AndroidHealthClinic

Ghb

Dit weekend Original 69 gehad............een klein blauw flesje met een witte dop. Niet te zuipen maar goeie shit!

Supergevoel!Geen kater en nawerkingen!
Was weer leuk voor een keertje.
:thumbs:

Heeft er iemand een studie over GHB. In een pdf. formaat ofzo??

Waarin alles wordt aangetoond wat nou goed of slecht is voor het lichaam.

Ik vind het artikel niet.

:D

nee met een spuit lopen optrekken op de wc..hahaha.:D :D :D
als je g-buisjes haalt heb je precies 5ml per keer

Werkt prima. Gewoon een potje met ghb mee en een klein spuitje (die 2,5 ml of 5ml spuitjes zijn zwaar klein). Even naar de wc en wat in je nek mikken. Je kan dan teminste nog ff 1 of 2 ml bij nemen als je nog niet lekker tegen die grens zit.

Of het dopje van je flugel flesje, is ook juist 1 ml

GBL is zonder Naho2 dacht ik, en vele straffer. GHB is gezonder omdat de lever de GBL niet meer moet omzetten in GHB (lichaamseigen stof).

Maar, weet nu iemand hoe je het verschil kan zien tss GBL en GHB?

Of kan je het dan zelf testen door middel van een chemisch proces ofzo. Ik vind dit toch wel redelijk belangrijk omdat de gezondheid van mijn lever en van af hangt

GHB is toch de fysiek de minst schadelijke drugs

de afkick van ghb moet idd heel rustig verlopen, ook meer nemen dan je van plan bent of wat nuttig als voor bb heeft dit als gevolg
spijtig bestaan er zulke idioten, zie wel dat er op het forum toch sommige slim mee bezig zijn

** BUMP **

gister weer ff een paar doppies GHB in mn cola gegooid,

t*ring wat is het ook ****ing lekker geil spul.

hele avond wreed zweverig lopen dansen, en zo mother****ing geil wordt je ervan he.

oke dat was het

Of kan je het dan zelf testen door middel van een chemisch proces ofzo. Ik vind dit toch wel redelijk belangrijk omdat de gezondheid van mijn lever en van af hangt

Hierboven of in een ander topic werd de volgende informatie gegeven:

De zuurgraad van GBL is 2 (PH waarde) en daarom schadelijk voor het menselijk lichaam. Juist geprepareerde GHB heeft een zuurgraag van 7 (neutrale PH waarde) en derhalve niet schadelijk.

Dus het lijkt mij dat je met een PH-indicator zou kunnen checken of je GHB of GBL oid hebt gekregen...

Check voor meer informatie ook even Wikipedia,

pH - Wikipedia
pH-indicator - Wikipedia

Haha GHB is wel leuk om te doen.
Je doet een beetje in je drinken ongeveer een dopje van een flesje. Tenminste dat deed ik toen. Het is ontzettend goor om op te drinken. Daarom kan je het het beste in Extran doen ofzo. Das zo ontzettend zoet dat je de ghb bijna niet meer proeft. Wanneer je te veel GHB neemt val je in slaap en wordt je voorlopig niet meer wakker. Wanneer je het goed doseert wordt je er heel geil van en de rest kan je zelf wel invullen denk ik.
Het lijkt verreweg niet op XTC of zoiets. Het wordt ook wel de partydrug genoemd, omdat je iemand er totaal mee kan verdoven. Iemand kan zich dan neit meer bewegen en je kunt diegene op die manier makkelijk verkrachten, daarom is het in het uitgaansleven ook best gevaarlijk om dit te gebruiken.
Ik vond het minder leuk, je raakt best wel van de wereld en maakt de dingen niet op de goede manier mee. Wanneer je XTC gebruikt ben je wel erg hyper maar weet je wel wat er gebeurd en ik vond dat dat met GHB niet was.

Omdat alcohol het effect van GHB teniet doet, drinken GHB-gebruikers alcohol om uit de GHB-roes te raken. Die truc werkt averechts als ze geen GHB maar BD hebben gebruikt.

Ergogenics, hoe dieper willen ze nog zinken? :roflol: Dit vermelden zou je poging doodslag moeten noemen.

Ze spreken over verslaving, en wat ik erover kan zeggen uit ervaring is dat een hevige verslaving niet cold turkey kan omdat je met heftig en langdurig gebruik van betablokkers nooit gelijk kunt staken.

Dat krijg je idd dodelijke hartfalen en knappende vaten als je niet aftaperd, en ziekelijke shocks en shakes door je lichaam. Psychotisch en angstig wakker worden in een klap. Cortisol blijft in de afkickperiode veels te hoog en slapen kan bijna niet zonder een minimale dosis.

Omdat alcohol het effect van GHB teniet doet, drinken GHB-gebruikers alcohol om uit de GHB-roes te raken. Die truc werkt averechts als ze geen GHB maar BD hebben gebruikt.

:orly:

Ik fl**ker m'n g altijd door m'n baco'tje, so good so far.

In België staat het beter bekend als

- "vloeibare"
- "vloei"

vloeibare xtc dan? hoor je toch vaak nare verhalen van door overdosering en slecht gedoseerde producten (producten die meer bevatten dan gedacht etc.)???
ben je daar absoluut zeker van dat GHB exact hetzelfde is als vloeibare XTC?

er zeggen hier verschillende dat het totaal ander effect is als XTC,waarom noemen ze het dan vloeibare XTC?

ik heb er trouwens al veel geweten die vloeibare XTC namen,maar die hadden toch niet de verschijnselen die jullie hier allemaal opnoemde...was toch net wat agressiever :p

Terug
Naar boven