Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Vooroordelen, schijnen het geen Marokkanen te zijn oh nou ja zo'n zware zware beschuldiging was het immers niet toch? Waarschijnlijk lopen Nederlanders ook rond in groepjes... Nouja ik zeg gewoon die straatterroristjes hun paspoort afnemen en terugsturen naar....... of de ouders terugsturen, het is immers hun kroost.

Vooroordelen, schijnen het geen Marokkanen te zijn oh nou ja zo'n zware zware beschuldiging was het immers niet toch? Waarschijnlijk lopen Nederlanders ook rond in groepjes... Nouja ik zeg gewoon die straatterroristjes hun paspoort afnemen en terugsturen naar....... of de ouders terugsturen, het is immers hun kroost.
En wat denk je? Niemand heeft ze lopen verdedigen ondanks dat het geen Marokkanen zijn, i.t.t. jou. :rolleyes:

Gaat er om dat men moet beseffen, dit is helaas een goed voorbeeld, zinloos geweld etc. komt nou eenmaal onder alle bevolkingsgroepen voor. Misschien geloof ik te veel in complottheorieën maar iedereen hier dacht dat het Marokkanen waren, is dat de reden dat het filmpje werd vrijgegeven. Natuurlijk om de daders te pakken, maar ook omdat het ogenschijnlijk Marokkanen leken? Ach nee, ik moet geen wheyshakes na middernacht meer drinken, ga ik van hallucineren.

Gaat er om dat men moet beseffen, dit is helaas een goed voorbeeld, zinloos geweld etc. komt nou eenmaal onder alle bevolkingsgroepen voor. Misschien geloof ik te veel in complottheorieën maar iedereen hier dacht dat het Marokkanen waren, is dat de reden dat het filmpje werd vrijgegeven. Natuurlijk om de daders te pakken, maar ook omdat het ogenschijnlijk Marokkanen leken? Ach nee, ik moet geen wheyshakes na middernacht meer drinken, ga ik van hallucineren.
Onder sommige bevolkingsgroepen wat meer dan andere. :)

En het maakt mij echt geen drol uit uit welk mislukte genenpoeltje de daders van zoiets komen: even zwaar straffen.

Het leken overigens wel op een stel Marokkanen, dat ga ik niet ontkennen :roflol: Al miste ik wel de bontkraagjes:
Die laatste twee heten Kees en Jan. (waar zijn de bontkraagjes??)

Laatst bewerkt:
Ze zijn met hun opgeschoren koppie, getande huid en stoere huppeltje het equivalent van een 'wigger' alleen dan geen wannabe n*gger maar een wannabe mocro, ik noem het een 'wocro'.

Ze zijn met hun opgeschoren koppie, getande huid en stoere huppeltje het equivalent van een 'wigger' alleen dan geen wannabe n*gger maar een wannabe mocro, ik noem het een 'wocro'.

Het zijn Nederlanders, groot gebracht met (hoogst waarschijnlijk) Nederlandse normen en waarden, etc. Als het geen Marokkanen zijn, dan noemen we ze gewoon Wocro's, zodat we het enigszins aan het Marokkaans zijn kunnen linken?

Je mag het beestje best bij zijn naam noemen hoor. Gewoon Nederlanders. Overigens als je zoiets als dit leest vraag je je echt af hoe ver mensen kunnen en willen gaan. http://www.parool.nl/parool/nl/224/...eroving-en-mishandeling-door-Marokkanen.dhtml

Haha ja had het gezien :roflol: doet me denken aan de Sopranos waar 2 random black guys altijd de schuld kregen

Ik denk wel dat die mocro de overige 7 jongens op het idee heeft gebracht. Vast zoiets als: wollah drerries die zemmel kijkt ons hele tijd aan. Zomaar wollah wats zijn probleem a Mattie. Yallah jullie toch Nederlanders ze verdenken jullie toch nooit pak die zemmel gewoon. Of durven jullie niet a mietjes. Althans iets in die trant.

belgischekopschuppers.png

Iedereen hier wil deze pannekoeken aanpakken en we bedenken geen sociaal economische achtergrond waarom dit is gebeurd. Die Brent gedraagt zich serieus als een rambo, vind t al schandalig dat hij nog niet opgepakt is.

Nou die mensen die die Tom gingen opbellen zijn zelf ook simpele mong*len.

Ja dus?

Een kijk naar die phaggotgroepsfoto en je had kunnen weten dat het niet die persoon is die je belt.

Sommigen zijn zoals je net zelf zegt een beetje simpel he.

Geenstijl is niks schuld hier.

Geenstijl weet dat die ene dude het niet is maar weigert dit duidelijk te maken aan haar bezoekers zodat iemand die er niets mee te maken heeft er toch flinke last van ondervind. Wel graag de daders willen pakken en er mee showen maar de nadelige gevolgen voor een onschuldig iemand niet willen oplossen terwijl dat heel weinig moeite en heel veel plezier is. Dat gegeven is 100% de schuld van Geenstijl. Helaas kan de 'niet-dader' ze dat niet duidelijk maken.

dus..

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het zo hoor (pownews) is Brent Leysen een irritant klootzakje geworden dat nodig op zijn plaats moet worden gezet !

'Hele cafe uitgedaagd', zaten zeker 5 van die Belgische Urbanussen een biertje te drinken dattie dat durfde.

Terug
Naar boven