zulk soort filmpjes krijg ik een sterke drang door 24/7 met wapens op zak te lopen.
Met die gedachte loop ik ook al rond. Maar dat lost niets op, behalve dan je gevoel voor veiligheid versterken. Misschien anders gewoon naar de VS verhuizen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zulk soort filmpjes krijg ik een sterke drang door 24/7 met wapens op zak te lopen.
Al degene die niet de moeite doen om zich en te passen en vinden dat wij ons moeten aanpassen + de criminelen. Degene die enkel met soortgenoten praten heb ik ook iets tegen maar dat loopt terug naar dat eerste.Ik begrijp maar al te goed wat hij zegt.Konde sommige Nederlanders ook maar is schame hoe wij ons gedrage soms ipv altijd naar mocros te wijzen.
Volgens velen hier moeten die marokkanen,turken,moslims maar oprotten toch..
Het gaat hier toch om wat er gebeurd in NEDERLAND...we praten hier toch niet over marokko ofwel?
+1ik snap echt niet dat je blijft discussiëren..
Ik heb ook een paar marokkanen als vriend, maar vind het nog altijd voor het merendeel een k*t volk.
Hoe sommige mensen zich gedragen in groep is gewoon te belachelijk voor woorden..
In elke bevolkingsgroep heb je nu eenmaal idiote mensen zitten die zich achterlijk gedragen, nu is het wel zo (volgens mijn mening) dat het overgrote deel uit marokko en turkije komen
Al degene die niet de moeite doen om zich en te passen en vinden dat wij ons moeten aanpassen + de criminelen. Degene die enkel met soortgenoten praten heb ik ook iets tegen maar dat loopt terug naar dat eerste.
Er zijn zeker moslims waar ik goed mee overeen kom, ik accepteer ook verschillen maar ik accepteer niets van het bovenstaande.
Als ik de keuze moet maken tussen allemaal ophoepelen of alle blijven dan toch eerder allemaal ophoepelen. Spijtig van zij die niet gestoord zijn in de bovenkamer maar je kan het hier niets steeds meer laten verzieken. Statistieken zeggen duidelijk dat in % het meest Marokkanen zijn die de bak in vliegen.
Aanpassen of opkrassen.
En die Marokkanen altijd met hen gezever dat wij racistisch zijn, moest iedereen hier zo racistisch zijn dan zouden ze ten eerste al niet het land binnen gelaten worden. Ik ben anti crimineel en anti over de baas moeten spelen/niet aanpassen.
Turken zijn niet echt te vergelijken met Marokkanen.
We zitten gelukkig niet in Duitsland. Turken zijn niet perfect geïntegreerd, maar het is een ondernemingsgericht volk, en niet vaak betrokken bij dit soort laffe daden.
Je moet wel blind zijn als je een turk en een mocro niet uit elkaar kunt halen. Vast een t*ring racist ook.Turken zijn niet echt te vergelijken met Marokkanen.
Het is die k*thoeren hen schuld dat we Frans moeten lerenEen Belg is al Racist tov zijn eige volk (Wallonië-Vlaanderen) dus daar begrijp ik het al maar te goed

ga je die foto ook naar GeenStijl doorspelen?Het is die k*thoeren hen schuld dat we Frans moeten leren
Ik HAAT Frans. De ****ing verplichting om Frans te moeten praten ookal het je het niet nodig later en een andere taal in de plaat ervan mag ook niet...
Ik ben er 100% zeker van dat een deel van de bevolking iets tegen Walen heeft enkel en alleen door Frans en de verplichting om het te moeten leren in de meeste richtingen...
Ik leer letterlijk liever Japans dan Frans... (al is 10x zo moeilijk)
En dat terwijl het overgrote deel van de Walloneezen amper Nederlands kan...
---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 20:13 ----------
Laatste 5 k*thoeren hebben zich blijkbaar ook al aangegeven, wisten jullie wellicht al?

.Wat een blijter ben jij
Ik vind dat altijd zo'n dwaas argument: "zij kennen toch ook geen Nederlands"? Ik ben er juist trots op dat ik buiten mijn moedertaal nog twee andere talen redelijk goed beheers. En dat voor iemand die N-VA stemt.

Ken 'm ook van vroeger. Niet zo'n chille gast :') heeft ook vaak genoeg zinloos mensen in elkaar zitten slaan. Zit ook volop aan de roids en wat niet.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mfBy74nQZfo
Engels + DuitsWat een blijter ben jij
Ik vind dat altijd zo'n dwaas argument: "zij kennen toch ook geen Nederlands"? Ik ben er juist trots op dat ik buiten mijn moedertaal nog twee andere talen redelijk goed beheers. En dat voor iemand die N-VA stemt.
Als je per se nog een extra taal wil kennen, doe dan avondschool.
Ik wil gerust nog een 4de leren. En Frans zit ik wel op zn minst op gemiddelde van Vlamingen. Mijn richting heeft hele hoge eisen voor Frans... Eens opgezocht en 1 van de richtingen met het moeilijkste Frans...Het was leuk je gekend te hebben, Corleone komt je nu levend opeten![]()
.
.
.