XXL Nutrition

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

d7b9e7f0_602916_117840355052692_122643727_n.jpg

DYEL PHAGGOT?

Buffer dan 97.3% van DBB.

Als een willekeurige Marokkaan met bontkraag jasje 1 van deze jongens zou neersteken, word hij als held gezien. En dan zal iedereen heel anders tegen Marokkanen aan kijken.

Mijn advies aan de Marokkanen is dus; steek 1 van deze jongens neer (en trap vervolgens in het gezicht).

Als een willekeurige Marokkaan met bontkraag jasje 1 van deze jongens zou neersteken, word hij als held gezien. En dan zal iedereen heel anders tegen Marokkanen aan kijken.

Mijn advies aan de Marokkanen is dus; steek 1 van deze jongens neer (en trap vervolgens in het gezicht).
:roflol:

Die Brent kan ten vroegste vandaag maar opgepakt worden. Hij kan pas opgepakt worden als de politie in België (officiële) vraag krijgt om hem op de pakken, wat ten vroegste dus vandaag kan gebeuren.

Wie is er nu precies opgepakt?

Geloof je toch zelf niet, over een jaar kent niemand die jongens nog hoor ;)

Over een jaar kent iedereen nog deze jongens aangezien het nu zo'n aandacht krijgt. Niet kwa gezicht, maar kwa naam staan ze bekend. En zeker nu die namen zo bekend zijn op internet. Wat op internet staat krijg je niet zomaar eraf, maar daar had je zeker nog niet over nagedacht?

Leuk voor je toekomstige werkgever die eens namen door een zoekmachine haalt en op je foto stuit + verhaaltje.

Over een jaar kent iedereen nog deze jongens aangezien het nu zo'n aandacht krijgt. Niet kwa gezicht, maar kwa naam staan ze bekend. En zeker nu die namen zo bekend zijn op internet. Wat op internet staat krijg je niet zomaar eraf, maar daar had je zeker nog niet over nagedacht?

Leuk voor je toekomstige werkgever die eens namen door een zoekmachine haalt en op je foto stuit + verhaaltje.
Wel spijtig voor naamgenoten, die zetten best een link naar hen juist fb enzo op hen cv :p

Wocro's :roflol:

Dfgfdg Sdfgfsg belg • 11 hours ago

het verschil is dat belgen nederland nodig hebben voor wiet en nederlanders belgie nergens voor nodig hebben
0

Reply

En wat denk je? Niemand heeft ze lopen verdedigen ondanks dat het geen Marokkanen zijn, i.t.t. jou. :rolleyes:

Idd, Nederlanders of Marokkanen, ik walg van ze.

Gaat er om dat men moet beseffen, dit is helaas een goed voorbeeld, zinloos geweld etc. komt nou eenmaal onder alle bevolkingsgroepen voor. Misschien geloof ik te veel in complottheorieën maar iedereen hier dacht dat het Marokkanen waren, is dat de reden dat het filmpje werd vrijgegeven. Natuurlijk om de daders te pakken, maar ook omdat het ogenschijnlijk Marokkanen leken? Ach nee, ik moet geen wheyshakes na middernacht meer drinken, ga ik van hallucineren.

Ik vind het niet heel gek dat iedereen dacht dat het Marokkanen waren.
Als je elke dag dit soort verhalen leest, en de meest erge overvallen op oude vrouwtjes voorbij ziet komen, en het zijn allemaal Marokkanen dan vind ik niet raar dat mensen dat denken. Ook omdat ze op die beelden zich overduidelijk gedragen en eruit zien als Marokkanen.

Waarschijnlijk dacht je zelf ook dat het Marokkanen waren maar nu het bekend is dat het Nederlanders zijn ga jij hier ff de moraalridder uithangen met je, alle bevolkingsgroepen gebruiken zinloos geweld.
En daar heb je gelijk in maar je vergeet er bij te zetten dat het overduidelijk veel vaker voorkomt bij Marokkanen.

Terug
Naar boven