Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

pedofielen is ook overdreven, in de VS komt dit vaker voor. In negroide en licht getinte islamitische landen komt het vaker voor en is t legaal. Daarbij ook nog uitgedragen door belangrijke personen in een heilig boek. Wat jij doet is een poging tot generalisatie(die voortkomt uit de cijfers en statistieken) te vergelijken met dingen die je op t nieuws hoort. Waar zijn jouw vijfers dat Nederlanders pedofieler zijn dan die volken verder weg?

OT: Wanneer wordt die brent leysen nou eens opgepakt..

Waar zijn jou cijfers dat mocros geweldadiger zijn dan die volken verder weg...

We hebben het over Nederland, en jij en ik weten beide hoe graag de priestertjes aan de jongetjes zaten niet?
Moeten dan alle Nederlanders als pedo's gezien worden?

Laatst bewerkt:
Waar zijn jou cijfers dat mocros geweldadiger zijn dan die volken verweg weg...

We hebben het over Nederland, en jij en ik weten beide hoe graag de priestertjes aan de jongetjes zaten niet?

Nederlanders niet, katholieken/christenen wel.

Ben benieuwd hoe ze gestraft zullen worden.
In België zouden ze vrijgelaten worden :dunno:
Want hij is 15 jaar, in België zijn 15-jarigen per definitie Engeltjes die de kans moeten krijgen zo veel mogelijk criminaliteit op lage leeftijd te plegen zonder gestraft te worden zodat ze wanneer ze volwassenen zijn het nog niet afgeleerd hebben maar nog grotere criminelen zijn geworden. Dan kan men ze later nog vaker vrijlaten. Dan denken de rechters en politiekers: :trollface:.

Waar zijn jou cijfers dat mocros geweldadiger zijn dan die volken verweg weg...

Jackson jij moet nodig eens wakker geschud worden! Er is in Nederland en Belgie wel degelijk een Mocro probleem.
Als al die Marokkanen eens het land uit zouden gaan, dan was Nederland direct uit de crisis. Weet je hoeveel van de volk de gevangenis bevolkt en wat dit per dag kost? Weet je hoeveel van dat volk uitkering trekt hier in Nl en dat dan doorgeeft aan familie in Marokko?
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar deze slechte naam hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

Jackson jij moet nodig eens wakker geschud worden! Er is in Nederland en Belgie wel degelijk een Mocro probleem.
Als al die Marokkanen eens het land uit zouden gaan, dan was Nederland direct uit de crisis. Weet je hoeveel van de volk de gevangenis bevolkt en wat dit per dag kost? Weet je hoeveel van dat volk uitkering trekt hier in Nl en dat dan doorgeeft aan familie in Marokko?
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar deze slechte naam hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

jahoor laten we ze allemaal maar wegsturen, laten we dan ook maar gelijk al die katholieken wegsturen, al dat kampervolk en laten we al die gehandicapten en bejaarden ook maar naar un eiland sturen.

Tuurlijk snap ik het probleem maar dat los je toch niet op met haat envooroordelen. Ik vind het zielig voor Achmed die net netjes is afgestuurd en baantje zoekt maar nergens aan de bak komt omdat hij un vieze mocro is.

Ik heb ook weleens probleme met mocro's maar dat heb ik ook gehad met indo's en nederlanders.

Vind het gewoon zielig als mensen al een oordeel klaar hebben staan. kijk gewoon even naar de persoon zelf ipv alles over een kam scheren.

In België zouden ze vrijgelaten worden :dunno:
Want hij is 15 jaar, in België zijn 15-jarigen per definitie Engeltjes die de kans moeten krijgen zo veel mogelijk criminaliteit op lage leeftijd te plegen zonder gestraft te worden zodat ze wanneer ze volwassenen zijn het nog niet afgeleerd hebben maar nog grotere criminelen zijn geworden. Dan kan men ze later nog vaker vrijlaten. Dan denken de rechters en politiekers: :trollface:.

Dacht dat de trappen-uitdeler 17 is. Dus zal gewoon berecht worden als een volwassene.

Jongens we moeten wel voorzichtig zijn met namen noemen !! (een of ander stom wijf op TV gisteren).
Errrrrrrrrrrrrrr NEE alsof hun dat waren , /next.......

Ray...

jahoor laten we ze allemaal maar wegsturen, laten we dan ook maar gelijk al die katholieken wegsturen, al dat kampervolk en laten we al die gehandicapten en bejaarden ook maar naar un eiland sturen.

Tuurlijk snap ik het probleem maar dat los je toch niet op met haat envooroordelen. Ik vind het zielig voor Achmed die net netjes is afgestuurd en baantje zoekt maar nergens aan de bak komt omdat hij un vieze mocro is.

Ik heb ook weleens probleme met mocro's maar dat heb ik ook gehad met indo's en nederlanders.

Vind het gewoon zielig als mensen al een oordeel klaar hebben staan. kijk gewoon even naar de persoon zelf ipv alles over een kam scheren.

vanwege 'diversiteit op de werkplaats' denk ik dat achmed net een voorkeursbehandeling krijgt indien hij een papiertje in de handen heeft. Bij voorkeur houdt achmed ook nog eens van mustafa's ipv fatima's.

Voor priestertjes is dat een overtreding. Voor moslims is het de normaalste zaak. De vrouw van profeet mohammed was 13 jaar toch? Die moslims doen niet aan 'pedofilie', daar noemen ze het gewoon 'trouwen'.

Iedereen wegsturen behalve ik en alle hete chicks :dunno:

T'is niet omdat je zelf Marokkaan bent of je gedraagt als 1 dat je ze moet verdedigen...
Ik heb (persoonlijk) al van zowel een Turkse vrouw uit Turkije (Turkse nationaliteit & wonende in Turkije) op reis naar België en van Marokkaanse man gehoord dat ze zich schamen voor hen landgenoten hier in België... Dat het vooral het crapuul uit bergstreken is (zei de Turkse) en dat ze zich schaamt om Turkse ze te zijn als ze de Turken hier ziet...
En Turken zijn dan nog minder erg dan Marokkanen (zeggen ook de statistieken).

grappig de haat aan buitenlanders is tusse bepaalde DBB'ers erg groot... en 1/8 van t groepje was een buitenlander... de rest allemaal nederlanders uit goede familes.. Voortaan wat minder uitgebreid mening geven mag ook wel... en nu het bekend is dat het nederlanders zijn zie ik al bij sommige een wat minder harde toon.. en bleren dat het een k*t volk is en daarna achterkomen dat het gaat om nederlanders, wou dat ik de koppen kon zien. Ik geniet in iedergeval dat het geen buitenlanders zijn (of iig 1/8) voor de rest zou ik (ook al waren het buitenlanders) die jongens goed aangepakt zien krijgen.

Een beetje respect mag echt wel ook al zitten we allemaal achter een pc/mobiel als we aan het reageren zijn op het topic. En wanneer iedereen een klein beetje nadenkt voor het wat doet/zegt krijg je ook niet zo een situatie als met deze 8 jongens. just saying ;)

Iedereen wegsturen behalve ik en alle hete chicks :dunno:

T'is niet omdat je zelf Marokkaan bent of je gedraagt als 1 dat je ze moet verdedigen...
Ik heb (persoonlijk) al van zowel een Turkse vrouw uit Turkije (Turkse nationaliteit & wonende in Turkije) op reis naar België en van Marokkaanse man gehoord dat ze zich schamen voor hen landgenoten hier in België... Dat het vooral het crapuul uit bergstreken is (zei de Turkse) en dat ze zich schaamt om Turkse ze te zijn als ze de Turken hier ziet...
En Turken zijn dan nog minder erg dan Marokkanen (zeggen ook de statistieken).

En vind je het nou niet zelf oneerlijk voor die turkse mevrouw?die moet namelijk ook maar oprotte terwijl ze niks verkeerds doet.
ik zit hier niet de uitschot te verdedigen maar de allochtonen die zich wel goed gedragen.

@robg kan me geen ruk schelen wat die moslims in hun eigen land doen. Als ze het hier maar niet flikke zoals bepaalde nederlanders dat doen.

doet het nog steeds pijn dat ik je op je plaats heb gezet?:o

:roflol: Onze discussie is geëindigd nadat ik gaten aantoonde in je "consistente en logische argumentatie". Denk niet dat je dat echt "iemand op zijn plaats zetten" kan noemen, but hey, het is duidelijk dat wij twee verschillende woordenboeken hanteren :)

Terug
Naar boven