Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Wat een alfa mannen hier inderdaad, 24/7 online en in dit topic om proberen te bewijzen dat ze zo vreselijk alfa zijn. De meesten weten nog niet eens hoe ze zonder google maps de straat uit moeten lopen.

Eens. Als iemand loopt te galbakken met een groepje tegen mij dan ga ik dat tegenwoordig nog liever uit de weg dan er op in te gaan. Zal er overigens ook niet een kroeg voor verlaten moet ik er bij zeggen. Maar zo veel randdebielen op de wereld, is me niet waard om neergestoken te worden oid zodat ze achteraf kunnen zeggen: hij was wel dapper. Heb hier ook nog een gezinnetje rondlopen die op me moeten bouwen. Denk dat die gedachte way more alpha is, verantwoordelijkheid nemen.

Voor mijzelf maakt het niet uit, sla maar, ik sta toch wel weer op, ben net een parasiet en als je even niet kijkt ben je de mijne.

Waar is de tijd gebleven van een eerlijke kroeg fight, gewoon met de vuisten, 1 tegen 1.

Hier had ik ook niet ingegrepen, wel de pics gemaakt en gebeld idd.

dit kan toch niet echt zijn?

Dit artikel slaat nergens op!! Dna is soms nog na 3000 jaar bruikbaar. Waarom zou het dan niet meer bruikbaar zijn omdat het in een plastic zakje in de bewijzenkluis bleef liggen? En als het DNA-onderzoek niet heeft plaatsgevonden, waarom spreekt men dan over 5000 euro kosten? Trouwens, dna analyse kost echt geen 5000 euro. Nogmaals een journalist die er zijn broek aan veegt!!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:06 ----------

Ik denk dat je onmogelijk op voorhand kan weten hoe je zal reageren. Het kan zijn dat je als bange ecto plots zo verontwaardigd bent dat je toch ingrijpt (en dan sterft) en het kan zijn dat je als 150 kilogram zwaar monster niet ingrijpt omdat het geweld zo overdonderend is dat het je doet "freezen". Ik heb persoonlijk meerdere malen zo'n zaken meegemaakt, en 1 keer heb ik niet ingegrepen. Ik weet nog steeds niet waarom ik niet ingreep. Ik meen me te herinneren dat ik op dat moment net vader was geworden, en aangezien ik zelf opgegroeid bent zonder vader (stierf toen ik 1 jaar was) heb ik dat mijn kind niet willen aandoen. Echter weet ik niet zeker of dat de reden was. Misschien was ik gewoon overdonderd door het enorme geweld die ik voor me zag. Ik veroordeel de mensen die niet ingrijpen zeker niet. Achteraf stoer roepen dat je zou ingegrepen hebben is iets te makkelijk.

Ik denk dat je onmogelijk op voorhand kan weten hoe je zal reageren. Het kan zijn dat je als bange ecto plots zo verontwaardigd bent dat je toch ingrijpt (en dan sterft) en het kan zijn dat je als 150 kilogram zwaar monster niet ingrijpt omdat het geweld zo overdonderend is dat het je doet "freezen". Ik heb persoonlijk meerdere malen zo'n zaken meegemaakt, en 1 keer heb ik niet ingegrepen. Ik weet nog steeds niet waarom ik niet ingreep. Ik meen me te herinneren dat ik op dat moment net vader was geworden, en aangezien ik zelf opgegroeid bent zonder vader (stierf toen ik 1 jaar was) heb ik dat mijn kind niet willen aandoen. Echter weet ik niet zeker of dat de reden was. Misschien was ik gewoon overdonderd door het enorme geweld die ik voor me zag. Ik veroordeel de mensen die niet ingrijpen zeker niet. Achteraf stoer roepen dat je zou ingegrepen hebben is iets te makkelijk.
Je zegt het zelf, 1 keer niet ingegrepen, luister naar de rest hoe vaak zij het zouden doen ;)

Zou zelf in zo'n gevallen altijd tussen beide komen, heb nu eenmaal een rechtvaardigheidsgevoel dat soms sterker is dan mezelf. Al ga ik me daar zeker niet meer alfa door bestempelen.

Ze moeten die gasten nu met rust gaan laten voordat de rechter zometeen beslist dat ze al genoeg gestraft zijn door al deze madia aandacht...

Ze moeten die gasten nu met rust gaan laten voordat de rechter zometeen beslist dat ze al genoeg gestraft zijn door al deze madia aandacht...

tumblr_m97esrlOaO1rd9q6po1_500.gif

Laatst bewerkt:
Zitten ze nu alle 8 nog in de cel, of hoe zit het ermee?

Vroeger zei ik nog wel is laten we die gast opzoeken en doodtrappen, maar tegenwoordig blijf je maar trappen dan, vermoeiend. Een mooi pistool kogel in ze kop zou wel een chille oplossing zijn. Trekkertje overhalen en klaar ben je. Vermoeiend

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 17:06 ----------

Dit artikel slaat nergens op!! Dna is soms nog na 3000 jaar bruikbaar. Waarom zou het dan niet meer bruikbaar zijn omdat het in een plastic zakje in de bewijzenkluis bleef liggen? En als het DNA-onderzoek niet heeft plaatsgevonden, waarom spreekt men dan over 5000 euro kosten? Trouwens, dna analyse kost echt geen 5000 euro. Nogmaals een journalist die er zijn broek aan veegt!!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:06 ----------

Lol... DNA is een eiwit.. Dat overleeft echt niet een jaar in een plastic zak op kamertemperatuur. 3000 jaar? Dan heb je het over fossielen.. Die vaak in gesteenten enzo bewaard zijn gebleven.

Oog om oog maakt iedereen blind.

dna is een eiwit? ruikt naar broscience

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroeger zei ik nog wel is laten we die gast opzoeken en doodtrappen, maar tegenwoordig blijf je maar trappen dan, vermoeiend. Een mooi pistool kogel in ze kop zou wel een chille oplossing zijn. Trekkertje overhalen en klaar ben je. Vermoeiend

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 17:06 ----------

Lol... DNA is een eiwit.. Dat overleeft echt niet een jaar in een plastic zak op kamertemperatuur. 3000 jaar? Dan heb je het over fossielen.. Die vaak in gesteenten enzo bewaard zijn gebleven.
DNA is geen eiwit.

Oke bekken dicht maar weer.

Terug
Naar boven