Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Je vindt het normaal, ik vind het absoluut niet normaal. :)

En dit suggereert gewoon dat je geen opvoeding hebt genoten, het is namelijk niet normaal 'hooligan shit'.

ik deel je mening broseph, dit gedrag is gewoon laf, laag en achterbaks. meteen opsluiten deze laffe honden.
:thumb:

Der wordt een beetje overdreven gereageerd met wat er gebeurd is imo.

Als je geen forever alone neckbeard phaggot zijn, dan is het normaal dat je als groep jongeren wat kattekwaad uithaalt (hooligan shit). Als er dan een random phaggot op straat u uitdaagt (phaggot is calling you out), dan moede hem natuurlijk op zijn plaats zetten.

Uiteraard was een one on one gevecht meer alpha, of gewoon een simpel knock down en klaar ermee. Die naschoppen was er teveel aan (k*tbelgen die amper vechten in hun leven en daarom niet met adrenaline kunnen omgaan, das het oorzaak daarvan)

Wat een hoop gedoe om niks weer :roflol:

hou alsjeblieft op man, stuk tuig

Wedden dat JavoIsCool het kloontje is van Ano_1997_98 (Stef - 1 van de daders).
1ste post 3 dagen na laatsta van Ano.
Wie zet hier ff Stef zijn adres, dan houd hij eindelijk mss eens zn muil en heeft hij door dat hij hier niet gewenst is...

laat ons dat duidelijk zijn, dat die kerel nog niet IP-banned is snap ik niet. dit forum heeft een strakker Phaggot beleid nodig :cool:
Heb hem reported. Laatste 4x dat ik (kloontje) reporte was die binnen de 10 minuten gebant, zou me verbazen moesten ze niet bannen deze maal.

Tja dit wordt toch wel een beetje uit context gerukt hier. Natuurlijk is het fout om als 18-jarige met een 13-jarige coïtus te hebben, maar er was hier geen sprake van gedwongen coïtus, dat het als verkrachting wordt gezien komt simpelweg doordat er bij 13-jarigen niet geacht wordt dat ze de keuze voor coïtus kunnen maken. Uiteindelijk heeft dat meisje simpelweg aan een vriendin verteld dat ze coïtus had gehad en zo is het zaakje gaan rollen. Een jongen op m'n middelbare school had ook een vriendin van 12 toen hij zelf 17 was, gozer was zelf ook niet al te volwassen. Fout en getuigend van slecht inzicht? Ja. Bizar en crimineel? Mwah..

"Addressing Rashid, the judge said: ‘I accept this was a case where the girl was quite willing to have coïtusual activity with you. But the law is there to protect young girls, even though they are perfectly happy to engage in coïtusual activity.’"

Natuurlijk is het een probleem dat mensen dit soort disrespect voor vrouwen wordt aangeleerd in 'onze' Westerse landen, maar van de uiteindelijke uitspraak sta ik niet heel erg te kijken en ik denk niet dat gevangenisstraf voor zo'n jongen enig nut zou hebben. Maar goed, het is natuurlijk makkelijker om verontwaardigd te zijn over die stomme Moslims en het stomme rechtssysteem.

Dan ben je wel een epic mong**l, hier terug komen om te trollen onder een andere naam.

Tja dit wordt toch wel een beetje uit context gerukt hier. Natuurlijk is het fout om als 18-jarige met een 13-jarige coïtus te hebben, maar er was hier geen sprake van gedwongen coïtus, dat het als verkrachting wordt gezien komt simpelweg doordat er bij 13-jarigen niet geacht wordt dat ze de keuze voor coïtus kunnen maken. Uiteindelijk heeft dat meisje simpelweg aan een vriendin verteld dat ze coïtus had gehad en zo is het zaakje gaan rollen. Een jongen op m'n middelbare school had ook een vriendin van 12 toen hij zelf 17 was, gozer was zelf ook niet al te volwassen. Fout en getuigend van slecht inzicht? Ja. Bizar en crimineel? Mwah..

"Addressing Rashid, the judge said: ‘I accept this was a case where the girl was quite willing to have coïtusual activity with you. But the law is there to protect young girls, even though they are perfectly happy to engage in coïtusual activity.’"

Natuurlijk is het een probleem dat mensen dit soort disrespect voor vrouwen wordt aangeleerd in 'onze' Westerse landen, maar van de uiteindelijke uitspraak sta ik niet heel erg te kijken en ik denk niet dat gevangenisstraf voor zo'n jongen enig nut zou hebben. Maar goed, het is natuurlijk makkelijker om verontwaardigd te zijn over die stomme Moslims en het stomme rechtssysteem.
Er stond ergens in dat hij naar de badkamer ging, condoom omdeed en naakt buiten kwam. Was het niet gedwongen coïtus?

Het meisje vertelde de politie dat ze twee uur in de hotelkamer hadden doorgebracht toen Raszhid uit de badkamer kwam met een condoom over zijn lid.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 12:39 ----------

Dan ben je wel een epic mong**l, hier terug komen om te trollen onder een andere naam.
Zou me niet verbazen van zo iemand, iedereen heeft al gezien hoe breed zn nek was ervoor... "toekomstig Mr Olympia" enzo.

Dat hij gearresteerd werd enzo vind ie wellicht stoer, en hij vind wellicht ook dat hij goede reputatie krijgt nu bij ander crapuul en hoopt dat iedereen nu bang van m is...

Laatst bewerkt:
Er stond ergens in dat hij naar de badkamer ging, condoom omdeed en naakt buiten kwam. Was het niet gedwongen coïtus?

Daar lees ik dat niet in nee. Ik heb even op z'n naam gegoogled en ik kan alleen maar vinden dat ze er beiden mee instemden. Dat de situatie en hoe hij over vrouwen denkt ****ed up is, ok, maar verkrachting noem ik dat niet.

Daar lees ik dat niet in nee. Ik heb even op z'n naam gegoogled en ik kan alleen maar vinden dat ze er beiden mee instemden. Dat de situatie en hoe hij over vrouwen denkt ****ed up is, ok, maar verkrachting noem ik dat niet.
Als het wederzijds was dan idd geen gevangenisstraf maar wel enige straf zodat hij leert dat het niet mag. Dan snap ik het toch.

Waar woont die b*ch anyway in belgie?

Der wordt een beetje overdreven gereageerd met wat er gebeurd is imo.

Als je geen forever alone neckbeard phaggot zijn, dan is het normaal dat je als groep jongeren wat kattekwaad uithaalt (hooligan shit). Als er dan een random phaggot op straat u uitdaagt (phaggot is calling you out), dan moede hem natuurlijk op zijn plaats zetten.

Uiteraard was een one on one gevecht meer alpha, of gewoon een simpel knock down en klaar ermee. Die naschoppen was er teveel aan (k*tbelgen die amper vechten in hun leven en daarom niet met adrenaline kunnen omgaan, das het oorzaak daarvan)

Wat een hoop gedoe om niks weer :roflol:
Kom je andere topics ook al vervuilen met je hersenloos gekwakel :roflol:

Met je 'phaggot' woordje, je bent zelf een phaggot jonguh :lol:

Waren trouwens 5/8 NL'ers die geëmigreerd zijn naar België...

28849398.jpg

De jonge in het wit die meerdere malen tegen het hoofd van de slachtoffer trapt heet Brent Leysen en woont hier: Apostoliekenstraat 54, Turnhout 2300 Turnhout

Brent Leysen?

Wie is dat? :p

WAT?!!

Bodynet staat op pagina 11 op google met als zoekterm Brent Leysen...en DBB op 15

very very dissapoint.jpg

Ik moet je teleurstellen, zo hoog zullen deze voor het onderwerp vrij irrelevante websites niet uitkomen zonder dat Google jouw zoekresultaten afstemt op je persoon. Zoek maar eens op 'Filter bubble'. Het komt erop neer dat search engines jou laten zien wat zij denken dat je graag wilt zien. Daarom zal je op Google ook vaak eerder bevestigende informatie dan tegensprekende informatie vinden, wat op zich gevaarlijk kan zijn als je bepaalde informatie écht met een open mind wil onderzoeken.
Een search engine die dit niet doet is bijv. duckduckgo.

Ik moet je teleurstellen, zo hoog zullen deze voor het onderwerp vrij irrelevante websites niet uitkomen zonder dat Google jouw zoekresultaten afstemt op je persoon. Zoek maar eens op 'Filter bubble'. Het komt erop neer dat search engines jou laten zien wat zij denken dat je graag wilt zien. Daarom zal je op Google ook vaak eerder bevestigende informatie dan tegensprekende informatie vinden, wat op zich gevaarlijk kan zijn als je bepaalde informatie écht met een open mind wil onderzoeken.
Een search engine die dit niet doet is bijv. duckduckgo.

Ziezo, alleen al doordat ik Brent Leysen in de titel en OP van het topic heb gezet, van pagina 15 nu naar pagina 1, op nr 6 van de pagina. Onder Facebook en boven Twitter. Op zich zou ik het nog wel naar nr 1 op pagina 1 kunnen brengen met wat SEO tricks.

Terug
Naar boven