- Waardering
- 30
Jammer dat ik het niet gefilmd heb...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van mn postIk en mijn vrienden weten wat we gezien hebben. Soms praten we er nog over, het is iets wat ik in ieder geval nooit meer vergeet.
We zaten aan tafel, ineens begint het gordijn hard te wapperen, een minuut lang ofzo. We zaten elkaar zo aan te kijken![]()
, vervolgens toen ik de bovennatuurlijke plaats verliet, keerde mijn pik terug naar zn oorspronkelijke staat 
Ik en mijn vrienden weten wat we gezien hebben. Soms praten we er nog over, het is iets wat ik in ieder geval nooit meer vergeet.
We zaten aan tafel, ineens begint het gordijn hard te wapperen, een minuut lang ofzo. We zaten elkaar zo aan te kijken![]()

dus je bent zeker niet de enige die vage dingen meemaaktIk heb trouwens wel meer "vage" dingen meegemaakt die ik niet kan plaatsen...

Idd, je hebt 100% gelijk, dat is ook precies de reden waarom ik er niet in geloof en ik heb het ook bewezen dat het allemaal een hoop bullshit is.
Ik ben eens ooit snachts in een bos gaan 'wandelen', en met wandelen bedoel ik, kijken of er 'dingen' zouden gebeuren, uitgerust met camera en een zaklamp.
En inderdaad, toen ik dieper en dieper in het bos kwam begon ik rare shit te zien en horen (vb mijn naam horen roepen in de verte, schimmen/'geesten' zien,...), en ik hield de camera altijd gericht in de richting waar ik keek.
Natuurlijk als ik naar de plaats liep waar ik die 'geest' zag, was er niets meer te zien.
En zo gebeurden er een hoop dingen, die ik overigens toen ik het filmpje opnieuw bekeek niet kon zien/horen.
........
en definieer hard eens, want dat is namelijk ruim open voor interpretatie![]()
dan ben je ook gek als je snachts alleen door het bos gaat lopen. je hebt geluk dat je niet gegangbangd bent door een paar homos
wij hebben hier geen homo's
als het waar is, dan is het idd ****ed upAlsof er iemand achter stond die telkens aan het gordijn trok. In ieder geval was het onmogelijk dat het door wind of iets dergelijke kwam. Ben nog gaan kijken of er boven geen ramen open stonden maar alles zat potdicht.
maar geloven in geesten <=> geloven in een leven na de dood (which is impossible)

en definieer hard eens, want dat is namelijk ruim open voor interpretatie
ps: sinds ik de exorcism of emilie rose heb gezien springt mn laptop snachts als ik em in slaapstand laat staan minstens 1x per week aan om STIPT 3.00 uur snachts. Meestal hoor ik dan ook vanalle dingen, maar telkens ik ga kijken, gebeurd er niets. Vind het overigens wel vreemd dat ie telkens om 3.00 uur snachts aanspringt, en kan het niet verklaren, maar ik ga het al ZEKER niet toeschrijven aan demonen die me komen halen
dus je bent zeker niet de enige die vage dingen meemaakt![]()

als het waar is, dan is het idd ****ed upmaar geloven in geesten <=> geloven in een leven na de dood (which is impossible)
hersenen bepalen wie je zijn, je persoonlijkheid,... en die rotten in je lichaam onder de grond.
De ene maloot denkt dat een bos op de een of andere manier aantrekkelijker is als huisvesting voor entiteiten ontsproten uit de eigen infantiele fantasie dan andere plaatsen en de andere halve zool moet bij donkere bossen direct denken aan rovende hordes homocoïtusuelen op zoek naar hetero's om te verkrachten
Aanpassen dat recht om te stemmen zeg ik je!
karma hiervoor
Ik zeg ook niet dat het geesten waren of iets dergelijke. Alleen dat ik (en mijn vrienden) het niet kunnen verklaren.

bij wie zn thuis had je dit gedaan? Als het namelijk bij een van je vrienden was is het hoogstwaarschijnlijk dat ie een visdraad oid verbonden had met het gordijn en de rest kan je al raden![]()
(als het waar is natuurlijk)