AndroidHealthClinic

Google Chrome

• Topic Starter Topic Starter
chrome users: typ eens 'about:%' (zonder de 2 aanhalingstekens) in uw adresbalk. Leuke feature ;)

of EVIL:% (vrees niet :))

Beiden hetzelfde effect alleen komt er bij het 2de een extra bericht normaal gezien.
a**hole :P waarom crasht de hele browser???? twas toch de bedoeling dat enkel de tab meecrasht???

a**hole :P waarom crasht de hele browser???? twas toch de bedoeling dat enkel de tab meecrasht???

hehe :d

is een nieuwe bug, ik weet niet hoe het komt.

Meer info vind je hier:
[Link niet meer beschikbaar]

Daar zeggen ze dat dat het probleem is:
An issue exists in how chrome behaves with undefined-handlers in chrome.dll version 0.2.149.27. A crash can result without user interaction. When a user is made to visit a malicious link, which has an undefined handler followed by a 'special' character, the chrome crashes with a Google Chrome message window "Whoa! Google Chrome has crashed. Restart now?". It crashes on "int 3" at 0x01002FF3 as an exception/trap, followed by "POP EBP" instruction when pointed out by the EIP register at 0x01002FF4.

dusja :)

chrome users: typ eens 'about:%' (zonder de 2 aanhalingstekens) in uw adresbalk. Leuke feature ;)

of EVIL:% (vrees niet :))

Beiden hetzelfde effect alleen komt er bij het 2de een extra bericht normaal gezien.

b*ch:P Hij laat 'm vastlopen:D
Of ging er iets mis hier:rolleyes:..

Werkt verder lekker, laden gaat snel en die adresbalk is super!

Ik ben zojuist overgestapt van FF naar Chrome. :) Ben altijd al erg gecharmeerd geweest van Google, dus ik denk dat de overstap permanent wordt.

zijn bij jullie oook de nicknames blauw? vrij irritant hier :(

Browser lijkt erg snel, is dit echt een noemenswaardig verschil met Firefox en IE?

damn heb heb net gedownload, dit gaat echt zoveel sneller als ie7, Deze blijft !!!

Youtube video's werken niet bij mij met deze browser!!!

Op mn laptop doen ze het ook...

Heeft wel te maken met google geloof ik, want ik had dat ook altijd toen ik Google Web Accelerator geinstalleerd had!

Verder hele fijne browser :)

Wel een paar minpuntjes:
-kost vrij veel cpu vermogen, laptopventilator staat nu constant aan, had ik niet met FF
-popup blokkering werkt minder goed, op sommige sites heb ik nu voor het eerst last van popups

youtube videos werken bij mij ook niet???

Wel een paar minpuntjes:
-kost vrij veel cpu vermogen, laptopventilator staat nu constant aan, had ik niet met FF
-popup blokkering werkt minder goed, op sommige sites heb ik nu voor het eerst last van popups

inderdaad.. ik hou het voorlopig nog lekker op Firefox...

ik heb het net gedownload, ga het ook proberen............tot nu toe was FF favoriet.
;)

Wel een paar minpuntjes:

Ik heb hier nog geen last van gehad, laptop blijft stil tot nu toe:)

Ik heb nog helemaal geen popups gehad, misschien wat meer verschillende sites bezoeken om dat te testen..

Rood @ Quote :)

pop ups heb ik ook nog niet gehad

die startpagina is anders ook wel chill :D

Valt inderdaad wel mee, maar ben verslingerd aan Firefox.

Ik gebruik al jaren Opera als browser,de beste,snelste en veiligste browser die er is.
Ben absoluut niet van plan om dat Google Chrome te gaan uitproberen.

Terug
Naar boven