XXL Nutrition

Gezocht: Website hosting!

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Hoi Dbb-ers,

Ik ben op zoek naar relatief goedkope hosting (.com). Ik wil graag een site opzetten waar redelijk wat bezoekers naartoe kunnen zonder bij te hoeven betalen. Het wordt in eerste instantie een vrij simpele site (zo'n 25-50 pagina's). Maar mocht het uitbreiden (met name qua bezoekers), dan moet ik wel makkelijk op een ander pakket moeten kunnen overstappen. Snelheid is van belang.

Iemand hier verstand van? Bij voorbaat veel dank natuurlijk!

Q13 Media - Innovate perfection

Voor een redelijk simpele website kun je bij q13, 1 euro hosting nemen + domein .com. Kost je per jaar 22 euro. Maar ik kan er wel 20 van maken voor je.

Je website is binnen een kwartiertje online, overstappen van pakket is geen probleem kunnen we binnen 1 min aanpassen, en hier zijn verder geen extra kosten aan verbonden (behalve de kosten van het nieuwe pakket) :)

De servers staan in nederland in datacenter redbus en interxion, dus je hebt altijd een perfecte snelheid. Downtime komt bijna niet voor vanwege onze 2e server die meedraaid.

Q13 is mijn bedrijf trouwens.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:D Dacht ik het niet.
En dataverkeer? Ik heb nog geen idee hoe het precies zal lopen. Maar mocht het opeens flink omhoog gaan (duizenden bezoekers per dag). Wat dan?

Per 1000mb dataverkeer overschrijding, 1 euro extra kosten.

Maar nieuw pakket is dan ook geen probleem je betaald dan gewoon de kosten van het nieuwe pakket min de prijs van je oude pakket.

Dus als je nu pakket "Budget" zou hebben en je wilt overstappen naar pakket "Easy" dan betaal je voor pakket easy 18 euro
(30 Easy - 12 Budget = 18 :D)

Terug
Naar boven