MuscleMeat

Ghb

ben je daar absoluut zeker van dat GHB exact hetzelfde is als vloeibare XTC?

er zeggen hier verschillende dat het totaal ander effect is als XTC,waarom noemen ze het dan vloeibare XTC?

ik heb er trouwens al veel geweten die vloeibare XTC namen,maar die hadden toch niet de verschijnselen die jullie hier allemaal opnoemde...was toch net wat agressiever :p

GHB is NIET vloeibare XTC, want het is een totaal andere chemische samenstelling.
Vloeibare XTC bestaat volgens mij niet eens. Naar mijn weten krijg je het alleen in pil en poedervorm (mdma-poeder)

Een pilletje heeft ook mijn voorkeur:D, want van G wordt je me toch wazig.

kheb et ondertusse ook gevonde :)

Waarom noemt men GHB wel eens vloeibare XTC?

Laten we eerst duidelijk stellen dat GHB niets met XTC te maken heeft. De werking is compleet verschillend en ook chemisch bestaat er geen enkel verband tussen GHB en XTC, amfetamine of LSD. Vanwaar dan die verwarring?

GHB kende zijn opgang met de smartshops als goedkoop en (toen nog) legaal 'alternatief' voor XTC.
Bij lage doses lijkt het effect voor sommige mensen op het effect van XTC. Dit samen met het feit dat de naam 'Liquid XTC' volgens producenten wel goed in de markt zou liggen, leidde ertoe dat GHB zo gebrandmerkt werd. Maar na een aantal incidenten werd het in 1996 uit de winkelrekken gehaald. Inmiddels is GHB een illegale drug.
De naam 'vloeibare XTC' of 'vloeibare' wordt echter nog steeds gebruikt. Zo proberen dealers een graantje mee te pikken van de populariteit en bekendheid van XTC.

GHB komt voor in vloeibare vorm en in pilvorm of poedervorm. Het is een verdovende drug. Net zoals bij alcohol werkt het bij een lage dosis bewustzijnsverlagend en ontremmend en geeft het een ontspannen en opgewekt gevoel.
In lichte dosis is het effect voor sommigen ook vergelijkbaar met de werking van XTC.

Maar het doseren van GHB loopt vaak mis. Er bestaat maar een kleine marge tussen de dosis nodig voor het gewenste effect en de dosis die leidt tot coma.
De combinatie met alcohol maakt GHB-gebruik nog riskanter. In dat geval versterken die twee verdovende middelen elkaars effect, wat snel kan leiden tot bewusteloosheid of coma

Ghb heeft de naam vloeibare xtc te danken doordat het juist in het uitgaanscircuit terecht kwam het deze naam kreeg en daardoor beter verkocht werd

BUMP!

Ik moet weer even mijn steun betuigen aan ghb.
Zaterdagavond weer een flugelflesje de discotheek in gesmokkeld, en daar binnen een half flesje (verdeeld over de nacht) genuttigd.

Kosten; slechts een paar cola'tjes, hou het op 20 euro.

Effect; lekker kort, precies goed dus niet te wazig, t*ring geil, en geen gruwelijke kater op de zondag.

Winst; wil je hetzelfde effect bereiken door sterke drank te drinken(bv baco'tjes) dan ben je al gauw 60 euro kwijt, dus ik heb nu toch zo'n 40 euro bespaard alsmede een kater en ik heb m'n lever een plezier gedaan door niet de hele avond alcohol te drinken.

Conclusie; G is the bomb! (als ie goed valt dan he...)

BUMP

ik ben nou ondertussen al een maand GBL gebruiker en het bevalt me heel erg goed, maar ik neem bij het uitgaan wel altijd caffeine caps mee voor als ik te moe wordt, als ik teveel heb genomen. gewoon voor de zekerheid dat ik niet weer slapend ga fietsen :roflol:

wel 1 ding moet je weten als je GBL neemt :
GBL is meer al 2 x zo sterk als GHB en werkt dan ook langer ( echt een heel stuk langer )
mijn record is 7,5 ml GBL alleen toen ik toen ging zitten viel ik wel steeds even weg
dit was in 4 uur tijd

Caffeine caps werken heel oppervlakkig. Teveel is teveel, dan kun je zelfs in slaap vallen als je een gram speed in je neus hebt zitten

BUMP

jeetje ik ben met toch kort van de G joh niet te geloven. en de avond moet nog beginnen, hahahaha!

g is the bom, oke dat was het ik ga nu ff plat en spacen de t*ring!

Heb 5 minuutjes geleden nog een apperitiefje gedronken, nog even op DBB en morgenvroeg
:wl:

Heb je met GHB of GBL ook zo'n flash-effect als met xtc of speed?

of is het echt meer alsof je alcohol hebt gedronken.
mvg

Ghb is meer vergelijkbaar met alcohol. Alleen kan alcohol veel heftiger zijn, bij teveel ghb van je gewoon in slaap

BUMP

jeetje ik ben met toch kort van de G joh niet te geloven. en de avond moet nog beginnen, hahahaha!

g is the bom, oke dat was het ik ga nu ff plat en spacen de t*ring!

ik was nog ff een paar keer out gegaan trouwens, zo kort was ik.

deze post was om half 12, en kwart over 1 werd ik wakker gebeld (gelukkig) door een maatje waar the **** ik was, aangezien ik een verjaardagsfeestje had in de kroeg :p

ben alsnog gegaan, maar ik was niet echt voor rede vatbaar (zoals wel vaker tijdens uitgaan dus niks bijzonders)

ik heb nog nooit g gedaan, binnenkort keer proberen, na alle positieve reacties!

Alleen 2 vraagjes: 1: hoe weet je of je goed spul hebt (waar kan je makkelijk er aan komen)
2: Hoe weet je dat je het goed doseert?

kus

doseren kun je bijna nooit perfect, beetje ervaring hebben
beetje bij beetje bij nemen
Ik raad per 2-3ml om het uur een dosis tot je het gewenste effect het

ok dat klinkt wel als een goed idee, ga er maar eens lekker op googelen binnenkort en in de kerstvakantie doen met wat vrienden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik knal er altijd 6ml in door middel van een 5ml spuitje....trek hem dus helemaal op...vaak is dat voldoende..zoniet knal ik er een uur erna nog 3ml bij. En dan is het helemaal goed :D

Hmmm, zal dan wel niet van de G zijn...

Terug
Naar boven