drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Ik wist dat deze opmerking zou komenJe moet ook gewoon door blasten en cruisen, nergens last van![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist dat deze opmerking zou komenJe moet ook gewoon door blasten en cruisen, nergens last van![]()

de drie tezamen, geeft dat geen shitload aan estro sides?neem je er een AI bij? lijkt me wel een dikke kuur

Aanrader! Ik had trouwens geen last van de zogenaamde decadick
Test 250 en deca 600 waren mijn doseringen.
Op 2 jaar + tijd nog nooit in een vein gezet lf abcess gehad.. als je echt denkt dat er zich een abcess vormt terug een naald erin en optrekken ,beter dan een deel uit je lichzam te laten snijden.
What?Prik tegelijk door een ader en je hebt een bloedvergiftiging te pakken
En denk je dat een abscess anders gezond is ?Als je door een ader heen een abses lek prikt dan stroomt deel van die pus je bloedbaan in.

Wat zou jij dan doen in zo'n situatie?
Naar de dokter gaan

En wat doet een dokter dan?
En wat doet een dokter dan?
Abcess leeghalen en/of antibiotica voorschrijven? Wil dit graag weten voordat ik aan mijn 2de kuur begin want een abcess schrikt me toch af.
Las in de echt nep sectie een bericht van iemand dat hij een abcess had bij een bepaald merk en natuurlijk heb ik dit merk liggen..