- Waardering
- 30

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat mij betreft mogen ze lekker gaan concurreren met MS en Apple, werkt alleen maar in ons voordeelAlleen zou ik dan iets hebben van 'schoenmaker blijf bij je leest'.

IE = evil. Als je graag allerlei rotzooi op je pc wil krijgen is het een ideale browser. En nee je merkt daar niet altijd wat van (spyware). Ik zou zeker een andere (veiligere/betere) browser overwegen, ook al denk je nu geen problemen te hebben. Run maar eens "Ad-Aware" (gratis progammaatje) en kijk wat er al op je pc zit aan spyware ed.

Kan best hoor, dan surf jij gewoon op veilige sites. Maar ga niet met IE op onveilige sites want dan krijg je geheid ellende op je pc. Waarom probeer je eens niet de andere browsers, je kan toch open staan voor mogelijke verbetering?Laatst nog gedaan, nauwelijks tot eigenlijk geen hits![]()

Kan best hoor, dan surf jij gewoon op veilige sites. Maar ga niet met IE op onveilige sites want dan krijg je geheid ellende op je pc. Waarom probeer je eens niet de andere browsers, je kan toch open staan voor mogelijke verbetering?![]()

Aan de ene kant heb je gelijk, er kan verbetering zijn. Maar als je tevreden bent, why changing a winning team![]()
Prima browser, waarom heb je plugins nodig? Ik heb zelf de adblocker erop maar zonder plugins werkt ie ook perfect. Ingehuurd en gesponsord door Bill?firefox is dikke shit, lekker gehypd door anti-microsoft fl**kers...
tenzij je weet om te gaan met de plugins natuurlijk![]()

shit je hebt me doorPrima browser, waarom heb je plugins nodig? Ik heb zelf de adblocker erop maar zonder plugins werkt ie ook perfect. Ingehuurd en gesponsord door Bill?![]()

Klopt, mooi systeem ook.Via Google ads zegmaar? Die advertenties zijn idd afhankelijk van de tekst op de website waar je momenteel bent..