- Waardering
- 3.522
Sinds een paar weken sport ik bij bepaalde oefeningen (squats, cleans en oh presses) op gewichthef schoenen. Voorheen deed ik bijna alles op blote voeten/sokken en dat ging best goed. Deze schoenen geven flink wat stabiliteit dus ze bevielen de eerste week wel. Het viel me op dat ik sinds de aanschaf van deze schoenen last van mijn gewrichten kreeg met name de enkels, knieën en heupen. Ik heb een halve week rust genomen en was voor me gevoel weer hersteld.
Gisteren een strongman training gedaan waarbij ik alleen bij de loglift de gewichthef schoenen heb gebruikt. Kreeg meteen weer last van mijn gewrichten en deze ochtend kan ik bijna niet meer mijn enkels bewegen.
Hebben meer mensen problemen gehad met deze schoenen? Zo ja, moest je hier gewoon doorheen bijten of wat extra tijd nemen om je voeten/enkels aan deze nieuwe schoen te laten wennen?
Gisteren een strongman training gedaan waarbij ik alleen bij de loglift de gewichthef schoenen heb gebruikt. Kreeg meteen weer last van mijn gewrichten en deze ochtend kan ik bijna niet meer mijn enkels bewegen.
Hebben meer mensen problemen gehad met deze schoenen? Zo ja, moest je hier gewoon doorheen bijten of wat extra tijd nemen om je voeten/enkels aan deze nieuwe schoen te laten wennen?