hoi allemaal SIREUS=SERIEUS 

ik ben glenn 17 1,82 82kg vetpercentagen 10/12 ofso
krachtstats:
bench 1x110
deadlift 1x160kg
squate 1x120kg
doel eindzomer
bench 10x100kg
deadlift 10x160kg
squate 10x110kg
ik heb al keer log gemaakt maar deed hem niet serieus bij houden vandaag wil ik nieuwe starten en die wel serieus gaan bij houden ik hoop dat iemand me logje gaat volgen eigelijk hier mijn schema
monday: Inclinebenchpress, benchpress, flyers, militairepress, Seated lateral raises, dippen, tricepspushdowns
tuesday: Deadliften, latpulldown, barbell row, dumbbell curl, barbellcurl, hammercurl,
wednesday: no training
thursday: sqaute, legexstation hamstrings(aparaat) kuiten +onderarmen
friday: training na keuze
dus vrijdag altijd een eigen beslissen wat ik ga trainen die dag tuurlijk kijk ik naar wat ik heb getraint meestal ga ik wat bodyweight oefening doen
me eerste training zal er zo dalijk aankomen want ik ga nu trainen ik hoop dat mensen me log volgen
groetjes glenn

ik ben glenn 17 1,82 82kg vetpercentagen 10/12 ofso
krachtstats:
bench 1x110
deadlift 1x160kg
squate 1x120kg
doel eindzomer
bench 10x100kg
deadlift 10x160kg
squate 10x110kg
ik heb al keer log gemaakt maar deed hem niet serieus bij houden vandaag wil ik nieuwe starten en die wel serieus gaan bij houden ik hoop dat iemand me logje gaat volgen eigelijk hier mijn schema
monday: Inclinebenchpress, benchpress, flyers, militairepress, Seated lateral raises, dippen, tricepspushdowns
tuesday: Deadliften, latpulldown, barbell row, dumbbell curl, barbellcurl, hammercurl,
wednesday: no training
thursday: sqaute, legexstation hamstrings(aparaat) kuiten +onderarmen
friday: training na keuze
dus vrijdag altijd een eigen beslissen wat ik ga trainen die dag tuurlijk kijk ik naar wat ik heb getraint meestal ga ik wat bodyweight oefening doen

me eerste training zal er zo dalijk aankomen want ik ga nu trainen ik hoop dat mensen me log volgen
groetjes glenn
Laatst bewerkt:

sirieus

wel netjes toch en succes morgen met de beentjes