Fitness Seller

Goede Voornemens (2020) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Minder tot geen alcohol en mijn grootste probleem is opgelost.

En speciaal voor Camelus 200kg deadlift.:)
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
2020 moet mij veel gaan brengen:

- Op mezelf gaan wonen (in een studio)
- Opleiding HBO afronden
- Haartransplantatie
- Beginnen met mijn pre-master

Op sportief gebied:
Vrij droog staan en:
110+ kg benchen 5x+ 130kg squat en 170kg+ deadlift.

Als dit allemaal lukt heb ik meer dan een geslaagd jaar gehad :)
 
Minder tot geen alcohol en mijn grootste probleem is opgelost.

En speciaal voor Camelus 200kg deadlift.:)

ik ben altijd de glijer
slik dat ben ik
ik ben altijd maar de coole
ik doe alles voor mijn kick
ik ben altijd maar de macho
de latino, de de niro.
ik ben altijd maar de stoere
maar nooit een keer de nono
 
Positievere instelling
Ben jij vaak negatief dan?
Ik zeur wel vaak maar ben niet negatief al zeg ik het zelf. Ben ook wel ongeduldig maar als je gvd maar 2 dingetjes op de band hebt bij de super dan hoef je geen halve band in beslag te nemen. Dan schuif ik het even voor ze naar voren toe.
 
Ben jij vaak negatief dan?
Ik zeur wel vaak maar ben niet negatief al zeg ik het zelf. Ben ook wel ongeduldig maar als je gvd maar 2 dingetjes op de band hebt bij de super dan hoef je geen halve band in beslag te nemen. Dan schuif ik het even voor ze naar voren toe.
Nu je werkt zullen er toch wel meer dan 2 dingetjes op de band kunnen
 
2020 overleven
 
  • Like
Waarderingen: mat
Lief zijn, m'n tijd nuttiger besteden, minder onzin posten en iets aan vrijwilligerswerk doen, mezelf blijven ontwikkelen en veel gainz. Overigens hoeft het van mij geen 1 januari te zijn om werk te maken van mijn doelen en goede voornemens.
 
Me nog minder druk maken om zaken waar ik niets aan kan veranderen.

Zorgen dat mijn kinderen de best mogelijke opvoeding krijgen die wij ze kunnen geven.

goede vooruitgang op mijn werk volhouden en de werkgainz maken zoals ze nu gaan.

veel bewegen en gezond zijn. Concreet: ik wil 60 km binnen 2 uur fietsen qua conditie, daarnaast wil ik 100-105kg bij 10% vet zijn, kracht: bp: 120 kilo en sq 160 (8 reps). Eind chest jaar wil ik 5000 kilometer gefietst (sportief) hebben minimaal.

Daarnaast genieten van het leven, lekker weer eneigenlijk van alles waar mogelijk. Ik heb leuk werk, waar veel te genieten valt. En in het algemeen aardig zijn voor mensen die dat verdienen.
 
Me nog minder druk maken om zaken waar ik niets aan kan veranderen.

goede vooruitgang op mijn werk volhouden en de werkgainz maken zoals ze nu gaan.

En in het algemeen aardig zijn voor mensen die dat verdienen.

En geen energie steken in zaken die dat niet waard zijn, verder sluit ik me bij de bovenstaande punten van je aan :flexbiceps:
 
Sporten doorzetten zoals het nu gaat.

Blessurevrij proberen te blijven.

VP voor de zomer tussen 12-15%. (Zit nu op ~18-20%).
 
Back
Naar boven