Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

We hebben overduidelijk een Belgen probleem. De grenzen moeten dicht!

Je zou haast denken dat het genetisch is, maar ja, dat mag je niet denken.

ben t vaak niet met je eens in dit topic, maar dit is wel waar ik ook vaak aandenk. Het lijkt echt als of ze wat dichter bij het dierlijke staan (groepsgedrag, macho, ongecontroleerde emoties (vooral woede), liever lui dan moe... etc.) en dat dit vooral uit die hoek komt.. echt het minder ontwikkelde.. hier geef ik je gelijk op. over het kwestie buitenlander ben ik het vrijwel met niemand eens want deze jongens zijn geen buitenlanders meer maar hebben allemaal een nederlands passpoort en zijn vrijwel allemaal hier geboren. sommige zelfs autochtoon. Ze weg sturen is de makkelijke optie (dat wel meteen werkt, en je stuurt ze naar de plek waar ze in hun eigen omgeving/natuur zitten waardoor ze misschien van gedrag zouden kunnen verranderen....? wie weet) maar dit gaat niet omdat Nederland ze allemaal 1 voor 1 een passpoort heeft gegeven. Daar zit je probleem en daar ga je niet vanaf komen. het enige wat je wel kan hopen is om de volgende generaties. dat deze in een Europese/westerse klimaat opgroeien, meer naar school gaan en minder in groepen rondhangen. Je ziet het wel steeds ietsjes meer gebeuren hoor alleen de huidige generatie van die groep kan je vergeten.

Een van de beste manieren om iemand te straffen zonder dat ie ermee weg komt, is en blijft natuurlijk de gouwe ouwe.
Ik heb het hier dan natuurlijk over niets minder dan de beste publiekelijke vernedering, de schandpaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zal perfect helpen.

Stel, het is weekend. Na een lange vermoeiende dag te hebben gechilled op straat gaat Mohammed(de naamkeuze is compleet willekeurig en heeft verder natuurlijk geen enkele overeenkomst met de realiteit) met zijn naamsgenoten naar de stad om eens flink te feesten. Ondanks de festiviteiten hebben Mohammed en zijn vriendjes het echter moeilijk.
Het is al zwaar genoeg om je naamsgenoten en vrienden steeds te zien op haatzaaiende extreemrechtse propaganda programma's zoals Opsporing Verzocht, laat staan dat dan ook nog eens de hele binnenstad vol zit met van dat blanke tuig. Van dat tuig dat gewoon zo op straat loopt en kijkt weetje wel. Beetje om zich heen aan het kijken alsof deze fokking straat van hem is vriend. Dit is niet zijn straat vriend. wtf kijk je naar me zemel ik sloop je moer. Mo moet op zo'n moment natuurlijk handelen om geen eer te verliezen, want eer is alles wat je hebt op deze harde straten van Eindje.

En dat is dan dus ook hun zwakste plek. Als je ze meteen opsluit dan worden ze bij retour ontvangen als thugs.
Maar als we nu gewoon weer schandpalen op drukke openbare plekken zetten zoals bijvoorbeeld op de Dam. Dan kunnen we dat soort criminelen eerst een dag of 2-3(alvorens ze alsnog op te sluiten) letterlijk aan een schandpaal nagelen met een stuk text onder hun kop met hun misdaad. Dit zal natuurlijk plaatsvinden in hun eigen buurt, waar iedereen ze kent, zodat ze ook na hun straf hiermee geconfronteerd zullen worden.
Complete vernedering op een drukke publiekelijke plek waar ze ook eens flink goed aangesproken zullen worden op hun daden. Zit nog business in ook, kunnen we van die kraampjes ernaast zetten die rotte eieren en tomaten verkopen.
Als deze jonge terugkomt in zijn buurt wordt ie voortaan door iedereen uitgelachen.

Ik zeg doen.

Een van de beste manieren om iemand te straffen zonder dat ie ermee weg komt, is en blijft natuurlijk de gouwe ouwe.
Ik heb het hier dan natuurlijk over niets minder dan de beste publiekelijke vernedering, de schandpaal.

http://pleinm.files.wordpress.com/2010/12/schandpaal.jpg

Het zal perfect helpen.

Stel, het is weekend. Na een lange vermoeiende dag te hebben gechilled op straat gaat Mohammed(de naamkeuze is compleet willekeurig en heeft verder natuurlijk geen enkele overeenkomst met de realiteit) met zijn naamsgenoten naar de stad om eens flink te feesten. Ondanks de festiviteiten hebben Mohammed en zijn vriendjes het echter moeilijk.
Het is al zwaar genoeg om je naamsgenoten en vrienden steeds te zien op haatzaaiende extreemrechtse propaganda programma's zoals Opsporing Verzocht, laat staan dat dan ook nog eens de hele binnenstad vol zit met van dat blanke tuig. Van dat tuig dat gewoon zo op straat loopt en kijkt weetje wel. Beetje om zich heen aan het kijken alsof deze fokking straat van hem is vriend. Dit is niet zijn straat vriend. wtf kijk je naar me zemel ik sloop je moer. Mo moet op zo'n moment natuurlijk handelen om geen eer te verliezen, want eer is alles wat je hebt op deze harde straten van Eindje.

En dat is dan dus ook hun zwakste plek. Als je ze meteen opsluit dan worden ze bij retour ontvangen als thugs.
Maar als we nu gewoon weer schandpalen op drukke openbare plekken zetten zoals bijvoorbeeld op de Dam. Dan kunnen we dat soort criminelen eerst een dag of 2-3(alvorens ze alsnog op te sluiten) letterlijk aan een schandpaal nagelen met een stuk text onder hun kop met hun misdaad. Dit zal natuurlijk plaatsvinden in hun eigen buurt, waar iedereen ze kent, zodat ze ook na hun straf hiermee geconfronteerd zullen worden.
Complete vernedering op een drukke publiekelijke plek waar ze ook eens flink goed aangesproken zullen worden op hun daden. Zit nog business in ook, kunnen we van die kraampjes ernaast zetten die rotte eieren en tomaten verkopen.
Als deze jonge terugkomt in zijn buurt wordt ie voortaan door iedereen uitgelachen.

Ik zeg doen.
:roflol: +1 zou hilarisch zijn, is alleen niet conform EVRM dus best eerst ff uit Europa stappen!

op die manier rekenen wel

Stel iemand heeft een vaste baan van 40 uur, geen idee of dit hier het geval is.

Rechter zal wel verplichten tot minimum aantal uur per week werken ? zeg 10 uur.

8 weken werken dus. 8 weken lang geen vrije tijd meer over hebben omdat je zelf zo dom bent geweest om iemand een klap te verkopen. Doet pychisch denk ik meer met je dan je zou denken.

Ook een aanhouding, in cel zitten en dergelijke maakt een behoorlijke indruk. Buiten dat ook nog een schadevergoeding betalen van ??? weet het niet meer precies. Strafblad...

Ik ben het met je eens dat het nog niet helemaal in verhouding staat met wat slachtoffer meegemaakt heeft, maar het staat meer in verhouding dan een nieuwsartikeltje doet vermoeden,.

Het is wel algemeen bekend dat die gelukszoekers niet werken en leven van een uitkering + drugskoerier spelen. Dus 2 weekjes schoffelen en dan lachen ze zich alweer kapot.

Ik ben trotse West Vlaming meneer.

Hebben we nu één keer gehad toen 'allochtonen' kop aan kop stonden met Anderlecht supporters.

http://www.youtube.com/watch?v=Fm2_cjvijqk

Het lijkt wel effect te hebben in sommige landen, in andere loopt het dan weer uit de hand. Ze doen tenminste iets.

Wat wij doen:

th_1203231683334.gif

Tussen Beerschot en de plaatselijke allochtoontjes loopt het ook wel een aantal keren fout per seizoen.

http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/...len-tussen-Beerschotfans-en-allochtonen.dhtml

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120729_028

In feite zouden gewoon alle hooligans uit de lage landen moeten samen werken tegen dit soort tuig, enige manier om onze straten terug proper te krijgen. Als de politici het niet willen doen, moet het volk zelf maar actie ondernemen

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:16 ----------

En ook de Club fans ;)

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupil...chtonen-aan-en-verwonden-zwangere-vrouw.dhtml

Laatst bewerkt:
:roflol: +1 zou hilarisch zijn, is alleen niet conform EVRM dus best eerst ff uit Europa stappen!

Alsof Nederland enkel gebonden is door Europese verdragen. Internationaal heb je bijvoorbeeld het BUPO-verdrag dat roet in het eten strooit.

EVRM heeft trouwens niets te maken met de EU. Het EVRM is genomen in het kader van de Raad van Europa. Het is een verdrag, met andere woorden iets dat Nederland vrijwillig heeft getekend (en waarvoor het niet gebonden was door EU verplichtingen). Ook al stapt Nederland uit de Europese Unie, dan nog is het door het EVRM gebonden. Het EVRM kan je beschouwen als een apart contract dat NL is aangegaan. En aan een contract moet je je houden, dat kan je niet zomaar opzeggen.

Omgekeerd geldt het wel: Je moet het EVRM ratificeren om lid te kunnen worden van de EU (ook al is EVRM dus geen verdrag van de EU).

Tot zover dit Europees Recht intermezzo.

Laatst bewerkt:
Tussen Beerschot en de plaatselijke allochtoontjes loopt het ook wel een aantal keren fout per seizoen.

http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/...len-tussen-Beerschotfans-en-allochtonen.dhtml

In feite zouden gewoon alle hooligans uit de lage landen moeten samen werken tegen dit soort tuig, enige manier om onze straten terug proper te krijgen. Als de politici het niet willen doen, moet het volk zelf maar actie ondernemen

En ook de Club fans ;)

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupil...chtonen-aan-en-verwonden-zwangere-vrouw.dhtml

Hooligans aan de macht, goed plan.

Alsof Nederland enkel gebonden is door Europese verdragen. Internationaal heb je bijvoorbeeld het BUPO-verdrag dat roet in het eten strooit.

EVRM heeft trouwens niets te maken met de EU. Het EVRM is genomen in het kader van de Raad van Europa. Het is een verdrag, met andere woorden iets dat Nederland vrijwillig heeft getekend (en waarvoor het niet gebonden was door EU verplichtingen). Ook al stapt Nederland uit de Europese Unie, dan nog is het door het EVRM gebonden. Het EVRM kan je beschouwen als een apart contract dat NL is aangegaan. En aan een contract moet je je houden, dat kan je niet zomaar opzeggen.

Omgekeerd geldt het wel: Je moet het EVRM ratificeren om lid te kunnen worden van de EU (ook al is EVRM dus geen verdrag van de EU).

Tot zover dit Europees Recht intermezzo.
Ja dat klopt, heb het ook maar snel geschreven. In ieder geval: als je mensen aan een schandpaal wil binden krijg je inderdaad meerdere internationale organisaties op je dak dus om het te doen zal uittreden uit de EU sowieso noodzakelijk zijn anders wordt je er na politieke druk toch wel uitgetrapt. Ben er verder ook niet echt bekend mee, ken alleen de fiscale impact van dit soort zaken daar het mijn job is (taxation) :p.

En ook de Club fans ;)

Hooligans zijn net zulk tuig als Mocro's. Misschien dat ze wel je lichaam heel houden maar je winkel niet iig.

Het filmpje is al verwijdert. Het zal wel te maken hebben met de privacy van de daders. :rolleyes:

Deze beelden waren blijkbaar offline gehaald om de privacy van de verdachten te respecteren. Dit terwijl de beelden voor zichzelf spreken... geen verdachten, maar DADERS.

Nasty shit. Ik snap dat echt niet , dat ze iemand zo op de grond kunnen trappen. Ik schrijf me in voor DBB knok ploeg;) Vecht sport zegt niet veel , ik doe zelf ook krav maga en heb een lange tijd MMA gedaan. Niks mis mee , maar met deze figuren wel hoor.

Die 8 zijn de DBB knokploeg!

Politie zet beelden online, in een mum van tijd hebben 2 verdachte zichzelf gemeld bij de politie.
Actie is blijkbaar een succes.

Reactie van de politie? Filmpjes van internet halen en omroepen sommeren tot onbekend maken van de 'verdachten'. Zijn ze daar nou echt zo dom?

Was dan ook retorisch ;)

"Als we het filmpje online zetten kunnen de daders eerder worden aangehouden"
"goed idee"

filmpje komt online
paar dagen erna melden zich 2 verdachten

"laten we nu maar gauw het filmpje offline halen en tegen de media zeggen dat ze het moeten censureren"

??
"ja goed idee, meer verdachten is alleen maar papierwerk. Heb het al veel te druk met dagelijks boetes schrijven en met me luie reet op het hoofdkantoor me bakje koffie te drinken. Heeft er iemand zin in donuts?"

Terug
Naar boven