XXL Nutrition

Google Chrome

Een OS voor pc ontwikkel je niet zo 123 daar gaan jaren inzitten. Plus je moet de nodige know-how in huis halen om zoiets überhaupt te realiseren. Nu halen ze bij Google wel de knapste koppen binnen de laatste tijd dus misschien dat pakweg binnen 5-10 j we iets dergelijks mogen verwachten. Alleen zou ik dan wel iets hebben van 'schoenmaker blijf bij je leest'.

Heb je niet net zoals bij IE dat je op een pijl klikt en al je bezochte sites ziet.

Gewoon even op CTRL+H drukken :)

IE = evil. Als je graag allerlei rotzooi op je pc wil krijgen is het een ideale browser. En nee je merkt daar niet altijd wat van (spyware). Ik zou zeker een andere (veiligere/betere) browser overwegen, ook al denk je nu geen problemen te hebben. Run maar eens "Ad-Aware" (gratis progammaatje) en kijk wat er al op je pc zit aan spyware ed.

Laatst nog gedaan, nauwelijks tot eigenlijk geen hits;)

Chrome is gewoon 10x sneller

Laatst nog gedaan, nauwelijks tot eigenlijk geen hits;)
Kan best hoor, dan surf jij gewoon op veilige sites. Maar ga niet met IE op onveilige sites want dan krijg je geheid ellende op je pc. Waarom probeer je eens niet de andere browsers, je kan toch open staan voor mogelijke verbetering? :)

Kan best hoor, dan surf jij gewoon op veilige sites. Maar ga niet met IE op onveilige sites want dan krijg je geheid ellende op je pc. Waarom probeer je eens niet de andere browsers, je kan toch open staan voor mogelijke verbetering? :)

Aan de ene kant heb je gelijk, er kan verbetering zijn. Maar als je tevreden bent, why changing a winning team;)

liever een winnend eredivisie team dan de f'jes toch ;)

Aan de ene kant heb je gelijk, er kan verbetering zijn. Maar als je tevreden bent, why changing a winning team;)

Op dit moment is IE nog het winning team qua aantal gebruikers maar dat zal binnen een jaar al niet meer zo zijn voorspel ik.

Ik blijf bij Firefox/Safari :)

firefox is dikke shit, lekker gehypd door anti-microsoft fl**kers...
tenzij je weet om te gaan met de plugins natuurlijk :rolleyes:

firefox is dikke shit, lekker gehypd door anti-microsoft fl**kers...
tenzij je weet om te gaan met de plugins natuurlijk :rolleyes:
Prima browser, waarom heb je plugins nodig? Ik heb zelf de adblocker erop maar zonder plugins werkt ie ook perfect. Ingehuurd en gesponsord door Bill? :D

Bump :)

Waar is die bump goed voor dan :)

Wil meer ervaringen weten van mensen die Google Chrome al browser gebruiken.

Heb ooit G-mail gehad en het vreemde was,dat ik reclame kreeg van wat ik net gemaild had.

dus als ik een kennis sprak die ging verhuizen,kreeg ik reclame over huizen kopen,makelaars etc. alsof ze je mail lezen.

Via Google ads zegmaar? Die advertenties zijn idd afhankelijk van de tekst op de website waar je momenteel bent..

Terug
Naar boven