Fitness Seller

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je dan niet gewoon een shitload aan accounts maken, niet spelen en vervolgens al die langnietgespeeld bonussen innen?:D

slimmer als dat zijn ze wel hoor;) je moet de bonus minimaal 25x rondspelen voordat je hem kan innen. M.a.w je moet 25 keer winnen, dus als je rood/zwart speelt (wat het meeste kans heeft van alle spellen), heb je een kans van 1/(2^25) = 1 op 33554432 dat je de bonus kan innen. Uiteraard kan je het geld dat je wint m.b.v die bonus wel meteen innen. En uhm meerdere accounts is denk ik strafbaar, zoniet kan je toch al minstens rekenen op een ip-ban. En de grootte van de bonus hangt volgens mij ook af van de hoeveelheid geld die je al hebt ingezet in het verleden.

oke noem is ff 6 getalen en een kleur voor vanavond
1,2,3,4,5,6,goud. Zo goed?:p

Ik heb ook ooit eens een iets onnozels gezien. Was na een avondje stappen om 8 uur s'morgens. Ik had wat middeltjes gebruikt en zag een schim in de schemer die een zoemend geluid maakte in de tuin. De verschijning naderde me en het zoemen werd luider. Toen hij dicht genoeg was heb ik uitgehaald met een hoek en belandde ik met mn kop tussen het klimop. Ik ben daarna maar vlug gaan maffen, hihihi.

Ik ben me vroeger ooit eens hard geschrokken. Ik fietste zwaar wazig naar huis toe, en plotseling zag ik een of andere oude vent onder een lantaarnpaal de tuin schoffelen. (het was 2-3 uur 's nachts ofzo)

Best een leipe ervaring als je wazig bent. :D

Ik ben me vroeger ooit eens hard geschrokken. Ik fietste zwaar wazig naar huis toe, en plotseling zag ik een of andere oude vent onder een lantaarnpaal de tuin schoffelen. (het was 2-3 uur 's nachts ofzo)

Best een leipe ervaring als je wazig bent. :D
wtf:roflol:

Zoals ik in dit topic al eerder benadrukte; It's all in the mind. Het is 90% wat jij ervan maakt. Als je er voor open staat, is het véél makkelijker gekke dingen mee te maken. Iemand die het maar Bullshit vind heeft er weinig/geen last van.

Zoals ik in dit topic al eerder benadrukte; It's all in the mind. Het is 90% wat jij ervan maakt. Als je er voor open staat, is het véél makkelijker gekke dingen mee te maken. Iemand die het maar Bullshit vind heeft er weinig/geen last van.

vind het bullshit en maak ook genoeg mee:D wel niet van die overduidelijke dingen zoals gorillor spijtig genoeg:(

vind het bullshit en maak ook genoeg mee:D wel niet van die overduidelijke dingen zoals gorillor spijtig genoeg:(

Ja, het is ook in mindere mate op het moment dat je het minder gelooft.

Hier een anekdote die ik toevallig eens ergens gelezen had een jaar terug, zal niet 100% overeenkomen aangezien ik niet alles onthoudt natuurlijk:

Er waren eens een paar tiener meisjes die het verhaal van Bloody Mary, a.k.a. een spiegelgeest hadden gehoord.
Bloody Mary zou je kunnen oproepen door in een donkere badkamer te gaan staan, 3 keer haar naam te zeggen, en mocht het dan niet lukken, te zeggen: "I killed your baby".
Hierdoor zou zij in de spiegel verschijnen, en je ogen er uit krabben, of je zelfs ernstig toetakelen.
De meisjes vonden dit wat ongeloofwaardig, maar besloten het op een goede donderdag avond, rond de klok van twaalf te gaan proberen.
Eenmaal in de badkamer, deden ze precies wat moest.
Een paar minuten later kwamen de meisjes gillend de badkamer uit...

Nu is hierbij de vraag: Hebben de meisjes Bloody Mary gezien? Of waren het slechts hun hersenspinsels, die er voor gezorgd hebben dat deze meisjes voor de rest van hun leven getraumatiseerd zijn.

Gek genoeg krijg ik vage rillingen tijdens het typen van deze anekdote.

Je moet eens een paar minuten lang in de spiegel naar in je eigen ogen kijken. Diep in je eigen ogen staren. Op een gegeven moment vervormd je gezicht.

Hier een anekdote die ik toevallig eens ergens gelezen had een jaar terug, zal niet 100% overeenkomen aangezien ik niet alles onthoudt natuurlijk:

Er waren eens een paar tiener meisjes die het verhaal van Bloody Mary, a.k.a. een spiegelgeest hadden gehoord.
Bloody Mary zou je kunnen oproepen door in een donkere badkamer te gaan staan, 3 keer haar naam te zeggen, en mocht het dan niet lukken, te zeggen: "I killed your baby".
Hierdoor zou zij in de spiegel verschijnen, en je ogen er uit krabben, of je zelfs ernstig toetakelen.
De meisjes vonden dit wat ongeloofwaardig, maar besloten het op een goede donderdag avond, rond de klok van twaalf te gaan proberen.

Nu is hierbij de vraag: Hebben de meisjes Bloody Mary gezien? Of waren het slechts hun hersenspinsels, die er voor gezorgd hebben dat deze meisjes voor de rest van hun leven getraumatiseerd zijn.

hersenspinsels;) of wat meer geloofwaardig is, is dat het gewoon een verzonnen verhaal is.
trouwens, moet je "bloody mary" of gewoon "mary" in de spiegel zeggen? straks eens proberen:p
en als het niet lukt: "i ****ed your baby"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Getuigen? Zijn de meisjes in leven en hebben ze dit zelf vertelt? Zijn er videobeelden van?

Vaak zijn het allemaal van die verzonnen lulverhalen.

Omdat je ogen zich zolang op een punt concentreren veranderen de contouren.

idd net hetzelfde bij onderstaande afbeelding, concentreer je 30 seconden lang op de puntjes in het midden, sluit dan je ogen en dan zie je jezus;)

jesus-illusion.gif

Bloody Mary zeg je. 3 Keer. Andere opties zijn om vervolgens 13 keer haar naam te zeggen, in de spiegel te kijken en rondjes te lopen door je badkamer. Enne, ik zou het niet proberen. Misschien sta je er niet voor open, maar je eigen onderbewustzijn kan rare verschijningen doen opdoemen.

Bloody Mary zeg je. 3 Keer. Andere opties zijn om vervolgens 13 keer haar naam te zeggen, in de spiegel te kijken en rondjes te lopen door je badkamer. Enne, ik zou het niet proberen. Misschien sta je er niet voor open, maar je eigen onderbewustzijn kan rare verschijningen doen opdoemen.

ik ben enorm bewust;) en hiermee bedoel ik dat ik het heel sterk betwijfel dat mn onderbewustzijn mij dingen kan doen laten zien. Ik kan soms/meestal zelfs mijn eigen dromen controleren, wat normaal gezien gedaan wordt door je onderbewustzijn, dus wat voor kans maakt mn onderbewustzijn om me dingen te kunnen laten zien terwijl ik wakker ben.

edit: is wel een serieus kromme zin "ik ben enorm bewust":roflol:

ik ben enorm bewust;) en hiermee bedoel ik dat ik het heel sterk betwijfel dat mn onderbewustzijn mij dingen kan doen laten zien. Ik kan soms/meestal zelfs mijn eigen dromen controleren, wat normaal gezien gedaan wordt door je onderbewustzijn, dus wat voor kans maakt mn onderbewust zijn om me dingen te kunnen laten zien terwijl ik wakker ben.

Dromen controleren, eerder Lucide dus. Lucide = Echt meemaken, weet dus niet of je het op die manier bedoelt.

Hier nog een extra'tje:

Bloody Mary
Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt.

Zorg voor een zo donker mogelijke badkamer en voer de sessie alleen uit.
Plaats één kaars tussen jou en de spiegel of plaats twee kaarsen aan beide kanten van de spiegel.
Roep Bloody Mary op door drie tot dertien maal haar naam te roepen.
Als dat niet werkt, herhaal de oproep terwijl je op de plaats rondjes draait. Kijk wel bij elke draai in de spiegel.

Waarschuwing:
Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.

Geschiedenis:
De legende van Bloody Mary is terug te voeren tot 1970. In dat jaar begon de populariteit van de "spiegel heks" toe te nemen. Klaarblijkelijk schijnt zij in het verleden op de brandstapel te zijn beland voor het uitoefenen van zwarte magie. Volgens een ander verhaal overleed zij echter door een auto ongeluk waarbij haar gezicht ernstig werd verminkt.

Bloody Mary is ook bekend onder de namen Mary Worth, Mary Worthington en Mary Lou.

Black Aggie:
Een gelijksoortige legende betreft dat van Black Aggie. Zij was een oude vrouw dat zorg droeg voor haar twee kleinkinderen (een jongen en een meisje). Elke dag zat zij in haar schommelstoel voor het raam te wachten, tot haar kleinkinderen thuis kwamen.

Op een dag waren de kinderen te laat. Black Aggie maakte zich ernstig zorgen totdat ze de kinderen eindelijk voor het hek van het huis zag staan. Toen de kinderen het hek wilde openen, werden ze gegrepen door twee onbekende mannen. Black Aggie rende zo snel als haar leeftijd dat toeliet naar beneden maar het was al te laat. De kelen van beide kinderen waren opengesneden. De kinderen stierven in haar armen terwijl zij het uitschreeuwde van verdriet.

Wanneer een man nu in een donkere badkamer drie keer haar naam roept, verschijnt zij in de spiegel. Vervolgens zal zij de keel van de man doorsnijden.

simpel volk hier zeg :roflol:

Dromen controleren, eerder Lucide dus. Lucide = Echt meemaken, weet dus niet of je het op die manier bedoelt.
weet niet wat je bedoelt met lucide, maar ik bedoelde zo: ik ben aant dromen, ik besef dat het een droom is, vervolgens kan ik vrij doen wat ik wil, sluit ik mn ogen en ik doe ze terug open wordt ik terug wakker.

Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.
meisjes.. as in tienermeisjes. een hoop labiele persoonlijkheden + evenwicht verstoren door rondjes te draaien + horrorlegende in achterhoofd = disaster waiting to happen;)

Laat het een gewone down to earth persoonlijkheid doen en ik garandeer je dat er niets gebeurd;)

weet niet wat je bedoelt met lucide, maar ik bedoelde zo: ik ben aant dromen, ik besef dat het een droom is, vervolgens kan ik vrij doen wat ik wil, sluit ik mn ogen en ik doe ze terug open wordt ik terug wakker.

Lucide dus. Je bent vrij om te gaan en te staan in dat soort dromen, je kan zelfs superman nadoen. :p http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom

meisjes.. as in tienermeisjes. een hoop labiele persoonlijkheden + evenwicht verstoren door rondjes te draaien + horrorlegende in achterhoofd = disaster waiting to happen;)

Laat het een gewone down to earth persoonlijkheid doen en ik garandeer je dat er niets gebeurd;)

True, het is gewoon hoe jij er over denkt.

Bloody Mary
Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt.

Zal het eens proberen, misschien valt er dan nog iets te nken. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven