AndroidHealthClinic

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit gedaan maar wel 'es van die onzinverhalen gehoord over dat er dan spoken met bijlen op hun afkwamen rennen enzo. Haha, iedereen werd altijd al bang als je het erover had.

:roflol:

We're living in the year 2009, which means we expect some smarter attitude.

Iemand die het verhaal van Bloody Mary kent...?
Grappig verhaaltje:

Vorig jaar, 1e klas, we moesten met z'n tweeën een spreekbeurt houden over een bepaald onderwerp, wat we zelf mochten kiezen, bij Nederlands.
Ik en iemand anders kozen voor het onderwerp Spiegelgeest. Ook wel, Bloody Mary.
Vervolgens kwamen er al vragen voor dat er überhaupt nog een datum voor de spreekbeurt was afgesproken; Mensen werden nieuwsgierig,
Dus wij het verhaal vertellen over hoe het zit, en iedereen werd bang.
"Waa, wat als ze vannacht mij komt vermoorden"? Zeiden er al een paar.
Dus ik en die ander lagen echt in een deuk, aangezien dit toch wel erg naïef was.
Uiteindelijk was er ZO veel angst over ontstaan, dat de lerares zei dat we niet over Bloody Mary mochten vertellen.

Zo was er ook nog een aflevering bij South Park, die velen wel zullen kennen:
1011 - Hell On Earth.
Hierbij proberen de jongens Biggie smalls (Overleden Hiphop R&B of Rap artiest) op te roepen.
Net toen Cartman de derde keer zijn naam wou zeggen (= hij komt), kwam Jimmy binnen en Cartman schrok zich wezenloos. :p

Laatst bewerkt:

Grappig verhaaltje:

Vorig jaar, 1e klas, we moesten met z'n tweeën een spreekbeurt houden over een bepaald onderwerp, wat we zelf mochten kiezen, bij Nederlands.
Ik en iemand anders kozen voor het onderwerp Spiegelgeest. Ook wel, Bloody Mary.
Vervolgens kwamen er al vragen voor dat er überhaupt nog een datum voor de spreekbeurt was afgesproken; Mensen werden nieuwsgierig,
Dus ik en die ander lagen echt in een deuk, aangezien dit toch wel erg naïef was.
Uiteindelijk was er ZO veel angst over ontstaan, dat de lerares zei dat we niet over Bloody Mary mochten vertellen.

1011 - Hell On Earth.
Hierbij proberen de jongens Biggie smalls (Overleden Hiphop R&B of Rap artiest) op te roepen.
Net toen Cartman de derde keer zijn naam wou zeggen (= hij komt), kwam Jimmy binnen en Cartman schrok zich wezenloos. :p

ken wel het liedje:)

Grappig verhaaltje:

1011 - Hell On Earth.

haha dat verhaal ken ik van bloody mary:D

ik vind het zo'n onzin allmeaal he, van die spookjesdingen, ook nog van die mensen die er niet meer van kunnen slapen of zelfmoord plegen is al helemaal ziek...
ze denken bij alles wat er gebeurd meteen aan geestjes enzo :p

haha dat verhaal ken ik van bloody mary:D

ik vind het zo'n onzin allmeaal he, van die spookjesdingen, ook nog van die mensen die er niet meer van kunnen slapen of zelfmoord plegen is al helemaal ziek...
ze denken bij alles wat er gebeurd meteen aan geestjes enzo :p

Bij dit soort verhalen is het vaak ons eigen onderbewustzijn dat een trucje met ons probeert uit te halen. Bijv. bij het bloody mary verhaal. Niet bewezen nep, en dat hoor je mij ook niet zeggen, want ik durf het zelf ook niet te doen. Vaak WIL je gewoon iets zien, en dan gebeurt het ook.

Nee, ga dit echt nooit doen. Een vriendin van mij houdt zich bezig met paranormale dingen (ze roept verder geen geesten op ofzo) maar we hebben wel een paar freaky dingen meegemaakt

Ze houdt zich vooral bezig met numerologie en kaartleggen. En ik geloof zeker wel dat er 'meer' is..

:roflol:!!!!!!!!!!!! dat laatste filmpje in je handtekening :D!

ok ik heb net even in de douche gestaan in het pikke donker, met een spiegel aan de wand, maar ik zie gewoon geen ene shit he.
alleen maar wat vlekken op me netvlies

een aantal jaar geleden liep ik savonds rond een uur of half 12 over straat naar huis, waarbij ik langs een verlaten speeltuintje liep, met een aantal half afgebroken ruitjeshuizen erachter (ze waren nog bezig met slopen).

De straat waar ik doorheen liep was tegenover het speeltuintje, met enkel een sloot er tussen, en de speeltuin zo`n 50 meter van mij af.

Toen ik mijn naam hoorde roepen door een kinderstem en na achterom gekeken te hebben naar de overkant keek, zag ik op de schommel een meisje zitten, ik denk een jaar of 9, het enige licht op de speeltuin kwam van de enige lantaarnpaal die er nog stond aan de overkant, dus ik schat haar kleding een beetje vuilwit tegen grijs aan.

Het was niet haar kleding waarvoor ik als een bezetene naar huis rende zonder om te kijken, maar het feit dat ik dwars door haar heen kon kijken. tijdens het rennen kon ik nog steeds haar ogen in m`n rug voelen priemen, het was een gevoel van angst die ik nog nooit heb gehad.
wtf kerel, ik zou al mn geld geven om zoiets te zien, weglopen is wel het laatste wat ik zou doen.

ps: werkt dat glaasje draaien enkel als je erin gelooft? Of werkt het ook als je doet alsof je erin gelooft?:p anders kan ik beter niet de moeite nemen om het te proberen.

wtf kerel, ik zou al mn geld geven om zoiets te zien, weglopen is wel het laatste wat ik zou doen.

ps: werkt dat glaasje draaien enkel als je erin gelooft? Of werkt het ook als je doet alsof je erin gelooft?:p anders kan ik beter niet de moeite nemen om het te proberen.

Bij dit soort verhalen is het vaak ons eigen onderbewustzijn dat een trucje met ons probeert uit te halen. Als je erin gelooft, heeft het meer nut.. Doen alsof je erin gelooft kan wel een beetje helpen.

Nope en niet van plan ook. Wel 'ns ketting gedraaid en dat werkte inderdaad, dan heb je te maken of met boze of goeie geesten. Bij de boze gaat de ketting anders draaien en moet je op de ketting stampen anders kunnen er ongelukkige dingen gebeuren.
Bij de goeie ken je een vraag stellen, bijv laat de lamellen bewegen of iets. En dat werkte verdomt ook nog, hoe weet ik niet want we waren vrij jong toen. Maar ziek om te doen, als ik er terug aan denk doet het niet veel goeds.

Voor de rest wil ik niks met die zooi te maken hebben.

Laatst bewerkt:
Bij dit soort verhalen is het vaak ons eigen onderbewustzijn dat een trucje met ons probeert uit te halen. Als je erin gelooft, heeft het meer nut.. Doen alsof je erin gelooft kan wel een beetje helpen.
Idd, je hebt 100% gelijk, dat is ook precies de reden waarom ik er niet in geloof en ik heb het ook bewezen dat het allemaal een hoop bullshit is.

Ik ben eens ooit snachts in een bos gaan 'wandelen', en met wandelen bedoel ik, kijken of er 'dingen' zouden gebeuren, uitgerust met camera en een zaklamp.
En inderdaad, toen ik dieper en dieper in het bos kwam begon ik rare shit te zien en horen (vb mijn naam horen roepen in de verte, schimmen/'geesten' zien,...), en ik hield de camera altijd gericht in de richting waar ik keek.
Natuurlijk als ik naar de plaats liep waar ik die 'geest' zag, was er niets meer te zien.
En zo gebeurden er een hoop dingen, die ik overigens toen ik het filmpje opnieuw bekeek niet kon zien/horen.

Nu: stel je eens voor dat er vlak voordat ik deze 'expeditie' had ondernomen, iemand in mn naaste omgeving was gestorven, of dat er bijvoorbeeld een verhaal was dat vertelde dat in dat bos ooit iemand vermoord was geweest en diens geest er nog steeds ronddwaalde, of iets in die aard. Dan was het uitermate gemakkelijk om die "rare gebeurtenissen" daaraan toe te schrijven. Terwijl het in realiteit gewoon hersenspinsels waren van mn eigen verbeelding.
Zo is het ook met glaasjes draaien, je wilt gewoon dat het beweegt en dat er dingen gebeuren door 'geesten' e.d terwijl deze dingen net zo goed gebeurd zouden zijn als je niet dit 'spelletje' gespeeld had.
Zelfde met dat verhaal van centaur, ik durf wedden dat als ie naar dat 'meisje' was toegelopen i.p.v weg te lopen als een p*ssy, dat hij had gezien dat het gewoon zn verbeelding was.

Damn dude,, dat mensen hier nog steeds in geloven.. net als de 2e boven mij:roflol:

Geloven jullie ook nog in heksen die jullie vervolgens op de brandstapel gooien?:D

De heksen kwamen zelf op de brandstapel te recht dude...

En daarbij is het een onzin,het is maar net waar je in gelooft. Maar goed dat is eende met kaartje draaije. De één kent het de andere niet.

En daarbij is het een onzin,het is maar net waar je in gelooft. Maar goed dat is eende met kaartje draaije. De één kent het de andere niet.

Dat schrijf ik toch????

Of is het verhaal zo dat de heksen naar voren kwamen omdat ze niet dood gingen?

Degenen die er zo sterk in geloven... nodig mij uit om glaasje te komen draaien;) Ik kom met een volledige open mind, zet mijn ongeloof even opzij. Zien we iets onverklaarbaars geef ik je gelijk, zoniet komt mn ongeloof weer terug

Degenen die er zo sterk in geloven... nodig mij uit om glaasje te komen draaien;) Ik kom met een volledige open mind, zet mijn ongeloof even opzij. Zien we iets onverklaarbaars geef ik je gelijk, zoniet komt mn ongeloof weer terug

Ik zei dat ik het een onzin vind. Welke vorm dan ook. Al blijft het apart dat sommige dingen uitkomen of iets wat diep in het verleden is gebeurt naar voren komt.

Idd, je hebt 100% gelijk, dat is ook precies de reden waarom ik er niet in geloof en ik heb het ook bewezen dat het allemaal een hoop bullshit is.

Ik ben eens ooit snachts in een bos gaan 'wandelen', en met wandelen bedoel ik, kijken of er 'dingen' zouden gebeuren, uitgerust met camera en een zaklamp.
En inderdaad, toen ik dieper en dieper in het bos kwam begon ik rare shit te zien en horen (vb mijn naam horen roepen in de verte, schimmen/'geesten' zien,...), en ik hield de camera altijd gericht in de richting waar ik keek.
Natuurlijk als ik naar de plaats liep waar ik die 'geest' zag, was er niets meer te zien.
En zo gebeurden er een hoop dingen, die ik overigens toen ik het filmpje opnieuw bekeek niet kon zien/horen.

Nu: stel je eens voor dat er vlak voordat ik deze 'expeditie' had ondernomen, iemand in mn naaste omgeving was gestorven, of dat er bijvoorbeeld een verhaal was dat vertelde dat in dat bos ooit iemand vermoord was geweest en diens geest er nog steeds ronddwaalde, of iets in die aard. Dan was het uitermate gemakkelijk om die "rare gebeurtenissen" daaraan toe te schrijven. Terwijl het in realiteit gewoon hersenspinsels waren van mn eigen verbeelding.
Zo is het ook met glaasjes draaien, je wilt gewoon dat het beweegt en dat er dingen gebeuren door 'geesten' e.d terwijl deze dingen net zo goed gebeurd zouden zijn als je niet dit 'spelletje' gespeeld had.
Zelfde met dat verhaal van centaur, ik durf wedden dat als ie naar dat 'meisje' was toegelopen i.p.v weg te lopen als een p*ssy, dat hij had gezien dat het gewoon zn verbeelding was.

Dus als de gordijnen in je huiskamer ineens beginnen te wapperen (een minuut lang) en 5 anderen het ook zien is het ook een hersenspinsel? Dit heb ik namelijk meegemaakt...

De ramen en deuren waren gesloten en het was onmogelijk dat er wind waaide.

Dus als de gordijnen in je huiskamer ineens beginnen te wapperen en 5 anderen het ook zien is het ook een hersenspinsel?

nee, dat schrijf ik toe aan liegen op het internet;)

en uhm, terwijl op mijn kot raam en deur dicht zijn, bewegen mijn gordijnen voortdurend, wel een heel klein beetje maar, en als ik dan mijn hand voor het raam houdt voel ik geen tocht, volgens mij komt het gewoon vanonder de deur ofzo.

Dus als de gordijnen in je huiskamer ineens beginnen te wapperen (een minuut lang) en 5 anderen het ook zien is het ook een hersenspinsel? Dit heb ik namelijk meegemaakt...

Film het dan... en laat zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven