Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
nee met een spuit lopen optrekken op de wc..hahaha.![]()
![]()
![]()
als je g-buisjes haalt heb je precies 5ml per keer
GBL is zonder Naho2 dacht ik, en vele straffer. GHB is gezonder omdat de lever de GBL niet meer moet omzetten in GHB (lichaamseigen stof).
Maar, weet nu iemand hoe je het verschil kan zien tss GBL en GHB?
Of kan je het dan zelf testen door middel van een chemisch proces ofzo. Ik vind dit toch wel redelijk belangrijk omdat de gezondheid van mijn lever en van af hangt

Of kan je het dan zelf testen door middel van een chemisch proces ofzo. Ik vind dit toch wel redelijk belangrijk omdat de gezondheid van mijn lever en van af hangt
De zuurgraad van GBL is 2 (PH waarde) en daarom schadelijk voor het menselijk lichaam. Juist geprepareerde GHB heeft een zuurgraag van 7 (neutrale PH waarde) en derhalve niet schadelijk.
Dit vermelden zou je poging doodslag moeten noemen.Omdat alcohol het effect van GHB teniet doet, drinken GHB-gebruikers alcohol om uit de GHB-roes te raken. Die truc werkt averechts als ze geen GHB maar BD hebben gebruikt.

In België staat het beter bekend als
- "vloeibare"
- "vloei"
ben je daar absoluut zeker van dat GHB exact hetzelfde is als vloeibare XTC?vloeibare xtc dan? hoor je toch vaak nare verhalen van door overdosering en slecht gedoseerde producten (producten die meer bevatten dan gedacht etc.)![]()