patrickk123
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wel is gedaan ja, dat ding bewoog, maar ik ben dr vrij zeker van dat iemand zat te kloten
wel iets om te doen, op zich wel grappig haha![]()
een aantal jaar geleden liep ik savonds rond een uur of half 12 over straat naar huis, waarbij ik langs een verlaten speeltuintje liep, met een aantal half afgebroken ruitjeshuizen erachter (ze waren nog bezig met slopen).
De straat waar ik doorheen liep was tegenover het speeltuintje, met enkel een sloot er tussen, en de speeltuin zo`n 50 meter van mij af.
Toen ik mijn naam hoorde roepen door een kinderstem en na achterom gekeken te hebben naar de overkant keek, zag ik op de schommel een meisje zitten, ik denk een jaar of 9, het enige licht op de speeltuin kwam van de enige lantaarnpaal die er nog stond aan de overkant, dus ik schat haar kleding een beetje vuilwit tegen grijs aan.
Het was niet haar kleding waarvoor ik als een bezetene naar huis rende zonder om te kijken, maar het feit dat ik dwars door haar heen kon kijken. tijdens het rennen kon ik nog steeds haar ogen in m`n rug voelen priemen, het was een gevoel van angst die ik nog nooit heb gehad.

Glaasje draaien :
Je neemt drie glazen en plaatst onder 1 van de glazen een balletje. Dan draai je de glazen een tijdje en laat je iemand raden waaronder het balletje ligt. Oh nee shit dat is Belgisch balletje balletje (no offense mijn Belgische vrienden).
Glaasje draaien doe je het beste eigenlijk met een ouija bord, dan kan je via dat bord antwoorden ontvangen uit de 'andere' wereld. Op dat bord vind je de letters van het alfabet,cijfers en ook nog ja/nee. Doel is om via een seance in contact te komen met gene zijde.