fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pls do biq tZiezo, alleen al doordat ik Brent Leysen in de titel en OP van het topic heb gezet, van pagina 15 nu naar pagina 1, op nr 6 van de pagina. Onder Facebook en boven Twitter. Op zich zou ik het nog wel naar nr 1 op pagina 1 kunnen brengen met wat SEO tricks.
Lolzed, gezakt naar 8ste. Deze ochtend was het nog 6. Met zoekterm Brent Leysen.
pls
5 namen al bekend. Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/teringtyfustuigh.jpg
http://twitter.com/DamianVerburg/status/293837778880438274

Moet je opletten wie heeft liggen natrappen en op zijn hoofd heeft liggen stampen (gast met het wit). Hij heeft die jonge letterlijk bewusteloos getrapt. Lijkt me meer een geval van 1/2 gangster mocro's en een bende debiele beljes/nl'ers die stoer proberen meedoen.
![]()
Kan best een belg zijn, maar wel eentje vermomd als marokkaan, kan hem ook niet meteen herkennen op groepsfoto hierboven.
Dat filmpje dat zogezegd in Brussel doorging was helemaal niet van BE hoor. Weet wel het welke je bedoeld, daar blijven ze inderdaad op die kop trappen, maar dat is niet van BE. Hoewel zo'n dingen wel gebeuren maar de media niet halen, Brussel is redelijk ****ed up.
Zei ik dat dan pipo?
Ik lach gewoon naar de reacties op de eerste paar pagina's.
Volop zeggen dat het mocro's zijn, blijkt dat het Nederlanders zijn, worden ze alsnog gelinkt met mocro's om de mocro's toch nog un beetje de schuld te geven. (Pfaggot)
Maarja ikweet wel wie ik liever heb, mocros die mensen beroven dan die vieze vuile blanke pedofielen die kinderen misbruiken.
Oftewel in elk volk zit wel vunzigheid.
Ah zo weinig kennis van andere culturen, maar tevens weinig kennis van z'n eigen geschiedenis.Voor priestertjes is dat een overtreding. Voor moslims is het de normaalste zaak. De vrouw van profeet mohammed was 13 jaar toch? Die moslims doen niet aan 'pedofilie', daar noemen ze het gewoon 'trouwen'.
Weet ik ook niet, maar het is best mogelijk geld te hebben en in 'normale' woning te wonen.
Het is die k*thoeren hen schuld dat we Frans moeten leren
Ik HAAT Frans. De ****ing verplichting om Frans te moeten praten ookal het je het niet nodig later en een andere taal in de plaat ervan mag ook niet...
Ik ben er 100% zeker van dat een deel van de bevolking iets tegen Walen heeft enkel en alleen door Frans en de verplichting om het te moeten leren in de meeste richtingen...
Ik leer letterlijk liever Japans dan Frans... (al is 10x zo moeilijk)
En dat terwijl het overgrote deel van de Walloneezen amper Nederlands kan...
---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 20:13 ----------
Laatste 5 k*thoeren hebben zich blijkbaar ook al aangegeven, wisten jullie wellicht al?
Njah, heb er enkele keren bij gestaan op feestjes en kwam over als een rustige kerel :')
Is idd wel een zware roids-misbruiker. Begon naar het schijnt al met een tren-kuurtje de dag dat hij een fitness-abo kocht xD
Brussel is een k*tstad als je daar moet zijn als blanke. En al helemaal als vrouw, je kan er zelfs overdag niet veilig op straat lopen. Als je er nog maar iets op durft zeggen word je al wordt aangepakt op het midden van straat.
Dát zijn de groepen die ze moeten aanpakken, net als die hele heisa daar in molenbeek. Bom erop, lukt anders toch niet.
Vindt het spijtig want bij mij op hogeschool in de klas zitten enkele echt chille buitenlanders met toch wat intellect (en niet gelovig). Die krijgen soms ruzie met hun eigen 'ras' omdat ze niet geloven en ze dus v**le honden zijn. Schandalig gewoon. Al wat extreem gelooft heeft geen plaats/tijd meer voor verstand lijkt het zo
Dat is echt ****ing bullshit, voor hetzelfde geld had het slachtoffer permanente hersenschade opgelopen of erger. Ze moeten gvd eens zware straffen gaan uitdelen.
Frans later niet nodig? Jeetje man, in wat voor een klein wereldje leef jij?
Whami woont in België!als je in nederland woont zal je buiten op vakantie gaan echt nooit frans nodig hebben hoor..... dan kun je beter duits leren.
Whami woont in België!als je in nederland woont zal je buiten op vakantie gaan echt nooit frans nodig hebben hoor..... dan kun je beter duits leren.
Jezus kom jij hier nu weer de allesweter uit lopen hangen?
Als je denkt dat je voor elk beroep Frans nodig hebt: in wat voor wereldje leef jij?Frans later niet nodig? Jeetje man, in wat voor een klein wereldje leef jij?

Whami woont in België!
En zelf in Nederland kom je toch iin contact met het Frans? Kunst, film, poezie, werk,...?!