AndroidHealthClinic

Goed bezig of juist niet ?

Bezoekers in dit topic

een 8-pack zal er wel niet in zitten als ik je buik zie.. de blokjes zitten te hoog
de bovenste 2 zitten volledig onder je ribbenboog
maaar: iedereen heeft dus een 8-pack, maar soms komt er
nog een 4de intersectie voor op de rechte buikspier
train ze nog wat, groei ook wat (je bovenlichaam ziet er klein uit)
zie wat het wordt
succes
 
en hoe verklaar je dan de personen met een wedstrijf bf die toch echt niet meer als een 6 pack hebben, te hoog bf:D? voor zover ik weet is het genetisch.

bovenste abs lopen bij de meeste mensen door onder je ribben, en zie je dus niet. maar iedereen heeft ze :D

Ziet u?
topicoftheweek30b.gif


als je ribben niet zo "laag" zitten krijg je zoiets

bg49_480.jpg
 
bovenste abs lopen bij de meeste mensen door onder je ribben, en zie je dus niet. maar iedereen heeft ze :D

Ziet u?
topicoftheweek30b.gif


als je ribben niet zo "laag" zitten krijg je zoiets

bg49_480.jpg


voor zover ik weet is de scheiding tussen de abs die ervoor zorgt dat je een 6 of 8 pack hebt niet bij iedereen aanwezig.
 
voor zover ik weet is de scheiding tussen de abs die ervoor zorgt dat je een 6 of 8 pack hebt niet bij iedereen aanwezig.

die scheiding zijn pezen in je abs die groeven vormen, de definitie van die pezen (hoe diep die groeven zijn) is ook een variabel die invloed heeft op je 6 of 8 pack
 
die scheiding zijn pezen in je abs die groeven vormen, de definitie van die pezen (hoe diep die groeven zijn) is ook een variabel die invloed heeft op je 6 of 8 pack

en dus heb je wel of geen 8pack, ja goed de spier zelf is bij iedereen aanwezig maar daar ging het op zich niet eens over.;)
 
en dus heb je wel of geen 8pack, ja goed de spier zelf is bij iedereen aanwezig maar daar ging het op zich niet eens over.;)

nee, ik bedoel te zeggen dat iedereen een 8pack heeft, want iedereen heeft diezelfde pezen natuurlijk, alleen niet veel mensen hebben alle variabelen zo "voordelig" dat je er ook daadwerkelijk 8 ziet.
 
nee, ik bedoel te zeggen dat iedereen een 8pack heeft, want iedereen heeft diezelfde pezen natuurlijk, alleen niet veel mensen hebben alle variabelen zo "voordelig" dat je er ook daadwerkelijk 8 ziet.

ja, dat bedoel ik dus.
vind 8pack overigens ook minder mooi als 6pack om te zien.
 
ja, dat bedoel ik dus.
vind 8pack overigens ook minder mooi als 6pack om te zien.

achja..6 of 8, het is al lastig genoeg om je genetics zo te hebben dat het beetje mooi eruit ziet. je kan wel huge blokjes hebben en low BF. maar zonder genetics ben je nergens.

zoals dit bv....vind het maar niks:

abdominals_top.jpg
 
in de groei maakt niet uit dat is een fabeltje, gewoon hard trainen met goede vorm en pittige gewichten en er is niks loos.

Met pittige gewichten zou ik toch opletten hoor. Ik ken iemand en is op zijn 17jaar begonnen met trainen en heeft dit 2jaar gedaan, in de groei dus ook met zware gewichten bezig geweest en nu dat die gast 35 jaar zijn zijn ruggewervels versleten. (dokter zegt dat dit er mee te maken heeft) Moet wel zeggen dat die gast van zijn 14jaar bakkersgast is geweest en dat dit ook wel zwaar is geweest maar zou toch even opletten met die zware gewichten op die leeftijd.
 
Met pittige gewichten zou ik toch opletten hoor. Ik ken iemand en is op zijn 17jaar begonnen met trainen en heeft dit 2jaar gedaan, in de groei dus ook met zware gewichten bezig geweest en nu dat die gast 35 jaar zijn zijn ruggewervels versleten. (dokter zegt dat dit er mee te maken heeft) Moet wel zeggen dat die gast van zijn 14jaar bakkersgast is geweest en dat dit ook wel zwaar is geweest maar zou toch even opletten met die zware gewichten op die leeftijd.

nee niet zozeer op de gewichten, hij moet opletten op de vorm.
waarschijnlijk is hij zon ego geweest zoals de meesten en is meteen met zoveel mogelijk gewicht letterlijk gaan smijten en heeft daar nu de gevolgen van.

met correcte vorm is er niks aan de hand.
 
goed voor 14 jaar,, binne paar jaar kom je er al ..
 
dude... anatomisch gezien heeft iedereen een 8-pack. punt.

"dude" niet bij iedereen ZIE je het, genen heet dat. punt.
lees bovengaande posts eerst of beter, heb namelijk ergens toegelicht wat ik bedoelde en daar is niet aan te twisten.
 
als hij alle posts hiervoor had gelezen was er geen mogelijkheid dat hij dit niet zou begrijpen :(
 
"dude" niet bij iedereen ZIE je het, genen heet dat. punt.
of vet.. of (plaatselijk) niet voldoende getrainde spieren..
ik ken goed genoeg de rol van de genen xD
-dat terzijde-
een vriend van me had een 6-pack tot ik hem aanraadde zn
buikspieroefeningen anders te gaan doen en toen kwamen de
bovenste 2 blokjes beter uit, sommige mensen voeren gewoon
hun oefeningen verkeerd uit en trainen de bovenste buikspieren
niet genoeg
 
of vet.. of (plaatselijk) niet voldoende getrainde spieren..
ik ken goed genoeg de rol van de genen xD
-dat terzijde-

ja..dat weet iedere dbb'er wel :P


laatste deel vh topic ging meer over de anatomie en het zicht.
 
Back
Naar boven