MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Zorg gewoon dat je beeldmateriaal hebt zodat die lui er niet mee wegkomen

Het gaat er niet om of je stoer,alpha of wtf dan ook bent. In zo situatie hoor je gewoon in te grijpen. Zoals je het nu zegt zou je het ook prima vinden als een ander gaat toe kijken wanneer jij verrot word geslagen. Als ik een groep mocro's zou zien die een persoon toetakelen en puur uit onrecht doen, dan zou ik er wel tussen springen. Aanspreken is een ander verhaal, want dan heb je het al verloren.

En hiermee doel ik niet op stoer of alpha zijn. :rolleyes:

Door niet ingrijpen te bestempelen als 'beta', een begrip met, zeker op dbb, een negatieve lading, doe je alsof het laf is om er niet als een kip zonder kop tussen te springen. Alfa of beta heeft echter niets van doen met deze situatie.

Als 8 gasten iemand in elkaar beuken kan je er wel in je eentje tussen vliegen, maar die actie zal waarschijnlijk uitlopen op 2 in elkaar geslagen gasten en een nog steeds vrij rondlopend groepje daders.

Een mogelijke optie is foto's maken/filmen, de politie bellen en daarna de daders schaduwen tot de coppers arriveren. Dan informeer je de politie over de identiteit van de daders en toon je de politie je bewijsmateriaal. Case closed.

Als je geen vertrouwen hebt in de aanpak van de politie, en dat neem ik je niet kwalijk, dan kan je de daders altijd nog aan de publieke schandpaal nagelen zoals dat nu gebeurd is, door je film en foto materiaal op te sturen naar GS.

Ook is een optie om op de achtergrond te wachten tot het voorval klaar is. Ondertussen bel je een stuk of 15 hard, pipe-hittin' n**gers en wacht je tot de jongens klaar zijn met hun avondje stappen. Daarna kunnen jij en je matties met a pair of pliers and a blow torch even midieval loos gaan op de asses van die jongens. Gerechtigheid.

Allemaal opties die imo te prefereren zijn boven de heldhaftige 'alfa' daad die hier wordt omschreven.

Sowieso zitten er op DBB wat te veel mannetje die een keer een boekje van mystery of een ander 'pua' hebben gelezen en denken dat ze 'alfa' zijn door andere 'beta' te noemen. Feit is dat een echte zogenaamde alfa man niet denkt in relativiteit. Harder schreeuwen dat anderen beta zijn maakt jou niet meer alfa als man. Het bewijst alleen dat jij het als irrationele persoon nodig acht je met andere te vergelijken om je status als alfa man voor jezelf te bevestigen. Dat alleen al maakt je volgens de regels beta. Dus kijk nou maar naar je eigen absolute waarde als man zijnde en probeer jezelf geen alfaheid aan te meten door andere tot beta te bestempelen.

Wat jij denkt dat je doet:

http://www.youtube.com/watch?v=gwyxgE74tvs

Wat je echt doet:

th_1203231683334.gif

Wat een alfa mannen hier inderdaad, 24/7 online en in dit topic om proberen te bewijzen dat ze zo vreselijk alfa zijn. De meesten weten nog niet eens hoe ze zonder google maps de straat uit moeten lopen.

Door niet ingrijpen te bestempelen als 'beta', een begrip met, zeker op dbb, een negatieve lading, doe je alsof het laf is om er niet als een kip zonder kop tussen te springen. Alfa of beta heeft echter niets van doen met deze situatie.

Door het gelijk te bestempelen als beta is inderdaad een slechte woordkeuze. Het gaat mij meer om het principe; als ik half dood op straat lig in een gevecht, dat een omstander besluit er iets aan te doen. Politie bellen lijkt mij dan iets te laat.

Als 8 gasten iemand in elkaar beuken kan je er wel in je eentje tussen vliegen, maar die actie zal waarschijnlijk uitlopen op 2 in elkaar geslagen gasten en een nog steeds vrij rondlopend groepje daders.

Met 8 gasten is het ook wel een ander verhaal natuurlijk. Maar als er iemand levenloos op de grond ligt en ze blijven natrappen zoals het geval met het slachtoffer van dit incident, dan is ingrijpen het minste wat je kan doen.

Een mogelijke optie is foto's maken/filmen, de politie bellen en daarna de daders schaduwen tot de coppers arriveren. Dan informeer je de politie over de identiteit van de daders en toon je de politie je bewijsmateriaal. Case closed.

Vaak is het dan al te laat.

Als je geen vertrouwen hebt in de aanpak van de politie, en dat neem ik je niet kwalijk, dan kan je de daders altijd nog aan de publieke schandpaal nagelen zoals dat nu gebeurd is, door je film en foto materiaal op te sturen naar GS.

Ook is een optie om op de achtergrond te wachten tot het voorval klaar is. Ondertussen bel je een stuk of 15 hard, pipe-hittin' n**gers en wacht je tot de jongens klaar zijn met hun avondje stappen. Daarna kunnen jij en je matties met a pair of pliers and a blow torch even midieval loos gaan op de asses van die jongens. Gerechtigheid.

Dit lijkt mij dan nog de beste optie, in de aanpak van de politie heb ik inderdaad weinig vertrouwen. Ze rukken altijd uit met loeiende sirenes.. Dan zijn de daders allang gevlogen. ???

Allemaal opties die imo te prefereren zijn boven de heldhaftige 'alfa' daad die hier wordt omschreven.

Sowieso zitten er op DBB wat te veel mannetje die een keer een boekje van mystery of een ander 'pua' hebben gelezen en denken dat ze 'alfa' zijn door andere 'beta' te noemen. Feit is dat een echte zogenaamde alfa man niet denkt in relativiteit. Harder schreeuwen dat anderen beta zijn maakt jou niet meer alfa als man. Het bewijst alleen dat jij het als irrationele persoon nodig acht je met andere te vergelijken om je status als alfa man voor jezelf te bevestigen. Dat alleen al maakt je volgens de regels beta. Dus kijk nou maar naar je eigen absolute waarde als man zijnde en probeer jezelf geen alfaheid aan te meten door andere tot beta te bestempelen.

Ik zeg ook zeker niet dat ik alfa ben. Integendeel zelfs, maar wanneer ik hulp kan bieden dan zal ik dat ook altijd doen. Als je jezelf als alfa beschouwt dan heb je het ook te hoog in je bol

Ben het zeker wel met je eens, maar uit respect voor de mede mens (vaak de personen in kwestie die zwakker zijn, en geweld proberen te vermijden) zal ik hulp bieden waar het kan, en nodig is.

Betatopic

• Like
Waarderingen: 515
als 8 man iemand in coma aant trappen is, kom ik er zeker niet tussen want dan kan je evengoed zelf voor je hele leven in een rolstoel belanden.. als je zelf in groep bent kan je het evt wagen om er tussen te springen

Ligt er ook aan hoe ze zijn. Die gastjes uit Eindhoven zaten maar 3 'helden' tussen, de rest droop af stond een beetje toe te kijken. Maar 8 personen die met zijn allen er volledig op in gaan dan zou ik een telefoontje plegen.

zaten maar 3 'helden' tussen,

Endat zit mij net zo dwars, als iemand uit mijn vriendenkring ruzie heeft om iets onozel. probeer ik zo goed/snel mogelijk te voorkomen
(en denk niet dat ik de enige ben hier?).
dus snap effectief niet hoe je kan toekijken hoe 3 vrienden van je, iemand die dan al op de grond terecht is gekomen, nog ff wat gaan natrappen etc.
ik zou serieus kapot gaan van zelf-schaamte als ik daar gewoon stond te kijken. :rolleyes:

Endat zit mij net zo dwars, als iemand uit mijn vriendenkring ruzie heeft om iets onozel. probeer ik zo goed/snel mogelijk te voorkomen
dus snap effectief niet hoe je kan toekijken hoe 3 vrienden van je, iemand die dan al op de grond terecht is gekomen, nog ff wat gaan natrappen etc.
ik zou serieus kapot gaan van zelf-schaamte als ik daar gewoon stond te kijken. :rolleyes:

Zouden waarschijnlijk allemaal redelijk dronken zijn, plus een preworkout op ofzo lol
Een normaal persoon corrigeert dat gedrag van vrienden wel ja.

Dat snap ik dus ook niet, maar dat zegt ook alweer genoeg over die andere personen. Dan ben je net zo slecht als die gasten die gingen na trappen. Stef ging nog een schijnheilige trap beweging maken.. Triest

Je kan natuurlijk ook gewoon eerst je katana pakken en een paar slicen voordat je medieval gaat op hun ass :D

Terug
Naar boven