XXL Nutrition

Gezocht: Tips voor Kwark

Bezoekers in dit topic

Anders gewoon wat Natrena Chef er in doen. Vloeibare zoetstof zonder kcal en kh en zonder aspartaam (volgens mij voornamelijk saccharine)

Dan hoef je ook niet eerst 10 bakken op te eten om het misschien lekker te gaan vinden...
 
k doe meestal een scheutje carvan sevitan, wat kaneel.. soms doe ik er een appel doorheen of wat cruesli(4noten). Soms doe ik er een eetlepen appelmoes doorheen.. gewoon een beetje improviseren
 
Kwark van de Super de boer is 60 cent en lekker mager en dun. Heb je zo binnen enkele happen weg, en het eiwit gehalte is best aardig (8gram per 100 gram kwark).

Ik eet 2 bakken per dag en dat is goed te doen met super de boer kwark. Die van de albert heijn gaat er namelijk bij mij ook moeilijk in. Overigens eet ik mijn kwark gewoon rauw
 
ik stukjes appel er doorheen drukken maar dat was ook niet zo spectaculair gezien de kwark de smaak niet echt overnam,
m.vr.gr. Kelders

Wat de smaak in het geheel niet overneemt maar wel heel spectaculair is, is de kwark lepel voor lepel met je arm tussen de benen achterlangs over je hoofd de lucht in lanceren, al waarna je deze dan opvangt met de mond. :idee:
 
Wat de smaak in het geheel niet overneemt maar wel heel spectaculair is, is de kwark lepel voor lepel met je arm tussen de benen achterlangs over je hoofd de lucht in lanceren, al waarna je deze dan opvangt met de mond. :idee:

allleeeeee!! das kei spectaculair :D
 
Re: Gezocht: Tips voor Kwark
Citaat:
Origineel gepost door Detek [Link niet meer beschikbaar]
Ja. 500 gram. Zéker in de bulk.

Nog een tip mensen: Aldi Magere Kwark (Jogging).
Meeste eiwitten, minste geld. En 't enige wat ik daadwerkelijk naar binnen te hakken vind.


En om te cleanbulken ook 500 gram?



ja waarom niet bij cleanbulk?
 
Hey hey

Ik heb net ook me eerste bak magere kwark (van de aldi) op, aan alle reacties altijd te zien dacht ik hmm zal vies tegenvallen. Maar ik vind de reacties maar beetje overdreven, vond het opzich nog best wel lekker eik. Laat ik zeggen, zou gerust nog een bak op kunnen hoor, was goed te doen en zeker niet vies xD

EDIT: Mss maar is naar de aldi gaan? :P Of zit daar geen verschil in allemaal?
 
Jep! Is helemaal niet vies, aanstellers!! :P
 
Hey hey

Ik heb net ook me eerste bak magere kwark (van de aldi) op, aan alle reacties altijd te zien dacht ik hmm zal vies tegenvallen. Maar ik vind de reacties maar beetje overdreven, vond het opzich nog best wel lekker eik. Laat ik zeggen, zou gerust nog een bak op kunnen hoor, was goed te doen en zeker niet vies xD

EDIT: Mss maar is naar de aldi gaan? :P Of zit daar geen verschil in allemaal?

ik vind het precies tot het tegendeel van de meeste eigenlijk heel lekker :) verfrissend!
 
na n tijdje kom je die smaak toch gewoon
vindt ik toch
 
jij snapt ut sanne tis gewoon lekkah !!:P
 
ik was er zo vaak aan dat me zussies me gingen timen in het eten

beste poging 11.7 seconde 500gr weg

BEAT THAT xD
 
ik heb net mijn eerste bakje kwark gegeten.
Deed er ongeveer een kwatier over (500ml). Om de kwark iets meer eetbaarder te maken heb ik er wat van dat fruit en fiber in gedaan. Maar het is nog steeds niet mijn favoriete eten:p
 
na een bak of 5 wel :P
 
Ik eet nu kwark met aardbeien is dat goed of niet??
iedergeval het is nou een stuk beter te eten:p
 
franse magere kwark van de c1000 eigen merk!
iets lager in proteine (7,5gr per 100gr) maar de enigste kwark die ik te eten vind zonder ranja of andere toevoegingen :D
 
kwark van de aldi (10,31 gr. eiwit per 100 gr. kwark) met carvan cevitam erdoor!!! (grenadine smaak, maar dat is ieders eigen keuze)
 
Neus dichtknijpen helpt bij mij nog steeds het allerbest, maar beter zoek je een ander merk kwark die wel lekker is, er zijn talloze smaken.
 
Back
Naar boven