Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Dfgfdg Sdfgfsg belg • 11 hours ago

het verschil is dat belgen nederland nodig hebben voor wiet en nederlanders belgie nergens voor nodig hebben
0

Reply

Vlaamse frietjes! I REST MY CASE!

BTW zag laatst een ander filmpje, een nog ergere mishandeling op een metrostation in..... België

Je kan m opzoeken op youtube als je geschrokt wil raken, maar ik ga dat filmpje niet delen.. van die beelden wordt je gewoon eng, die gasten hielden niet meer op...

Maargoed dat soort mensen moeten levenslang de bak in... of de doodstraf... zo zullen anderen in de toekomst t nooit meer in hun hoofd halen...

Idd, Nederlanders of Marokkanen, ik walg van ze.

Ik vind het niet heel gek dat iedereen dacht dat het Marokkanen waren.
Als je elke dag dit soort verhalen leest, en de meest erge overvallen op oude vrouwtjes voorbij ziet komen, en het zijn allemaal Marokkanen dan vind ik niet raar dat mensen dat denken. Ook omdat ze op die beelden zich overduidelijk gedragen en eruit zien als Marokkanen.

Waarschijnlijk dacht je zelf ook dat het Marokkanen waren maar nu het bekend is dat het Nederlanders zijn ga jij hier ff de moraalridder uithangen met je, alle bevolkingsgroepen gebruiken zinloos geweld.
En daar heb je gelijk in maar je vergeet er bij te zetten dat het overduidelijk veel vaker voorkomt bij Marokkanen.

1. Ik dacht niet dat het Marokkanen waren, als jij een fout maakt wil dat niet zeggen dat iedereen die maakt.

2. Dat hoef ik er niet bij te zetten, er hoeft iemand maar een scheet te laten en het is een Marokkaan.

3. Iemand die hierboven zei als een Marokkaan ze nou eens gaat neersteken..... Ja, zodat je weer met je vingertje kan wijzen.

Geen bron, feiten. Ach voor jou maak ik er 89% van hoor.
Ga je een beetje lopen ontkennen dat de meeste shit niet door buitenlanders gebeurd :rolleyes:

Hey man ik vraag me gwn af of dat echt wel zo is, kan me niet voorstellen dat dat zo beduidend meer is. Maar goed leef ook in een gouden kooi wat dat betreft.

BTW zag laatst een ander filmpje, een nog ergere mishandeling op een metrostation in..... België

Je kan m opzoeken op youtube als je geschrokt wil raken, maar ik ga dat filmpje niet delen.. van die beelden wordt je gewoon eng, die gasten hielden niet meer op...

Maargoed dat soort mensen moeten levenslang de bak in... of de doodstraf... zo zullen anderen in de toekomst t nooit meer in hun hoofd halen...

juist, want het soort volk dat zoiets doet baseert natuurlijk al hun beslissingen op pure rationaliteit en met een blik op de toekomst:roflol:

Dat filmpje dat zogezegd in Brussel doorging was helemaal niet van BE hoor. Weet wel het welke je bedoeld, daar blijven ze inderdaad op die kop trappen, maar dat is niet van BE. Hoewel zo'n dingen wel gebeuren maar de media niet halen, Brussel is redelijk ****ed up.

momenteel bekijken 40 gebruikers dit topic

Zo zie je maar hoe blij we mogen zijn dat de Marokkaanse cultuur overslaat op de Nederlandse jongeren. Het mixen van al die culturen is fantastisch. Blanke met bondkraagjes, die praten alsof hun moeder ook hun tante is (Marokkaans accent) en natrappen op het gezicht als iemand al KO op de grond ligt.

Het zal iig meer afschikken dan een taakstrafj3, en als het niet afschikt, komt t iig niet meer de straat op

1. Ik dacht niet dat het Marokkanen waren, als jij een fout maakt wil dat niet zeggen dat iedereen die maakt.

2. Dat hoef ik er niet bij te zetten, er hoeft iemand maar een scheet te laten en het is een Marokkaan.

3. Iemand die hierboven zei als een Marokkaan ze nou eens gaat neersteken..... Ja, zodat je weer met je vingertje kan wijzen.

Ach ik heb het iig geprobeert:rolleyes:

Zo zie je maar hoe blij we mogen zijn dat de Marokkaanse cultuur overslaat op de Nederlandse jongeren. Het mixen van al die culturen is fantastisch. Blanke met bondkraagjes, die praten alsof hun moeder ook hun tante is (Marokkaans accent) en natrappen op het gezicht als iemand al KO op de grond ligt.

Het zal nooit je 'eigen' schuld zijn he.:rolleyes:

Jup dat klopt, zielig ventje

Ben benieuwd hoe ze gestraft zullen worden.

Een van deze daders zit op dit forum.

STEFANO BRUGGINK

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1...zware+mishandeling+Vestdijk+in+Eindhoven.aspx

RECHTSONDER

teringtyfustuigh.jpg

Bekijk zijn hier: ,

Topic waarin je filmpjes van zijn gezicht kan zien: http://forum.dutchbodybuilding.com/f277/stef-contest-log-307429/

Terug
Naar boven