MuscleMeat

Gezocht: Trainingsschema beginner buikspieren/schouders/armen

Skiiva

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Goedemorgen! :)

Ik heb even wat rond gezocht, kon het alleen niet zo snel vinden met mijn gewicht / lengte / vetpercentage.

Ik hoef niet alles te trainen, maar voor wat modellenwerk wat ik ga doen wil ik wat gespierder worden qua armen/buik.

Huidige lengte: 1.92+
Huidig gewicht: 82 kg
Vetpercentage: 9,7 %

Wat raden jullie me aan? Hoeveel training, ook met dieeten/shakes? Hoelang duurt het voordat je resultaat zien?

Thanks! :)

je stats hebben niks te maken met het concept.
Ik zou zeggen gebruik de zoek functie en maak er wat van. Daarna zullen we wel commentaren/tips geven

Je hebt hier niks te zoeken, denk dat [Link niet meer beschikbaar] iets meer voor jou is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind daar niks interessants hoor.

Ziet er een beetje raar uit als je alleen armen en schouders gaat trainen maar goed. Gewoon een standaard bb schema volgen alleen dan de spiergroepen die je klein en slap wilt houden eruit halen. 2x per week schouders/armen/buik lijkt me prima.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er een beetje raar uit als je alleen armen en schouders gaat trainen maar goed. Gewoon een standaard bb schema volgen alleen dan de spiergroepen die je klein en slap wilt houden eruit halen. 2x per week schouders/armen/buik lijkt me prima.

Oke, naja kijk wat ik ongeveer wil bereiken is dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En misschien iets meer, maar niet minder.

Ik wil m'n benen wel meetrainen, maar hoef er zeker geen groot resultaat voor te zien.

Hoelang denk je dat je dit resultaat behaalt? En hoe je dit houdt?

Terug
Naar boven