AndroidHealthClinic

Ghb

Tijd om maar weer eens iets te gaan ervaren. Van X wordt ik altijd zo waus dat ik geen stap meer kan verzetten en enkel wil gaan zitten. De laatste keer dat ik X gebruikt heb is inmiddels alweer een paar jaar geleden, sowieso iedere vorm van drugsgebruik is al een eeuwigheid geleden:D

G heb ik nog nooit gedaan, zou het wel ooit is willen proberen.

Is het voor de "buitenwereld" snel te zien? van x is het bij mij echt ooooverduidelijk namelijk:P

G heb ik nog nooit gedaan, zou het wel ooit is willen proberen.

Is het voor de "buitenwereld" snel te zien? van x is het bij mij echt ooooverduidelijk namelijk:P

Je merkt niks aan de pupillen ofzo hoor.
Je wordt gewoon losser en als je iets te veel binnen hebt, dan wankel je. De typische dronkenschapsverschijnselen dus.

in het begin wel voorzichtig zijn met ghb, niet te snel een 2de nakje nemen
weet nog m'n eerste keer... lag ik bijna k.o.

voor de rest : lekker spul :P

En geen alcohol bij drinken of de kans is groot dat je out gaat. En dan worden die hemelse G'tjes weer afgeschilderd als onverantwoord gevaarlijk.

En geen alcohol bij drinken of de kans is groot dat je out gaat. En dan worden die hemelse G'tjes weer afgeschilderd als onverantwoord gevaarlijk.

Valt wel mee hoor, de combinatie alcohol en G is 1+1=3 en goed te doen.

Als beginner zou ik wel rustig aan doen ja.

Daar kom ik echt zo pissed van hé, als je op erowid leest van gasten die maandenlang dagelijks gebruiken en het dan vreemd vinden dat ze verslaafd zijn. Sluiten ze dan hun report af met de woorden "Don't ever touch it!"
Leer er gewoon mee omgaan, mongools! (jullie niet hé, die verslaafden :D)

en toch lijkt me dat wel iets om ook eens te proberen hahahaha hoe ouder hoe gekker denk ik dan maar weer...

Valt wel mee hoor, de combinatie alcohol en G is 1+1=3 en goed te doen.

Als beginner zou ik wel rustig aan doen ja.

Ach ja aangezien ik vrijwel nooit drink is een avond zonder alcohol geen probleem:cool:

Dit weekend X, week daarop G, zal mijn ervaring hier posten:)

Daar kom ik echt zo pissed van hé, als je op erowid leest van gasten die maandenlang dagelijks gebruiken en het dan vreemd vinden dat ze verslaafd zijn. Sluiten ze dan hun report af met de woorden "Don't ever touch it!"
Leer er gewoon mee omgaan, mongools! (jullie niet hé, die verslaafden :D)

Dagelijks gebruik moet nog niet leiden tot lichaamlijke verslaving

Terug
Naar boven