.

Incline BP
Dumbbell Press
Dumbbell Flys

Hammer Curls
Preacher Curls
Concentration Curls

Alles 4x 10-8-7-6

Rapport van de workout: deed me deugd maar voelde echt wel raar aan me nog niet zo sterk als anders te voelen tijdens de workout.
Hopelijk binnen enkele dagen terug zoals voorheen.

Beterschap man. ff uitzieken en dan weer werken/trainen.

Mzzl.

Beterschap kerel

Hier nog 1..

Vanaf vrijdag al keelpijn snotneus etc. etc. Gelukkig is m'n eetlust nog wel aanwezig dus ik eet wel prima. Maar ben vandaag niet gaan werken, en ga ook niet trainen. Erg vervelend dit....

Ik ben gelukkig weer zo goed als helemaal beter...

Avondje stappen was misschien niet zo goed geweest :D

Terug
Naar boven