MuscleMeat

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lucide dus. Je bent vrij om te gaan en te staan in dat soort dromen, je kan zelfs superman nadoen. :p http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom

True, het is gewoon hoe jij er over denkt.

dat van die slaapverlamming is inderdaad heel interessant, had gisteren weer zo'n droom gehad, ik was aan het praten tegen iemand die irl dood is, en ik besefte dat het een droom was. Vervolgens spring ik volledig bewust door de venster, en begon te vliegen, en toen allemaal spidermanachtige dingen aan het uithalen. En ik vroeg me af als ik nu in mn bed ook zo bewegingen maakte:D Maar toen ik wakker werd lag ik nog gewoon onder het deken, dus veel zal ik niet bewogen hebben:p

ps: die jezus-test van hierboven al gedaan?:D

dat van die slaapverlamming is inderdaad heel interessant, had gisteren weer zo'n droom gehad, ik was aan het praten tegen iemand die irl dood is, en ik besefte dat het een droom was. Vervolgens spring ik volledig bewust door de venster, en begon te vliegen, en toen allemaal spidermanachtige dingen aan het uithalen. En ik vroeg me af als ik nu in mn bed ook zo bewegingen maakte:D Maar toen ik wakker werd lag ik nog gewoon onder het deken, dus veel zal ik niet bewogen hebben:p

ps: die jezus-test van hierboven al gedaan?:D

Haha grappig, heb het wel een keer meegemaakt, maar voor de ene persoon is het makkelijker dan voor de ander om lucide te worden.

Heb de jezus-test al gedaan, kende hem ook al een tijdje. Had het hoofd van jezus op m'n beeldscherm. :p

Sorry voor Dubbel:

Gewoon een tip nog even; Begin nooit aan glaasje draaien o.i.d. wanneer je niet zeker bent van je zaak, het kan raar lopen.

:p, jij bent dus gewoon iemand die weinig angst kent m.b.t. dit soort onderwerpen.. Zelf zou ik hier gewoon niet aan beginnen, soms is het beter om niet alles te weten.

snap ik niet dat je zoiets niet DURFT te doen. What's the worst that could happen?;)

edit: zag luppie net in dit topic kijken, dacht zeker dat hij een hoop paranormale verhalen voor ons klaar had:D maar spijtig genoeg is hij vertrokken zonder te posten:(

Laatst bewerkt:
Nooit gedaan, maar het kan niet anders dan bullshit zijn.

Mijn theorie is dat iedereen die verhalen verzint, om vervolgens degenen over te halen het ook een keer te doen, om ze dan te neppen.

Degenen die dat niet doen en 'echt' dingen hebben waargenomen, waren dronken, bijgelovig of gewoon dom.

Shit man, deze verhalen maken mij bang:o, nu denk ik steeds dat er iets achter me is.

Edit: Als ik maar kan slapen vannacht:roflol:

snap ik niet dat je zoiets niet DURFT te doen. What's the worst that could happen?;)

edit: zag luppie net in dit topic kijken, dacht zeker dat hij een hoop paranormale verhalen voor ons klaar had:D maar spijtig genoeg is hij vertrokken zonder te posten:(

Wil er gewoon niet in betrokken raken, aangezien het gewoon gek kan lopen door je eigen onderbewustzijn die trucs uithaalt.

True, maar 100% zeker ben je nagenoeg nooit. Niet alles valt te verklaren, daarom meng ik me verder ook niet in dit soort fenomenen.

ook al valt iets niet te verklaren, zoals ik al zei: what's the worst that could happen?
so what je roept een geest op en je ziet gordijnen hard bewegen..., kzou blij zijn met zo'n 'bovennatuurlijke' ervaring.

ook al valt iets niet te verklaren, zoals ik al zei: what's the worst that could happen?
so what je roept een geest op en je ziet gordijnen hard bewegen..., kzou blij zijn met zo'n 'bovennatuurlijke' ervaring.

Hehe, iedereen is (Gelukkig) anders daarin, zou raar zijn als we allemaal het met elkaar eens zouden zijn.
Maar, the worst that could happen kan wél degelijk traumatiserend zijn.
Uiteraard ligt dat aan hoe je er voor open staat, maar mensen die er flink in geloven en zoiets proberen, kunnen voor het leven getraumatiseerd zijn..

Hehe, iedereen is (Gelukkig) anders daarin, zou raar zijn als we allemaal het met elkaar eens zouden zijn.
Maar, the worst that could happen kan wél degelijk traumatiserend zijn.
Uiteraard ligt dat aan hoe je er voor open staat, maar mensen die er flink in geloven en zoiets proberen, kunnen voor het leven getraumatiseerd zijn..

ik zou eerder denken, iemand die er ECHT in gelooft, dat die al 100% zeker blij zo zijn met zo'n ervaring rijker te zijn ipv getraumatiseerd.
Iemand die absoluut niet geloofd daarentegen, zn hele werklijkheid veranderd op het moment dat die zoiets zou meemaken, dus als er iemand getraumatiseerd zou worden, zou degene die er niet in geloofd het wel moeten zijn.
m.a.w jij zou blij moeten zijn als je het deed, en ik zou voor de rest van mn leven in de nuthouse mogen verblijven:D

ps: dadelijk as iedereen hier slapen is, ga ik dat bloody mary gedoe eens proberen:D gaat uiteraard niet werken:p is een theelichtje trouwens ook goed ipv een kaars? want heb hier geen kaarsen thuis:D

ik zou eerder denken, iemand die er ECHT in gelooft, dat die al 100% zeker blij zo zijn met zo'n ervaring rijker te zijn ipv getraumatiseerd.
Iemand die absoluut niet geloofd daarentegen, zn hele werklijkheid veranderd op het moment dat die zoiets zou meemaken, dus als er iemand getraumatiseerd zou worden, zou degene die er niet in geloofd het wel moeten zijn.
m.a.w jij zou blij moeten zijn als je het deed, en ik zou voor de rest van mn leven in de nuthouse mogen verblijven:D

Ligt eraan hoe de situatie zich uit, wanneer het schokkend is en de gelovige een overledene in de spiegel denkt te zien, zal die zich eerder helemaal rot schrikken. De niet gelovige zal ook schrikken uiteraard, maar die zal er wat sceptischer tegenover staan; M.a.w. De niet gelovige zal echt schrikken, en de gelovige zal er wat rooskleuriger tegen aan kijken: "Het is maar een hersenspinsel."

@ Bloody mary test: Theekaarsje zal volstaan lijkt mij. Post de resultaten maar hier, wel zo eerlijk mogelijk s.v.p.

Ligt eraan hoe de situatie zich uit, wanneer het schokkend is en de gelovige een overledene in de spiegel denkt te zien, zal die zich eerder helemaal rot schrikken. De niet gelovige zal ook schrikken uiteraard, maar die zal er wat sceptischer tegenover staan; M.a.w. De niet gelovige zal echt schrikken, en de gelovige zal er wat rooskleuriger tegen aan kijken: "Het is maar een hersenspinsel.
ik neem aan dat je het omgekeerde bedoeld:D

ik neem aan dat je het omgekeerde bedoeld:D

Nee, de gelovige weet niet hoe die dit moet verklaren, tenzij er echt meer is dan hemel en aarde, en de ongelovige zal er zoals ik zei sceptischer tegenover staan en denken:"Ach, dit valt wel te verklaren, My mind is just playing a game with me".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven