Fitness Seller

Goede goedkope creatine

Omdat ik dat zeg.

Ik kan natuurlijk OOK zeggen dat je het aan het logo kan zien en dat het de beste is zoals B&F doet ,
maar neem het gewoon van mij en meerderen dbb leden aan, XXL...

En NEE maat ik ben nog steeds NIET boos :D

Neem het van mij en van meerdere.....sterk argument :D

Het draait niet om de verkoper, creapure is een product met hele goede specificaties, heel Duits; beetje saai maar wel gemeten de allerbeste kwaliteit. Waar je dat spul vervolgens koopt maakt niks uit.

ik ben zeker een shitmagneet vandaag , van links en rechts wordt ik aangevallen...
ook me er ff op instellen.

KOOP die van B&F wat the fucj kan mij dat nou schelen...
althans niet meer........

Succes..

Laatst bewerkt:
Pas maar op dat je niet van achter wordt aangevallen

JA
:mad: nee zekers NIET.
ik pb U zo ff...maar zie ook text onder..

:) Kijk dit had ik ook kunnen zeggen (typen) want wat zal het verschil zijn een dubbeltje :p:D
ik heb gewoon ff snel gekeken "creatine" topics en welke webwinkel daar het meest uit kwam,
en dat was ff snel bekeken, XXL..

Sorry ik moet me inderdaad beter uitspreken als ik iets zeg (typ) POINT taken !Q!
ff iets voor mezelf...

Oke ik zie de pm wel tegemoet.

Lol derail again door de fanboys, maar ach was toch al een non-topic.

Waar is jesse?

De XXL mono natuurlijk, ben nog nooit zo buff geweest.

Maakt weinig uit als je creatine koopt met het Creapure logo. Koop een huismerk creatine met dat logo en je zit altijd goed. Zit geen verschil tussen als het aankomt op kwaliteit als een creatine dat logo heeft. Komt allemaal uit dezelfde fabriek.

Waar je het koopt moet je zelf maar uitzoeken, fanboys willen het liefst dat je bij hun favoriete shop koopt maar zeker in dit geval maakt het niks uit waar je die creatine koopt als het een Creapure-creatine betreft.

Bezint eer ge begint

rQLfGjH.jpg

06UNpO3.jpg

creatine kun je geloof ik zelfs bij de hema halen..

Dat is neppe creatine, je denkt toch niet dat de hema zulke hardk00r shit als creatine monohydraat verkoopt?

schijnt dat er in de creatine van de hema ook prohormonen zitten, kwam 8kg aan in 4 weken, 200% meer kracht dan magnificent en had ook 450% meer uithoudingsvermogen

Goedkoop en goed om mee te werken is creapure van B&F

#Get your gaines bro!

Terug
Naar boven