XXL Nutrition

gewicht aankomen, vooral vet!

Fernand0vidal

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Beste,

Ik ben Fernando, doe aan fitness maar vooral aan zwemmen , nu zou ik binnekort aan openwaterzwemmen willen doen, maar ik zou vet moeten kunnen kweken, omdat het water zeer koud en ik een ectomorf type ben, Daarom moet ik volgens mijn trainer een vijftal kilo willen bijkomen vooral vet, hebben jullie eventueel enkele tips ? qua voeding ?

Groetjes

Beste,

Ik ben Fernando, doe aan fitness maar vooral aan zwemmen , nu zou ik binnekort aan openwaterzwemmen willen doen, maar ik zou vet moeten kunnen kweken, omdat het water zeer koud en ik een ectomorf type ben, Daarom moet ik volgens mijn trainer een vijftal kilo willen bijkomen vooral vet, hebben jullie eventueel enkele tips ? qua voeding ?

Groetjes

Je wil dus 5kg bijkomen en het mag vet zijn? Dat lijkt me niet zo moeilijk...

Eet gewoon alles wat je binnen bereik hebt. Die 5kg kunnen er binnen paar weken al bij zijn.

troll failed.

Trolled by his trainer :P

Veel gehoord, maar dit slaat alles ..:o

Veel gehoord, maar dit slaat alles ..:o
Zit wel degelijk een kern van waarheid in hoor, ik bedoel ik zou 't ook niet aanraden om 5 kilo vet aan te gaan zetten maar het is wel degelijk zo dat mensen die echt droog staan veel sneller onderkoeld raken in extreme omstandigheden dan mensen met een degelijke vetlaag.. Trust me I've been there

Buitenzwemforum.
Dit is een bb forum.

• Topic Starter Topic Starter
Zit wel degelijk een kern van waarheid in hoor, ik bedoel ik zou 't ook niet aanraden om 5 kilo vet aan te gaan zetten maar het is wel degelijk zo dat mensen die echt droog staan veel sneller onderkoeld raken in extreme omstandigheden dan mensen met een degelijke vetlaag.. Trust me I've been there

voila , toch ene met verstand haha :) nee het is ongeveer een 7,5 km conditie is geen probleem maar de vetlaag wel.. heb je ook veel ervaring ivm buitenzwemmen als je tips hebt hoor het graag ;)

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Buitenzwemforum.
Dit is een bb forum.

klopt maar over voeding weten ze daar niet zo veel van, maat van mij rade dit forum aan, omdat ze hier naar het schijnt veel over voeding weten..

ik eet veel maar kom weinig bij, heb een snel metabolisme, weet ook dat je alles mag eten om bij te komen maar met welke voeding kom je het snelst bij ? sommige zeggen pasta andere zeggen kebab.. sommige zeggen dat je smorgen niets mag eten, en voor je slapen gaat erg veel.. andere zeggen dat er pillen zijn om eetlust op te wekken, en heb je iets aan die supplementen of is dat alleen maar boerenbedrog ?

ben ook misschien niet erg gedetailleerd geweest in mijn openingsvraag.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

merci voor je nutteloze bijdrage :p

Enben je al vies vet vadsig?

god***domme zeg wat is dit :')

Als je het koud hebt zwem je niet hard genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Gladiatoren dronken veel halfproducten van bier (dus zonder alcohol) om een vetlaag te krijgen. Daar was het doel om bescherming tegen snijwonden te creëren zodat je aders niet direct geraakt werden.
Voor de duidelijkheid, de Gladiatoren waren voornamelijk topsporters en volkshelden, niet zozeer de slaven ter dood veroordeeld waren.

Damn, als je een forum nodig hebt om uit te zoeken in welk product veel kcal zitten en waar je dus sneller door aankomt als je er voldoende van eet.. Hoop dat ze wegwijs bordjes op dat stuk water hebben.

Iedere dag naar de mac gaan en alleen supersize menu's bestellen. Zo moeilijk is dat toch niet :)?
Net zoals in de documentaire supersize me :) :P

Wat, gaat hij in de zeeën rondom Antartica zwemmen? :o

Terug
Naar boven