Fitness Seller

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Var zei:
Creepy man, altijd interresant dit soort dingen!

Zou ons verstand ons stiekem voor de gek houden? Kun je door overtuiging dingen zien, of zijn dit bepaalde werkelijke verschijnselenen...
Dat is best mogelijk, maar op dat moment was ik er met m`n gedachten totaal niet mee bezig.

No offense Centaur, klinkt precies zoals in de film. Had je niet lopen snoepen van bepaalde middelen?? Of een kleine psychose? ;)

als ik dus dit alles lees, dan is "The Sixth Sense" dus 'gebasseerd' op feiten ???

Centaur zei:
Dat is best mogelijk, maar op dat moment was ik er met m`n gedachten totaal niet mee bezig.

Uhh dude, bijna niemand hier heeft iets ervaren en jij al iets van 3 dingen als ik deze thread zo doorlees. Eerst een keer met oproepen toen die schoolfoto en nu dat meisje op die schommel. Of jij staat in connectie met een andere wereld of ze volgen ja na die ene keer dat je ze hebt opgeroepen. Of je loopt het zooitje hier te flashen want je verhalen worden steeds sterker. Straks ga je me vertellen dat Merlin Monroe in je kamer stond te strippen

Johny zei:
No offense Centaur, klinkt precies zoals in de film. Had je niet lopen snoepen van bepaalde middelen?? Of een kleine psychose? ;)

Ik weet niet wat centaur smoked maar ben wel benieuwd :D

Laatst bewerkt:
dat was bij mij ook! wel toevallig ;)

^ Bepaalde mensen zijn gevoeliger cq staan meer open. ^

Anyway, ik ben ook een tijdje nieuwsgierig geweest en wilde het dus ook gaan proberen. Ik heb toen eerst een boekje bij de bilibliotheek geleend en heb dat vol interesse doorgelezen. Daarna heb ik er nog een stuk of 4 gelezen en ben ik tot de conclusie gekomen dat dit NIET iets is dat je wilt doen. Zeker niet voor de grap. Als je echt geinteresseerd bent, lees er dan eerst wat over voordat je besluit iets te doen. Een keer kan al genoeg zijn om de rest van je leven ellende van te ondervinden.

Maargoed, ik ben uiteraard benieuwd naar eventuele resultaten hoor, ik weet maar al te goed dat mensen zich soms door niemand laten waarschuwen :)

Juriaan zei:
Uhh dude, bijna niemand hier heeft iets ervaren en jij al iets van 3 dingen als ik deze thread zo doorlees. Eerst een keer met oproepen toen die schoolfoto en nu dat meisje op die schommel. Of jij staat in connectie met een andere wereld of ze volgen ja na die ene keer dat je ze hebt opgeroepen. Of je loopt het zooitje hier te flashen want je verhalen worden steeds sterker. Straks ga je me vertellen dat Merlin Monroe in je kamer stond te strippen

:roflol:

Ze moeten hem idd wel hebben ja. Kan best samenhangen.

Juriaan zei:
Bedoel je niet Marilyn Monroe? ;)

Misschien ben ik hier wel de enige die de ballen heeft z`n verhalen gewoon te vertellen. Ik heb nu 3 voorbeelden genoemd, maar dat was lang niet alles.

En nee, ik zuig ze niet uit m`n duim...geloof het of niet, maar iedereen vermaakt zich er wel mee hier. :D

scary shit, maar hoe gaat dat glaasje draaien in zn werk?

Glaasje draaien :

Je neemt drie glazen en plaatst onder 1 van de glazen een balletje. Dan draai je de glazen een tijdje en laat je iemand raden waaronder het balletje ligt. Oh nee shit dat is Belgisch balletje balletje (no offense mijn Belgische vrienden ;) ).

Glaasje draaien doe je het beste eigenlijk met een ouija bord, dan kan je via dat bord antwoorden ontvangen uit de 'andere' wereld. Op dat bord vind je de letters van het alfabet,cijfers en ook nog ja/nee. Doel is om via een seance in contact te komen met gene zijde.

laat maar, heb een deja-vu en koude rillingen over mn rug. denk aan die gast met het witte haar uit Poltergeist. gaat iemand deze thread nog sluiten ofwa?? :D

Centaur zei:
Bedoel je niet Marilyn Monroe? ;)

Misschien ben ik hier wel de enige die de ballen heeft z`n verhalen gewoon te vertellen. Ik heb nu 3 voorbeelden genoemd, maar dat was lang niet alles.

En nee, ik zuig ze niet uit m`n duim...geloof het of niet, maar iedereen vermaakt zich er wel mee hier. :D

Nou wil het zelf niet meemaken en ja dat wijffie bedoelde ik :D

Ik heb een keer toen ik nog klein was een aflevering gezien van Tienike en de paranormale wereld, damn wat had ik toen slecht geslapen!

Het is wel scary shit iig, of het nu je eigen verbeelding of werkelijkheid is, ik laat het wel aan iemand anders (EricR en rob12345 ik ben benieuwd jongens :)) over.

Ik ben nogal sceptisch t.o.v. paranormale verschijnselen en paranormaal begaafde mensen. Maar ik ben eigenlijk net zo sceptisch t.o.v. mensen die alles bij voorbaat maar afdoen als onzin.
Want dat is het vervelende aan paranormale verschijnselen, ze zijn niet of nauwelijks te bewijzen. Het is niet te bewijzen dat het bestaat, maar het is ook niet te bewijzen dat het niet bestaat.

Uitzonderingen daargelaten.
Voor een poos terug ging een team van Discovery chanel (uiteraard) naar een kasteel in Schotland waar het zou spoken. Uiteraard hoorde daar een prachtig verhaal bij over een vermoorde edelman die nog steeds rondspookte. :rolleyes:
De aanwezigheid van het spook zou regelmatig te “voelen” zijn in 1 van de vele kelders van het kasteel. Toen de crew van Discovery Chanel in de bewuste kelder aankwam, melde bijna ieder lid van de crew dat ze idd een vreemde sensatie voelde. Variërend van koude rillingen tot en met het gevoel bekeken te worden door iets of iemand.
Vervolgens gingen ze geheel in de traditie van Discovery Chanel de kelder te lijf met moderne meet apparatuur. En wat ze ontdekten dat het zo af en toe zachtjes tochte in de kelder (duh), maar ook dat het magnetisch veld in die kelder anders was als verwacht mocht worden (voor de dummie’s: de aarde is 1 groot magnetisch veld met hier en daar fluctuaties).
En wat die gasten van Discovery Chanel vervolgens deden was echt super cool: ze simuleerde exact hetzelfde magnetisch veld dat ze in de kelder gemeten hadden in een laboratorium. En ja hoor, de proefpersonen in het lab ervaarden ook allerlei “onverklaarbare” sensaties zoals het gevoel bekeken te worden.
Het team van Discovery Chanel concludeerden dat verstoringen in het magnetisch veld een behoorlijke invloed kunnen hebben op onze zintuigen. Persoonlijk vind ik dat geen rare gedachten aangezien zintuigen o.a. werken d.m.v. zenuwen en die werken weer door elektrische signalen.

De vraag is nu: wat veroorzaakte dan die verstoring in het magnetisch veld? De geologische structuur van die plek? Of was het toch de vermoorde edelman…..(*onheilspellend muziekje*)……

Maargoed, ik denk dat een hoop paranormale verschijnselen wel te verklaren zijn. Maar als je alle mensen die paranormaal begaafd zijn of dat soort dingen meemaken maar die stiekem eigenlijk een chronisch aandachtstekort hebben effe weglaat, dan zijn er genoeg leuke zaken die (nog) niet verklaart kunnen worden….

@ centaur: ik kan niet zeggen dat ik je geloof, maar ik kan ook niet zeggen dat ik je niet geloof. Het is iig scary shit.

@lauw

Een hoop kan verklaard worden...een hoop is dronkemans bullshit, en een hoop komt uit eeuwenlange verhalen.

Iedereen kan wel een spookverhaal verzinnen, het is aan de luisteraar / lezer om het maar te geloven of niet, het enige wat ons tegenhoud om het te geloven is omdat het niet in ons alledaags denkschema past "wat niet kan is niet zo".

Wel vind ik het vreemd dat veel mensen die in een godsdienst geloven niet in "meer" geloven. Ze willen er wel in geloven dat god bestaat, waar geen enkel tastbaar bewijs voor is, en die niemand die nu leeft ooit heeft gezien, maar ze willen niet geloven dat er andere dingen zijn, die hun ook niet zien of geen bewijs voor is.

Andere voorbeelden gaat van generatie op generatie, weer, net als het geloof...alleen verhalen, iedereen weet het verhaal, dus het moet wel waar zijn? ik denk dat het monster van Loch ness wel het bekendste voorbeeld is.

neej nooit gedaan, wel s op een andere manier geesten opgeroepen. Viel toen flauw! Later naar een paranormaal begaafd vrouwtje gegaan die zij dat dat kwam doordag de geest die werd opgeroepen, mij lichaam wou overnemen. Heb er dana nog veel slaapeloze nachten aan overgehouden en voelde steeds koude lucht om me heen en voet geschuivel. Ben toen weer trug gegaan naar dat vrouwtje en heeft mij daar mee geholpen. Sindsdien geen last meer van gehad.

Tip: DOE NOOIT AAN ZULKE DINGEN MEE!!! levens gevaarlijk!

'k heb ook al effe zitten lezen over die borden. En leesde wel iets intressant waardoor de durvers mischien wel eens kunnen proberen :D

Often times several spirits will attempt to come through at the same time but the real danger lies when you ask for physical proof of their existence! You might say, "Well, if you're really a spirit, then put out this light or move that object!" What you have just done is simple, you have "opened a doorway" and allowed them to enter into the physical world and future problems can and often do arise.

Dus niks vragen he om te bewijzen :(

by the way mijn foto's zullen voor morgenavond zijn hoor.

Hier heb ik een online ouija bord gevonden;

Ik probeer in ieder geval niet

Guntheru zei:
'k heb ook al effe zitten lezen over die borden. En leesde wel iets intressant waardoor de durvers mischien wel eens kunnen proberen :D

Often times several spirits will attempt to come through at the same time but the real danger lies when you ask for physical proof of their existence! You might say, "Well, if you're really a spirit, then put out this light or move that object!" What you have just done is simple, you have "opened a doorway" and allowed them to enter into the physical world and future problems can and often do arise.

Dus niks vragen he om te bewijzen :(

by the way mijn foto's zullen voor morgenavond zijn hoor.
bron? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven