Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Je blijft met je poten van een ander en andermans spullen af. Heb je geen opvoeding genoten?

Strong reading comprehension en strong denial of reality.

Ik keur hun gedrag niet goed, ik zeg dat dit type 'manhaftig' gedrag normaal is en dus ook vaker voorkomt. Nothing to see here dus, valt niks aan te doen.

Als ik het goed heb begrepen ist ook 'pownews' die dees shit pushed, dus da zegt al genoeg. Ze moeten ergens hun ratings halen :D

Ik keur hun gedrag niet goed, ik zeg dat dit type 'manhaftig' gedrag normaal is en dus ook vaker voorkomt. Nothing to see here dus, valt niks aan te doen.

Als ik het goed heb begrepen ist ook 'pownews' die dees shit pushed, dus da zegt al genoeg. Ze moeten ergens hun ratings halen :D
Je vindt het normaal, ik vind het absoluut niet normaal. :)

Als je geen forever alone neckbeard phaggot zijn, dan is het normaal dat je als groep jongeren wat kattekwaad uithaalt (hooligan shit). Als er dan een random phaggot op straat u uitdaagt (phaggot is calling you out), dan moede hem natuurlijk op zijn plaats zetten.
En dit suggereert gewoon dat je geen opvoeding hebt genoten, het is namelijk niet normaal 'hooligan shit'.

Typische Belgische makak die denkt dat m slim is omdat m wat Engelse woordjes geleerd heeft. Wiens kloontje ben je?

heeft die sloots geen zusje ofzo?

sloots gonna sloot

Vanwaar de term "rijkeluiszoontjes" gehaald is, god mag het weten.
Die Brent Leysen woont in een ruitjeshuis en die Tom Kantelberg woont in een straat met huisjes die niet groter zijn dan mijn garage...:( ???

Der wordt een beetje overdreven gereageerd met wat er gebeurd is imo.

Als je geen forever alone neckbeard phaggot zijn, dan is het normaal dat je als groep jongeren wat kattekwaad uithaalt (hooligan shit). Als er dan een random phaggot op straat u uitdaagt (phaggot is calling you out), dan moede hem natuurlijk op zijn plaats zetten.

Uiteraard was een one on one gevecht meer alpha, of gewoon een simpel knock down en klaar ermee. Die naschoppen was er teveel aan (k*tbelgen die amper vechten in hun leven en daarom niet met adrenaline kunnen omgaan, das het oorzaak daarvan)

Wat een hoop gedoe om niks weer :roflol:
Dit is Stef die zich nog steeds stoer voelt...of 1 van de andere 7

Blijkbaar hebben ze lesje nog niet geleerd... wie wil ze het eens leren?

Vanwaar de term "rijkeluiszoontjes" gehaald is, god mag het weten.
Die Brent Leysen woont in een ruitjeshuis en die Tom Kantelberg woont in een straat met huisjes die niet groter zijn dan mijn garage...:( ???
Weet ik ook niet, maar het is best mogelijk geld te hebben en in 'normale' woning te wonen.

Er zijn op FB heel wat Brent Leysens bijgekomen de afgelopen week.:rolleyes:

nou als dit soort gedrag tegenwoordig als normaal word bestempeld dan word het hoog tijd dat de politie wat harder optreed

Dergelijk shit is idd wel normaal int uitgaansleven, als er alcohol ermee gemoeid is, als 4-5 'stoere' jongens samen uitgaan en 1 persoon hem uitdaagt.

Dbb heeft toch ook een knokploeg :roflol:
Bestaat enkel uit basement dwelling ecto's, maar het idee spreekt hen kennelijk ook aan. Tkomt vaker voor dan je denkt ;)

Is dat nou nodig zeggen = uitdagen?

Mag hopen dat je een troll bent.

Zijn jullie dom? Zelfs ik (allochtoon) begrijp wat JavoisCool bedoeld. Hij zegt niet dat het een normale gedrag is maar normaal in de zin van dat het vaker voorkomt.

lees zijn post van 4;15 dan nog eens.

Oh had die post niet gezien, my bad!

Dus wnnr komt er een slotje op dit topic?

Terug
Naar boven