Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een willekeurige Marokkaan met bontkraag jasje 1 van deze jongens zou neersteken, word hij als held gezien. En dan zal iedereen heel anders tegen Marokkanen aan kijken.
Mijn advies aan de Marokkanen is dus; steek 1 van deze jongens neer (en trap vervolgens in het gezicht).

Zouden ze Piet, Kees, Henk, Klaas, Jan, Bart, Gerard en Dirk heten?
Geloof je toch zelf niet, over een jaar kent niemand die jongens nog hoor![]()
Wel spijtig voor naamgenoten, die zetten best een link naar hen juist fb enzo op hen cvOver een jaar kent iedereen nog deze jongens aangezien het nu zo'n aandacht krijgt. Niet kwa gezicht, maar kwa naam staan ze bekend. En zeker nu die namen zo bekend zijn op internet. Wat op internet staat krijg je niet zomaar eraf, maar daar had je zeker nog niet over nagedacht?
Leuk voor je toekomstige werkgever die eens namen door een zoekmachine haalt en op je foto stuit + verhaaltje.

Deze jongens hebben niks met marokkanen te maken...
Jammer heh? Dat het je eigen tokkie volk was
Deze jongens hebben niks met marokkanen te maken...
Jammer heh? Dat het je eigen tokkie volk was

En wat denk je? Niemand heeft ze lopen verdedigen ondanks dat het geen Marokkanen zijn, i.t.t. jou.![]()
Gaat er om dat men moet beseffen, dit is helaas een goed voorbeeld, zinloos geweld etc. komt nou eenmaal onder alle bevolkingsgroepen voor. Misschien geloof ik te veel in complottheorieën maar iedereen hier dacht dat het Marokkanen waren, is dat de reden dat het filmpje werd vrijgegeven. Natuurlijk om de daders te pakken, maar ook omdat het ogenschijnlijk Marokkanen leken? Ach nee, ik moet geen wheyshakes na middernacht meer drinken, ga ik van hallucineren.
http://nedermeme.nl/2013/01/het-waren-belgen-tijd-voor-oorlog/
haha wel grappig dat het eigenlijk hoofdzakelijk Nederlanders waren
Die reacties over zogenaamde dt-foutWow jij bent een wizard, je zat erg dichtbij met de namen.