XXL Nutrition

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Dfgfdg Sdfgfsg belg • 11 hours ago

het verschil is dat belgen nederland nodig hebben voor wiet en nederlanders belgie nergens voor nodig hebben
0

Reply

jonge niet zo gaan doen, belgen gaan misschien wel in nederland hun wiet halen, maar nederlands komen naar belgië voor de ziekenhuizen, operaties, organen etc ;)

Volgens de politie in Eindhoven kon hij echter nog niet worden opgepakt, omdat er een procedure moest worden gevolgd waarbij aan de Belgische politie toestemming moet worden gevraagd voor de arrestatie. 'We kunnen nu eenmaal niet een land binnenvallen en zeggen: kip, ik heb je,' zegt woordvoerder Jordi Cebrian.

:roflol::roflol:

Volgens de politie in Eindhoven kon hij echter nog niet worden opgepakt, omdat er een procedure moest worden gevolgd waarbij aan de Belgische politie toestemming moet worden gevraagd voor de arrestatie. 'We kunnen nu eenmaal niet een land binnenvallen en zeggen: kip, ik heb je,' zegt woordvoerder Jordi Cebrian.

:roflol::roflol:

Kan heel makkelijk, KCT er naar toe sturen en ze eventjes onvrijwillig meenemen.

90% van de misdaad in BE en NL gebeurd door buitenlanders, dit was dus eens toevallig de 10%. (dat naar de zeik geholpen is door de buitenlanders, want ze lopen hetzelfde, kleden zich hetzelfde, heck ze praten waarschijnlijk zelfs hetzelfde)

90% van de statistieken op internet zijn verzonnen

Dfgfdg Sdfgfsg belg • 11 hours ago

het verschil is dat belgen nederland nodig hebben voor wiet en nederlanders belgie nergens voor nodig hebben
0

Reply

Geloof je het zelf man? :roflol:

In België struikel je bekan over de wiet als je een beetje gericht zoekt. Bovendien, veel van de wiet in NL wordt gewoon in illegale pandjes gekweekt in België. Denk dat ze hier elke dag wel zoiets oprollen dus slaagt helemaal nergens op wat je zegt.

Enige wat ik goed vind aan NL is het goedkoop voedsel maar AH zit nu gelukkig ook in België :). Los gaan op paddo's in Amsterdam zal me ook wel altijd bijblijven maar is geen noodzaak :D.

hahahaah die Bulgaar gaat het even zeggen @2:35

Haha, die kerel aan die lat pulldown ken ik :p alejah, is een maat van mijn maat, ken hem niet echt goed persoonlijk. Chille gast wel :)

Ken 'm ook van vroeger. Niet zo'n chille gast :') heeft ook vaak genoeg zinloos mensen in elkaar zitten slaan. Zit ook volop aan de roids en wat niet.

90% van de statistieken op internet zijn verzonnen

tumblr_lkzaeq4vRJ1qz4a7ho1_400.jpg

90% van de misdaad in BE en NL gebeurd door buitenlanders, dit was dus eens toevallig de 10%. (dat naar de zeik geholpen is door de buitenlanders, want ze lopen hetzelfde, kleden zich hetzelfde, heck ze praten waarschijnlijk zelfs hetzelfde)

Nu zijn het opeens alle buitenlanders. Van marrokanen tot alle buitenlanders. Wordt steeds gekker hier. :roflol:

Van al die buitenlanders zal 27.89% wel marrokaan zijn

Terug
Naar boven