AndroidHealthClinic

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, de gelovige weet niet hoe die dit moet verklaren, tenzij er echt meer is dan hemel en aarde, en de ongelovige zal er zoals ik zei sceptischer tegenover staan en denken:"Ach, dit valt wel te verklaren, My mind is just playing a game with me".

hmm ik kon zweren dat ik had zien staan "De gelovige zal echt schrikken, en de niet gelovige zal er wat rooskleuriger tegen aan kijken: "Het is maar een hersenspinsel.",
dus ofwel heb je de post net ge-edit voordat ik op de quote knop had gedrukt, ofwel zijn er hier boze geesten aan het werk in dit topic die me dingen laten zien die er niet zijn:roflol:

Sorry je hebt gelijk, heb het verkeerd om geformuleerd, bedoelde inderdaad dat de ONGELOVIGE niet zal schrikken, en de GELOVIGE zal wel schrikken.

Sorry je hebt gelijk, heb het verkeerd om geformuleerd, bedoelde inderdaad dat de ONGELOVIGE niet zal schrikken, en de GELOVIGE zal wel schrikken.

no problemo:p ben al blij dat er geen geesten in dit topic zijn:D

aansteker plus theelichtje in de aanslag, nu gwn wachten tot mn pa gaat slapen, and let the ghostwhispering begin:D ben eigelijk al ongelooflijk dom dat ik erin trap en de tijd hiervoor neem... nu is degene die dit verhaaltje heeft verzonnen al in zn opzet geslaagd

edit: moet je voor dat gedoe weten hoe bloody mary eruit ziet? want heb er momenteel geen beeld van, dus is het moeilijk om ze te zien. Dus eerst googlen voordat ik eraan begin?;):D

Nee, ik ga nu slapen :p, succes. Bloody mary is gewoon een met bloed doordrenkte vrouw.

dit is geen grap , ik zweer het jullie op de dood van m´n moeder.. )je mag dus aannemen dat ik serieus ben'

maar ik zat dus dit topic te lezen, laat op zaterdagavond. En ik ben klaar en beland op de homepage. Zie ik dus het volgende onderaan

Actieve gebruikers op dit moment: 999 (99 leden en 900 bezoekers.)

Vervolgens kijk ik naar de klok... je raad het nooit

0.00 uur !!:D (toch wel een beetje creepy)

mijn vraag is nu... zijn er mensen die dit op dit moment kunnen verifieren

het is nu trouwens 0.11 uur en de stand

972 (80 leden en 892 bezoekers.)

ik moet dit toch ff kwijt..

nadat ik deze opmerkelijke constatering heb gedaan , ben ik op zoek gegaan naar de numerologische betekenis van dit opmerkelijke geval. Nu moeten jullie weten dat ik al sinds een poos allerlei dingen meemaak op spiritueel gebied. Dingen komen binnen op de meest onverwachte momenten, en dan ook met enige regelmaat.

er kwam uit:

- 999: The justice, the truth.

- Obama's full name equals out to 999

- 999: we are leaving the age of the fish and entering in to the age of the water bringer. Its represents a spirtual wake up in the world

- the 9-9-9 impact is going to be significant in terms of increasing humanity’s global, emotional and intellectual awareness. Whether that means something traumatic is going to happen on that date, I have no way of knowing, and I certainly hope not. But I do think that we will reach some kind of emotional crescendo whether it is triggered by events in the world or our personal lives, or just as a matter of course in the evolutionary journey that all of humanity is currently swept up in. Look more closely at what is going on in the world and you will see that many events are indeed part of the ending of the old system. (Kredit crisis??)

0.00 (tijdstip):
- 000: Unity with the Universe. Your thoughts are in Unity with the Universe. This sign indicates that your thoughts are in Unity with the Divine Wish for your life.

daar bovenop werd het vandaag 2-22-2009, precies op de overgang
222: Our newly planted ideas are beginning to grow into reality. Keep watering and nurturing them, and soon they will push through the soil so you can see evidence of your manifestation. In other words, don't quit five minutes before the miracle. Your manifestation is soon going to be evident to you, so keep up the good work! Keep holding positive thoughts, keep affirming, and continue visualizing. Keep going, you are on the correct path!

222: This is a sign of confirmation that you are on the right path, doing the right thing and going in the right direction. Continue with this train of thought.

Voor mezelf is dit alleen maar een bevestiging van wat ik al dacht.. nu weet ik dat ik dit post op een bodybuilding-site, en dat de meesten van jullie dit volledig koud laat , volledig materalistisch zijn ingesteld en allen maar bezig met uiterlijkheden (dat was/ben ik ook !!). Dat boeit me me geen ene moer.. het is gewoon te significant om ongemoeid te laten.

Laatst bewerkt:
ik moet dit toch ff kwijt..

nadat ik deze opmerkelijke constatering heb gedaan , ben ik op zoek gegaan naar de numerologische betekenis van dit opmerkelijke geval. Nu moeten jullie weten dat ik al sinds een poos allerlei dingen meemaak op spiritueel gebied. Dingen komen binnen op de meest onverwachte momenten, en dan ook met enige regelmaat.

er kwam uit:

- 999: we are leaving the age of the fish and entering in to the age of the water bringer. Its represents a spirtual wake up in the world

- the 9-9-9 impact is going to be significant in terms of increasing humanity’s global, emotional and intellectual awareness. Whether that means something traumatic is going to happen on that date, I have no way of knowing, and I certainly hope not. But I do think that we will reach some kind of emotional crescendo whether it is triggered by events in the world or our personal lives, or just as a matter of course in the evolutionary journey that all of humanity is currently swept up in. Look more closely at what is going on in the world and you will see that many events are indeed part of the ending of the old system. (Kredit crisis??)

0.00 (tijdstip):
- 000: Unity with the Universe. Your thoughts are in Unity with the Universe. This sign indicates that your thoughts are in Unity with the Divine Wish for your life.

222: Our newly planted ideas are beginning to grow into reality. Keep watering and nurturing them, and soon they will push through the soil so you can see evidence of your manifestation. In other words, don't quit five minutes before the miracle. Your manifestation is soon going to be evident to you, so keep up the good work! Keep holding positive thoughts, keep affirming, and continue visualizing. Keep going, you are on the correct path!

222: This is a sign of confirmation that you are on the right path, doing the right thing and going in the right direction. Continue with this train of thought.

Voor mezelf is dit alleen maar een bevestiging van wat ik al dacht.. nu weet ik dat ik dit post op een bodybuilding-site, en dat de meesten van jullie dit volledig koud laat , volledig materalistisch zijn ingesteld en allen maar bezig met uiterlijkheden (dat was/ben ik ook !!). Dat boeit me me geen ene moer.. het is gewoon te significant om ongemoeid te laten.

significant? Ik zie niks significant. Misschien ligt het aan mij.

significant? Ik zie niks significant. Misschien ligt het aan mij.

ik wou het eigenlijk verder laten rusten, omdat de meesten van jullie mij toch voor gek zullen verklaren.. maar kijk es naar de tijd van jouw post ;)

Het feit dat jouw post direct volgt op mijn verklaring van het getal 222 , maakt het alleen maar des te mooier! :D

plus dit maakt het 2:22u, 22-2-2009 (meer bevestiging dus)

maargoed het kan natuurlijk allemaal toeval zijn.. ik vond het in ieder geval op z'n minst merkwaardig

verder zal ik het laten rusten, doe er mee wat je wil.

Laatst bewerkt:
ik wou het eigenlijk verder laten rusten, omdat de meesten van jullie mij toch voor gek zullen verklaren.. maar kijk es naar de tijd van jouw post ;) verder zal ik het laten rusten, doe er mee wat je wil.

:roflol:

(opletten wanneer ik hier iets post precies...)
zo meteen even opzoeken of ik van dat getal iets wonderbaarlijks vind. :rolleyes:

edit : Ik vond niet direct iets maar als er ergens op internet had gestaan "355 is een veelvoorkomende aanwijzing voor de opkomst van een grote verandering in de nabije toekomst" dan had jij het wrs nog serieus genomen ook..

Laatst bewerkt:

dit was een (kennelijk mislukte) poging van mij tot verificatie van deze ingeving, aangezien niemand anders het zag / deed. Om aan te kunnen tonen dat 999 (99 leden en 900 bezoekers) wel degelijk op dat tijdstip heeft plaats gevonden ;)

dit is geen grap , ik zweer het jullie op de dood van m´n moeder.. )je mag dus aannemen dat ik serieus ben'

maar ik zat dus dit topic te lezen, laat op zaterdagavond. En ik ben klaar en beland op de homepage. Zie ik dus het volgende onderaan

Actieve gebruikers op dit moment: 999 (99 leden en 900 bezoekers.)

Vervolgens kijk ik naar de klok... je raad het nooit

0.00 uur !!:D (toch wel een beetje creepy)

mijn vraag is nu... zijn er mensen die dit op dit moment kunnen verifieren

EMO-post.

leg eens uit

op 6-6-2006 zeiden 'ze' ook dat de antichrist ging opstaan, of dat jezus weer zou terugkeren. en er was niks van aan. Net zoals op 9-9-09 niets gaat gebeuren

0.00 (tijdstip):

een hoop toevalligheden. Heb je de film 'the number 23' al eens ooit gezien? Als je echt zoekt zie je over de nr in. 11 september 2001 (aanslagen wtc), 11+9+2+1=23 en zo kom je op een hoop dingen.

leg eens uit

op 6-6-2006 zeiden 'ze' ook dat de antichrist ging opstaan, of dat jezus weer zou terugkeren. en er was niks van aan. Net zoals op 9-9-09 niets gaat gebeuren

een hoop toevalligheden. Heb je de film 'the number 23' al eens ooit gezien? Als je echt zoekt zie je over de nr in. 11 september 2001 (aanslagen wtc), 11+9+2+1=23 en zo kom je op een hoop dingen.

nogmaals, doe ermee wat je wil.. het kan inderdaad zo zijn dat het gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden was vannacht. Ik vond het gewoon op zn minst een erg merkwaardig geval, omdat het zich allemaal tegelijkertijd precies op klokslag 0:00 uur heeft plaatsgevonden. Ik wou het alleen kenbaar maken aan jullie, omdat misschien anderen het ook was opgevallen

Angelus, is het gelukt? :p, Denk het niet anders had je deze post niet gemaakt hé. :D
BassD, wel raar, maar soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden.

Post.

Edit: Om 12:17 gepost!!1!

Snel ff opzoeken wat dat voor betekenis heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven