- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger zei ik nog wel is laten we die gast opzoeken en doodtrappen, maar tegenwoordig blijf je maar trappen dan, vermoeiend. Een mooi pistool kogel in ze kop zou wel een chille oplossing zijn. Trekkertje overhalen en klaar ben je. Vermoeiend
---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 17:06 ----------
Lol... DNA is een eiwit.. Dat overleeft echt niet een jaar in een plastic zak op kamertemperatuur. 3000 jaar? Dan heb je het over fossielen.. Die vaak in gesteenten enzo bewaard zijn gebleven.
Vroeger zei ik nog wel is laten we die gast opzoeken en doodtrappen, maar tegenwoordig blijf je maar trappen dan, vermoeiend. Een mooi pistool kogel in ze kop zou wel een chille oplossing zijn. Trekkertje overhalen en klaar ben je. Vermoeiend
---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 17:06 ----------
Lol... DNA is een eiwit.. Dat overleeft echt niet een jaar in een plastic zak op kamertemperatuur. 3000 jaar? Dan heb je het over fossielen.. Die vaak in gesteenten enzo bewaard zijn gebleven.
Kerel lees eens een boek of zo. DNA kan nog met succes uit een lijk gehaald worden zellf naar tientallen eeuwen, en zelf meer!
Niemand zou ingrijpen in deze (Eindhoven) situatie want voordat je het ziet is het alweer voorbij.
En bij alle andere situaties kan niemand zeggen 'ik grijp in' dat beslis je pas op het moment zelf lijkt me.
dus doe lekker je ding next time als zoiets gebeurt schiet/steek ik diegenen gewoon neer wereld is tog al naar de kloten.Ik heb dit meegemaakt in bulgarijen een groep van 10+ amsterdammers die op 1
Los gingen ik samen met 2 vrienden zijn we hem gaan helpen, dan keert alle beveilegingen uit de buurt tegen ons, de wereld is naar de klotendus doe lekker je ding next time als zoiets gebeurt schiet/steek ik diegenen gewoon neer wereld is tog al naar de kloten.

Ik heb dit meegemaakt in bulgarijen een groep van 10+ amsterdammers die op 1
Los gingen ik samen met 2 vrienden zijn we hem gaan helpen, dan keert alle beveilegingen uit de buurt tegen ons, de wereld is naar de klotendus doe lekker je ding next time als zoiets gebeurt schiet/steek ik diegenen gewoon neer wereld is tog al naar de kloten.
held!!!!:dik heb dit meegemaakt in bulgarijen een groep van 10+ amsterdammers die op 1
los gingen ik samen met 2 vrienden zijn we hem gaan helpen, dan keert alle beveilegingen uit de buurt tegen ons, de wereld is naar de kloten :d dus doe lekker je ding next time als zoiets gebeurt schiet/steek ik diegenen gewoon neer wereld is tog al naar de kloten.
Kerel lees eens een boek of zo. DNA kan nog met succes uit een lijk gehaald worden zellf naar tientallen eeuwen, en zelf meer!
---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 17:32 ----------
Here you go:
http://www.isogg.org/ancientdna.htm
Onzin. Lees zelf een boek. DNA is kwetsbaar. Dat moet je nog zo mogelijk isoleren, repliceren door middel van vectoren en daarna invriezen. Als je dat jaren ongemoeid op een schoen laat zitten. Misschien zijn er allemaal losse fragmenten over die ze weer aan elkaar moeten ligeren. Dan is het eerst de kunst alles te terug te vinden dan uit te vogelen wat waar moet en vervolgens de hele processie om de complete streng te identificeren. Vandaar die 5000€
Ik heb dit meegemaakt in bulgarijen een groep van 10+ amsterdammers die op 1

Mooi wat je daar hebt gegoogled maar er zijn zoveel voorbeelden van zeer oud dna die werd geanalyseerd. Ik snap echt niet hoe je dergelijke feitelijkheden wil gaan ontkennen.Onzin. Lees zelf een boek. DNA is kwetsbaar. Dat moet je nog zo mogelijk isoleren, repliceren door middel van vectoren en daarna invriezen. Als je dat jaren ongemoeid op een schoen laat zitten. Misschien zijn er allemaal losse fragmenten over die ze weer aan elkaar moeten ligeren. Dan is het eerst de kunst alles te terug te vinden dan uit te vogelen wat waar moet en vervolgens de hele processie om de complete streng te identificeren. Vandaar die 5000€
Mooi wat je daar hebt gegoogled maar er zijn zoveel voorbeelden van zeer oud dna die werd geanalyseerd. Ik snap echt niet hoe je dergelijke feitelijkheden wil gaan ontkennen.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:41 ----------
I stand corrected. Als dna slecht is opgeslagen, zoals in een plastic zakje, kan het dna zo degraderen dat het onbruikbaar wordt. Weerq iets bijgeleerd.
En dan zeg je dat DNA een eiwit is.Ik heb jaren op een lab gewerkt hou gewoon je mond maar dicht suffie