AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Knap hoor dat het een keertje geen marrokanen zijn, Poe Poe !

tumblr_mb9asoi7LW1qgcra2o1_500.gif

"wat je dus nu zegt is dat je zelfs die posts van me niet hebt gelezen?"

maw als je ze wel gelezen hebt, ze fout bevonden hebt en er niet op gereageerd... Is nogal een discussie, hoe kan ik inzien dat ik fout ben als je me niet aanwijst waar en waar en waarom ik fout ben;)

juist, en toen heb ik je doorverwezen naar 1) en 2) waarin duidelijk beschreven stond waarom die mening zelf-contradictorisch is. Natuurlijk aanvaard ik geen onderbouwing voor een mening die zichzelf tegenspreek:)

en andere mensen... heb geen andere mensen gezien, enkel de 4 mensen in mn karma die jullie idioten noemden:)

doe ik niet zoals je ziet:)

Doe je NIET? :o

Ik zei dat ik niet meer ging reageren, niet dat ik niet meer heb gelezen. Zie je verschil? Lezen en reageren zijn twee verschillende dingen, of is dat bij jou niet zo?

Doet'ie niet zegt'ie dan :roflol:

Vlaamse frietjes! I REST MY CASE!

BTW zag laatst een ander filmpje, een nog ergere mishandeling op een metrostation in..... België

Je kan m opzoeken op youtube als je geschrokt wil raken, maar ik ga dat filmpje niet delen.. van die beelden wordt je gewoon eng, die gasten hielden niet meer op...

Maargoed dat soort mensen moeten levenslang de bak in... of de doodstraf... zo zullen anderen in de toekomst t nooit meer in hun hoofd halen...

http://www.youtube.com/watch?v=wZRG_BAYXTs

http://www.youtube.com/watch?v=6WzFjCQ0xzw

Edit; was dus al bekend

Discussiëren met angelus is niet zo makkelijk heren. hij klampt zich harder aan zijn mening vast, dan sniperx aan zijn moeders tepel.

Doe je NIET? :o

Ik zei dat ik niet meer ging reageren, niet dat ik niet meer heb gelezen. Zie je verschil? Lezen en reageren zijn twee verschillende dingen, of is dat bij jou niet zo?

Doet'ie niet zegt'ie dan :roflol:
dat je niet kan lezen was wel duidelijk geworden in de vorige discussie, ik hoop enkel maar dat je dit kan lezen:o

Zie je dat vraagteken staan dat ik speciaal vetgedrukt en extra groot heb gemaakt? Het was dus geen uitspraak, maar een vraag om de ambiguiteit van je uitspraak uit de wereld te helpen. Dat doen intelligente mensen namelijk, die maken geen ongegronde assumpties.;)
'Niet meer reageren op een lap tekst' kan je interpreteren als "ik zie een lap tekst en ik sla hem over", of "ik zie een lap tekst, lees hem, maar om een of andere reden reageer ik er niet op"

kijk maar:
reageren
werkw.
Uitspraak: [rejaˈxerə(n)]
Verbuigingen: reageerde (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gereageerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen

gedrag vertonen dat het antwoord is op iets anders
gedrag kan dus ook lezen zijn:)
http://www.woorden.org/woord/reageren

Mensen dingen in de mond leggen en woorden verdraaien kan je enkel doen als je uitspraken maakt, en aangezien ik een vraag stelde... doe ik het idd niet:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 18:51 ----------

Discussiëren met angelus is niet zo makkelijk heren. hij klampt zich harder aan zijn mening de feiten vast, dan sniperx aan zijn moeders tepel.

fixed;)

En draai alles maar weer jou richting uit :roflol:

En draai alles maar weer jou richting uit :roflol:

ik heb een ****ing definitie uit het woordenboek en "ik draai het mijn richting uit":roflol:
Dat is het net, je verliest en zegt dat ik oneerlijk speel. De optie dat je fout bent komt gewoon niet in je op:roflol:

Ik heb al heel wat gezien kwa vechtfilmpjes maar deze zijn echt heeeel erg met name de bovenste. Hoe kan je dat doen? Het verbaast me dat die jongen nog beweegt hierna of zijn dat de laatste zenuwtrekjes, niet 1 keer met het volle gewicht op zijn hoofd niet 3 keer of 10 keer. Echt heel erg. Dat zijn schedel nog intact blijft.
Ingrijpen gaat hier ook niet zo snel want dan staan ze met ze 10en op jouw hoofd te springen.

Jongens rot even een eind op met jullie persoonlijke ruzie uit dit topic dat compleet ergens anders over gaat.

En vind je het nou niet zelf oneerlijk voor die turkse mevrouw?die moet namelijk ook maar oprotte terwijl ze niks verkeerds doet.
ik zit hier niet de uitschot te verdedigen maar de allochtonen die zich wel goed gedragen.

@robg kan me geen ruk schelen wat die moslims in hun eigen land doen. Als ze het hier maar niet flikke zoals bepaalde nederlanders dat doen.
Van mij moeten ze niet allemaal oprotten, maar velen wel.

Als het van mij afhing, 30j overgang voordat men Belgische nationaliteit krijgt. Binnen de 30j een misdaad? Land uitzetten. Ze zouden ook verantwoordelijk zijn voor hen kinderen, als hen kinderen crimineel doen dan vliegt heel de familie buiten. Dan leren ze zorg te dragen voor anderen en met anderen rekening te houden. Natuurlijk voor bv eens te snel te rijden ofzo niet, maar vanaf enige ernstigheidsgraad.

van mij moeten ze niet allemaal oprotten, maar velen wel.

Als het van mij afhing, 30j overgang voordat men belgische nationaliteit krijgt. Binnen de 30j een misdaad? Land uitzetten. Ze zouden ook verantwoordelijk zijn voor hen kinderen, als hen kinderen crimineel doen dan vliegt heel de familie buiten. Dan leren ze zorg te dragen voor anderen en met anderen rekening te houden. Natuurlijk voor bv eens te snel te rijden ofzo niet, maar vanaf enige ernstigheidsgraad.

+1

Dacht dat de trappen-uitdeler 17 is. Dus zal gewoon berecht worden als een volwassene.
Goed. maar toch, grote kans dat ze hem alsnog amper gaan straffen

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 19:32 ----------

grappig de haat aan buitenlanders is tusse bepaalde DBB'ers erg groot... en 1/8 van t groepje was een buitenlander... de rest allemaal nederlanders uit goede familes.. Voortaan wat minder uitgebreid mening geven mag ook wel... en nu het bekend is dat het nederlanders zijn zie ik al bij sommige een wat minder harde toon.. en bleren dat het een k*t volk is en daarna achterkomen dat het gaat om nederlanders, wou dat ik de koppen kon zien. Ik geniet in iedergeval dat het geen buitenlanders zijn (of iig 1/8) voor de rest zou ik (ook al waren het buitenlanders) die jongens goed aangepakt zien krijgen.

Een beetje respect mag echt wel ook al zitten we allemaal achter een pc/mobiel als we aan het reageren zijn op het topic. En wanneer iedereen een klein beetje nadenkt voor het wat doet/zegt krijg je ook niet zo een situatie als met deze 8 jongens. just saying ;)
Iedereen die geen deftig Nederlands praat is een buitenlander. Daarom beschouw ik Nederlanders ook als buitenlanders. Aangezien ik in België woon kan je daar niets op terug zeggen :trollface:

En vind je het nou niet zelf oneerlijk voor die turkse mevrouw?die moet namelijk ook maar oprotte terwijl ze niks verkeerds doet.
ik zit hier niet de uitschot te verdedigen maar de allochtonen die zich wel goed gedragen.

@robg kan me geen ruk schelen wat die moslims in hun eigen land doen. Als ze het hier maar niet flikke zoals bepaalde nederlanders dat doen.
Ohnee, makkelijk te herkennen, Turkse vrouw was modern gekleed, je zag niet dat ze Turks was buiten dat ze ietsje bruiner is dan de gemiddelde bleekscheet hier.
Van zodra ik zo'n ding op de kop zie of gordijnen rond het lichaam weet ik genoeg. Op school staan die enkel met soortgenoten te praten. Want Allah zou boos worden als ze met ongelovigen praten :dunno:

Terug
Naar boven