AndroidHealthClinic

Gezocht, voedsel voor het slapen gaan...

Wat je zegt klopt inderdaad denk ik ook wel, dat je halverwege de nacht die eiwitten wel verteerd hebt. Plus niet te vergeten dat niet alle eiwitten uit je voeding van de hele dag om 22uur voor je gaat slapen plotseling weg zijn. Die worden ook nog gebruikt during nighttime. Als aanvulling daarop zou je tonijn/kwark of andere langzaam eiwit kunnen eten waardoor je dus die helft van de nacht kunt verlengen naar 3kwart nacht. Is toch weer wat meer dan de helft.

Zo zie ik het.

Kun je niet z'n stuk vlees als vales dat van SOJA is gemaakt eten?
En daar paar van naar binnenslaan + shakeje :P?

Ik heb een ontzettende hekel aan vis, ik eet al met afzien een blikje tonijn weg per dag, dat heb ik er wel voor over. Maar twee keer lukt me gewoon niet.

Een whey shake lijkt me niet afdoende, net als eieren.. dus anything else...

Een whey shake niet nee, maar een caseine shake zeker wel.

Als je die tonijn nou eens voor het laatst bewaard ;)

snelle eiwitten, langsame eiwitten, what the ****s the difference?

Ik ben opzoek naar iets wat veel langzame eiwitten bevat voor savonds voor het slapen gaan. Kwark is een melkproduct en daar kan ik niet tegen en tonijn eet ik al 1 keer per dag met gruwelijke tegenzin 150gr van weg, en twee keer word me echt teveel. Dus wat zijn nog andere mogelijkheden met langzame eiwitten voor snachts?

Nature's best "Zero Carb Isopure" met water...

Een eiwitisolaat zonder koolhydraten

ik eet vaak (nu bijvoorbeeld) half kilotje kip met 200 gram rauwkost voor slapen..

jummie!!!

gewoon magere kwark een kuipje, met wat muesli...simpel en doeltreffend.Ik lees vaak wei-eiwit voor het slapen maar dat is onzin, dat is zo verbruikt door je lichaam.En kwark is lekker goedkoop...50-80cent.

hij heeft al 3 keer gezegd dat hij niet tegen zuivel kan.

Kun je niet z'n stuk vlees als vales dat van SOJA is gemaakt eten?
En daar paar van naar binnenslaan + shakeje :P?

Valess is niet van soja.

Valess heeft een verrassend stevige bite, is voedzaam en lekker hartig. Het is bereid uit verse zuivel, bevat veel hoogwaardig eiwit en weinig verzadigde vetten. Valess is veelzijdig en is geschikt om te bakken, roerbakken of te grillen.

Weet niet of de TS dit uberhaupt wel kan eten. Voor een bodybuilder lijkt me dit niet het ideale hapje om voor het slapen gaan te eten.

Ei eiwitten misschien een een optie?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hou het maar op 3 hardgekookte eitjes voor ik ga slapen, heb ik een totaal van 6 eieren. Denk niet dat die eieren in de avond gigantisch veel zode aan de dijk zetten maar het is toch beter dan niets.

Ik snap alle heisa hier rond niet. Ik weeg 95 kg voor een lengte van 1m77 met zeer weinig vetpercentage en ik eet 6 keer per dag, de laatste keer om 20u30 en sta elke ochtend om 6u30 op, waarna ik onmiddellijk eet. Mijn lichaam is dus steeds 10 uur zonder voedsel en ik groei als kool. Voor mij is het niet nodig om voor het slapen gaan nog eens te eten en 's nachts opstaan om te eten vindt ik al helemaal overbodig!

Ik snap alle heisa hier rond niet. Ik weeg 95 kg voor een lengte van 1m77 met zeer weinig vetpercentage en ik eet 6 keer per dag, de laatste keer om 20u30 en sta elke ochtend om 6u30 op, waarna ik onmiddellijk eet. Mijn lichaam is dus steeds 10 uur zonder voedsel en ik groei als kool. Voor mij is het niet nodig om voor het slapen gaan nog eens te eten en 's nachts opstaan om te eten vindt ik al helemaal overbodig!

Tja iedereen is anders he!!
heb je ook een foto van die 177 bij 95Kg!! ben wel benieuwd.

In cottage cheese zit niet zoveel lactose, doe er een schep pro80/caseine/..bij en je bent vertrokken

Ik vroeg me af hoe je jou tonijn eet, gewoon zo uit blik?
want dan vind ik het ook niet echt geweldig maar als je er een lekkere salade van maakt dan is het echt lekker om te eten en dan krijg je ook nog is andere voedingstoffen binnen.

Protein shakes lijke me niet lang mee gaan, word goed snel opgenomen of wat?, anders is naar potten vloeibare eiwitten kijken

ik vreet altijd kwark of tonijn(op een stokbrood/bakbroodjes uit de oven) voordatk ga maffe

Terug
Naar boven