MuscleMeat

Gezocht: Tips voor Kwark

Bezoekers in dit topic

Ik deed er gisteravond (bij gebrek aan siroop) een heel klein scheutje Extran drink doorheen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Was erg goed weg te werken, was meteen een stuk dunner en lekkerder!
 
Eventueel kun je nog een ander merk kwark proberen, sommige soorten zijn erg zuur. Bij de jumbo hebben ze een milde variant.
 
Doe normaal is ****ing lkkr naturel :)
 
heb altijd die van de emte magere franse kwark daar doe ik niks doorheen heerlijk daar vreet ik de bodem bijna uit (mijn motto eten moet je leren)
 
Haal deze [Link niet meer beschikbaar]
Vooral de vanille is erg lekker, binnen 2 min op :D (400gr)
 
Er is maar 1 tip voor kwark:

Opeten.
 
Als je na tien bakken kwark het eten van kwark nog steedsranzig vind, kan je wat kaneel poeder toevoegen dat deed ik ook aan het begin.
 
Ik at gisteren ook een ander merk kwark en die was ook niet te vreten.
De andere die ik altijd heb is wel goed en geen problemen bij. Maar ik kan er ook altijd wel gwn suiker bij :D
 
ik gooi als ik 's avonds nog honger heb een paar scheppen havermout door de kwark. zo proef je ook niets meer van de kwark.
 
jaa klopt ik doe er wel eens muesli doorheen dan proef je eigenlijk nog weinig van de kwark
 
Typ kwark in de search en je krijgt tig hoe-maak-ik-kwark-lekker-topics, pffff
 
Doe er eens 2 rauwe eieiwitten en een drupje zoetstof door goed luchtig opkloppen en je hebt een heerlijk romig kwark toetje.

Niet handig. Als je groene ontlasting wil vooral rauwe ei-eiwitten erin doen...
 
Heb respect voor Kwark!

Gooi er desnoods carvan cevitam door..
Wat ik tegenwoordig nog wel eens doe is de boel verdunnen met water, is het net yoghurt :D
 
Kan ik het best elke avond voordat ik naar bed ga een bak kwark nemen? en wat voor hoeveelheid dan?
 
Kan ik het best elke avond voordat ik naar bed ga een bak kwark nemen? en wat voor hoeveelheid dan?

Ja. 500 gram. Zéker in de bulk.

Nog een tip mensen: Aldi Magere Kwark (Jogging).
Meeste eiwitten, minste geld. En 't enige wat ik daadwerkelijk naar binnen te hakken vind.
 
In BB is het gewoon zo dat hoe minder lekker het eten, hoe beter voor je fysiek ;)

Maar je kan dat minder lekkere eten zeker bereiden zodat het smakelijker wordt. Heb zelf ook een receptje geschreven voor kwark,kijk maar eens tussen de sticky's in de recepten sectie.
 
Ja. 500 gram. Zéker in de bulk.

Nog een tip mensen: Aldi Magere Kwark (Jogging).
Meeste eiwitten, minste geld. En 't enige wat ik daadwerkelijk naar binnen te hakken vind.

En om te cleanbulken ook 500 gram?
 
Ja. 500 gram. Zéker in de bulk.

Nog een tip mensen: Aldi Magere Kwark (Jogging).
Meeste eiwitten, minste geld. En 't enige wat ik daadwerkelijk naar binnen te hakken vind.

De Jogging kwark is nog lekker ook. Het verkoopt ook goed bij de Aldi, regelmatig is de voorraad op.
 
Back
Naar boven